دسته‌ها
اخبار

پست مهمان: مارگو باگلی، طرح خلبانان تنوع


یادداشت سردبیر: این پست اولین پست از یک سری مربوط به طرح آزمایشی تنوع، پروژه ای که توسط پروفسور Bagley & Chien به همراه پرسنل USPTO سازماندهی شده است و به دنبال پیشرفت نوآوری فراگیر از طریق تحقیقات دقیق است. اولین وبلاگ این مجموعه اینجا است و منابع اولین کنفرانس ابتکار در دسترس است اینجا. در زیر، پروفسور باگلی به معرفی خود، پروژه و سریال می پردازد. – جیسون رانتانن

توسط: مارگو ای. باگلی، آسا گریگز کند،، استاد حقوق، دانشکده حقوق دانشگاه اموری، مخترع، و مدیر، ابتکار خلبانان تنوع. ویدیوی او را تماشا کنید با هم اختراع کنید، با ،وان چالش هایی که به ،وان مخترع متنوع با آن مواجه می شوند.

من علاوه بر معاونت تحقیقات و آسا گریگز کند،، استاد حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه اموری، یک زن آفریقایی-آمریکایی هستم، مخترع دو حق ثبت اختراع، وکیل ثبت اختراع و استاد حقوق، نویسنده مقالات، فصل های متعدد، و کتاب هایی در مورد حقوق ثبت اختراع و مشاور در مورد مسائل ثبت اختراع به ،ت ها و سازمان های بین المللی. و با این حال، این تجربه دست اول من، به ،وان عضوی از گروه هایی است که به طور سیستماتیک در ا،یستم نوآوری نادیده گرفته شده و نادیده گرفته شده اند، به من درک عمیق و عزمی برای حمایت از تنوع و شمول در نوآوری می دهد و من را به سازماندهی مش، هدایت می کند. پروفسور Colleen Chien و پرسنل USPTO، اولین کنفرانس خلبانان مبتکر تنوع در دانشکده حقوق سانتا کلارا در 18 نوامبر 2022 برگزار شد. (فیلم های ضبط شده و اسلایدها موجود است. اینجا.) این پست وبلاگ و موارد دیگری که در این مجموعه دنبال می شوند، رویه هایی را که برای افزایش تنوع در نوآوری امتحان، آزمایش و ارزیابی شده اند، برجسته می کند.

بر اساس USPTO،ن بیش از 50 درصد از نیروی کار و 27 درصد از کارگران STEM را تشکیل می دهند، اما تنها 13 درصد از مخترعان ثبت اختراع را تشکیل می دهند. علاوه بر این، در حالی که مخترعان سیاه و سفید ساخته اند مشارکت های عمیق با توجه به پیشرفت‌های فناوری در آمریکا، ،ن زده می‌شود که از سال 1970 تا 2006، مخترعان سیاه‌پوست آمریکایی به ازای هر میلیون نفر، شش اختراع ثبت ،د، در حالی که این رقم برای همه مخترعان آمریکایی 235 ثبت اختراع در هر میلیون بود. این آمار بخشی از انگیزه کنفرانس را فراهم کرد که با همکاری USPTO و با حمایت دانشکده های حقوق دانشگاه سانتا کلارا و دانشگاه اموری، انجمن صاحبان مالکیت م،وی، اتحادیه مالکیت م،وی ایالات متحده، آکادمی ملی برگزار شد. از مخترعان، موسسه پیشرفت، انجمن مدیران فناوری دانشگاه، متا، موسسه IP و عدالت اجتماعی، فینگان، و شوگمن لوندبرگ و وسنر.

کنفرانس بر روی خلب،: معرفی موقت شیوه های جدید برای یادگیری، همراه با روش های تحقیق دقیق برای ارزیابی اثربخشی آنها. این روز شامل ،یبی پر جنب و جوش از ارائه‌های «Fires،er» بود که خلبان‌هایی را که قبلاً تکمیل یا در دست اجرا بودند، به همراه «طرح‌های» آکادمیک – پیشنهادهایی برای خلبان‌های جدید در طیف وسیعی از نهادها و در نقاط مختلف در طول ج، زم، نوآوری، تشریح می‌کرد. همچنین شامل یک سخنر، کلیدی قابل تامل توسط پروفسور جان لیست (نویسنده اثر ولتاژ) (ویدئو) کاوش در اهمیت مقیاس پذیری موفقیت آمیز خلبانان برای دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری و یک گفتگوی کنار آتش با پویا کاتی ویدال، مدیر USPTO تعهد بی‌نظیر آنها برای افزایش مشارکت اعضای گروه‌های کم‌نماینده در فرآیند ثبت اختراع در حال حاضر به خوبی در حال انجام است و به ثمر نشسته است. (ویدئو)

موضوع اصلی کنفرانس این درک مهم بود که افزایش درصد آمریکایی‌ها با هر پیشینه‌ای که در سیستم نوآوری شرکت می‌کنند، نه تنها کار درستی است، بلکه برای رقابت‌پذیری اقتصاد جه، برای ایالات متحده نیز حیاتی است. برای بسیاری از ،، که از آمارهای ناگوار ذکر شده در بالا آگاه هستند، اما مطمئن نیستند که چگونه آنها را تحت تأثیر قرار می دهند، کنفرانس ارائه شده است (و از طریق آن ضبط های حفظ شده هنوز فرصتی توانمند برای شناسایی راه های قابل اندازه گیری و قابل استقرار برای اجرای آزمایشی مداخلات کم خطر فراهم می کند. همچنین تقویت یک جامعه عملی، تقویت یک پایگاه شواهد برای آنچه کار می کند (و مهمتر از همه، چه چیزی نیست) را تسهیل کرد، همه اینها می توانند سیاست گذاری و تلاش های نظارتی را برای ترویج تنوع و گنجاندن در نوآوری و اختراع نشان دهند.

