دسته‌ها
اخبار

پروفسور مردم شناسی پن زیر آتش برای بحث در مورد مسائل تراجنسیتی در کلاس – جاناتان تورلی


تئودور شور، پروفسور مردم‌شناسی دانشگاه پنسیلو،ا، ظاهراً یک تکرار دانشگاهی در اجازه دادن به دیدگاه‌های گوناگون در ک، درس است. برای آن تخلف، دکتر شور دوباره موضوع شکایت و درخواست تعلیق است. تحمل، چه رسد به تشویق، چنین تنوع دیدگاه ها در ک، درس، اکنون مضر و توهین آمیز تلقی می شود.

به نظر می رسد دکتر شور فردی است که با مشخصات سیاسی ا،ر دانشکده ها همخو، دارد. او یکی از امضاکنندگان بود یک نامه حمله به دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آن زمان، به اتهام «گفتارها و رفتارهای نژادپرستانه، بیگانه هراسانه، ،تی».

با این حال، Schurr برخی از ایده های قدیمی از آموزش، از جمله ارزش بحث در مورد دیدگاه های مخالف در مورد موضوعات مرتبط دارد. در درس خود، “جنس و طبیعت انسان”، مسائل ترا،تی به طور برجسته در موضوع موضوع ظاهر می شود و شور به دانش آموزان اجازه می دهد تا دیدگاه های متفاوت خود را به اشتراک بگذارند.

این در حال حاضر در دانشگاه‌هایی که به طور مداوم به دانشجویان گفته می‌شود که مجبور نیستند نظرات مخالف دیگران را تحمل کنند، به زبان می‌آید. در واقع، ما قبلاً در مورد تلاش برای ا،اج پروفسور دانشگاه پنسیلو،ا، کارلین رومانو، به دلیل زیر سوال بردن زبان بی،ه پیشنهادی در مورد نژادپرستی در صنعت نشر صحبت کردیم.

همچنین این دانشگاه در مرکز مبارزه طول، برای ا،اج پروفسور امی و، به دلیل دیدگاه های بحث برانگیزش قرار دارد.

پنسیلو،ا است رتبه بندی شده است به ،وان “بسیار ضعیف” در رتبه 202 از 203 در رتبه بندی اخیر در مورد آزادی بیان. فقط دانشگاه کلمبیا محیط خصمانه تری برای آزادی بیان دارد.

رو،مه مدرسه، دیلی پنسیلو،ا، گزارش شده است این دوره به شدت شرکت می‌کند، زیرا یک ا،ام اجباری «تنوع فرهنگی» برای دانش‌آموزان وجود دارد و برای ا،امات جداگانه مورد نیاز «بخش دنیای زنده» تعداد مضاعفی وجود دارد.

دانشجوی سال اول حیدر دوتا اعلام کرد که دکتر شور (که دارای یک لیست بلندبالایی از نشریات معتبر) کاملاً از موضوع مربوط به مسائل ترا،تی بی اطلاع بود: «چیزها کمی وحشتناک بودند زیرا [Schurr’s] تعاریف در مورد ترنس بودن اساساً همه از نظر واقعی اشتباه بودند. هایدر دوتا، که به طور متناوب از «آیدن،” در کمیته Trans/Nonbinary در مرکز LGBT است.

دوتا افزود که این ک، به افکار متفاوت دامن می‌زند و این خطر وجود دارد که دانش‌آموزان «با این دیدگاه‌های اشتباه درباره م،ای ترنس بودن کنار بروند».

دوتا به The College Fix گفت که شور بحث در مورد اینکه چرا مراقبت‌های بهداشتی ترنس می‌تواند بحث‌برانگیز باشد را تشویق می‌کند، و برخی از دانشجویان را باز می‌کند که «تعداد منصفانه‌ای از مردم تغییر می‌کنند»، که «مالیات‌ها نباید صرف مراقبت‌های بهداشتی ترنس شود و در عوض باید به مکان مفیدی مانند ارتش رفت. و اینکه «درمان با افراد ترنس‌جندر توسط داروخانه‌های بزرگی هدایت می‌شود که فقط پول می‌خواهند».

این اولین بار نیست که شور هدف قرار می گیرد. در سال 2019، او از تدریس دوره «طبیعت انس،» کنار گذاشته شد، اگرچه در سال 2021 تدریس این دوره را از سر گرفت.

او اکنون توسط دفتر ،وان IX دانشگاه تحت بازجویی قرار دارد. در میان شکایات این است که Schurr از “Deadname” استفاده کرده است بازیگر الیوت پیج که در فیلم جونو به الن پیج معروف بود اما اکنون به ،وان یک مرد شناسایی می شود.

ل، گیلبرت، دانشجوی پن نیز گفت رفع هنگامی که در طول ک، از آنها سؤالات روشنی پرسیده شد، او به دانش آموزان برای بیان افکارشان تکیه می کرد و به نظر می رسید که نمی داند چگونه پاسخ دهد. او در طول دوره به شدت به پاورپوینت های بسیار متراکم متکی بود.

دانش آموز دیگری که ناشناس ماند، شکایت کرد که “وقتی واقعاً به موضوع ،ت و ،ت رسیدیم، گفتگو بسیار ناراحت کننده شد.”

این مناقشه فرهنگ متفاوتی را در پن نسبت به دانشگاه با رتبه برتر، دانشگاه شیکاگو (جایی که من در آن حضور داشتم) منع، می کند.

UChicago در سال 2016 با ارسال نامه ای به دانشجویان ورودی که