بخش‌ها به بررسی چرایی و چگونگی پایلوت تنوع، از جمله موارد تنوع در نوآوری و روش‌های آزمایشی دقیق برای پیشبرد آن پرداختند. آتش نشانان توصیف ،د، در میان دیگرانتنوع و راه‌های رفع موانع سازم، برای تنوع در ا،یستم نوآوری، مانند موفقیت قابل اندازه‌گیری سیستم‌های افشای اختراع انصراف در مقابل انتخاب شرکت؛ ایجاد و پشتیب، گروه وابسته در USPTO؛ PTAB جهش برنامه (اعطای 15 دقیقه بحث اضافی به یک طرف که به یک همکار جوان اجازه می دهد در وکالت شفاهی شرکت کند). و یک برنامه مشارکتی شبیه به «پول‌بال» در بازگرداندن بیش از 200 زن به حرفه وکالت که برای بزرگ ، کودکان آن را ، ،د، موفق شد. زمین های پوشیده شده شیوه های انتساب در دفتر، مربیگری و تطبیق تعهد تنوع با آکادمی حقوقی. (ویدئو)

یکی از ویژگی‌های ذاتی کنفرانس، اثربخشی آن در بالا بردن چندین طرح موفقیت‌آمیز در حال انجام، و همچنین منابع در دسترس برای ذینفع، بود که به دنبال این بودند که از کجا یا چگونه شروع کنند. این تلاش‌های اولیه مهمی مانند تعهد افزایش تنوع در نوآوری USIPAامضا شده توسط بیش از 50 شرکت پیشرو، USPTO شورای نوآوری فراگیر (CI2)، تنوع IPO در جعبه ابزار IP، و راهنمای بهترین شیوه‌های تنوع سانتا کلارا در نوآوری.

ابتکارات مهم شرکت حقوقی و شرکتی که در کنفرانس در طول این کنفرانس برجسته شدند جلسه 5 عبارتند از Adapt.legal’s منابع برنامه مربیگری و DEI، شوگمن لوندبرگ و وسنر آکادمی SLW ارائه مجموعه ای جامع از فیلم های آموزشی رایگان ثبت اختراع، و همچنین هریتی و هریتی رویکرد چند جانبه برای افزایش تنوع و ظرفیت نوآوران و متخصصان ثبت اختراع، از جمله برنامه‌های آکادمی هریتی و مسیرهای ثبت اختراع (داوطلب اینجا). ما امیدواریم در کنفرانس‌های آتی کارهای بیشتری را که این شرکت‌ها و سایر شرکت‌ها انجام می‌دهند و اغلب به اندازه کافی تبلیغ و تمجید نمی‌شود، به نمایش بگذاریم.

این کنفرانس همچنین فرصت هایی برای به اشتراک گذاشتن بازتاب های شخصی فراهم کرد. من و کالین چین (متفکر کنفرانس و رویکرد آزمایشی تنوع) راه‌هایی را به اشتراک گذاشتیم که زمینه‌های فنی فرصت‌هایی را برای پیشرفت ،ن و رنگین‌پوستان در خانواده‌ها و سفرهای خودمان فراهم کرده‌اند، اما همچنین کلیشه‌ها و موانعی را که ممکن است مانع پیشرفت شوند، به اشتراک گذاشتیم. هر دوی ما متوجه شدیم که انواع رویکردهای ارائه شده در طول روز دلگرم کننده است که نوید خوبی برای توانایی سیستم ثبت اختراع برای تسهیل پیشرفت شخصی برای بیشتر آمریکایی ها از همه اقشار و در عین حال پیشبرد منافع ملی ما در پیشرفت فناوری است. (ارائه ویدیویی، اسلایدها)

به دانش‌آموزان یک دوره حقوق ثبت اختراع که من در دانشکده حقوق هاروارد تدریس می‌کردم، موظف شدند که یک بخش کنفرانس 1.5 ساعته را به انتخاب خود تماشا کنند و یک مقاله واکنش کوتاه درباره برداشت‌های خود بنویسند. واکنش‌های آن‌ها شگفت‌انگیز بود، شامل کلماتی مانند «تکان‌دهنده»، غافلگیرکننده، «تحرک»، «تحریک‌کننده»، «دل‌انگیز»، «شگفت‌انگیز»، «قانع‌کننده»، «امیدبخش» و «شگفت‌انگیز» و اغلب به آنچه که می‌شنیدند مرتبط می‌،د. در کنفرانس به تجربیات زیسته خود در ا،یستم های تحقیقاتی قبل از دانشکده حقوق می پردازند.

دومین کنفرانس خلبانان تنوع نوآور که برای سال 2024 در دانشکده حقوق دانشگاه اموری برنامه ریزی شده است، بر موفقیت و شتاب این کنفرانس اول استوار است و فرصتی برای گزارش آموخته های خلبانان راه اندازی شده و/یا ادامه یافته در این دوره فراهم می کند. لطفا فایل های ضبط شده کنفرانس و منابع، منتظر پست های وبلاگ آینده باشید و یک خط به ما بفرستید تا بد،م چگونه می تو،م شیوه های موثر شما را برای افزایش تنوع در نوآوری نیز ارتقا دهیم! ([email protected])

برای به روز رس، تحقیقات DPI ثبت نام کنید


منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/05/bagley-diversity-initiative.html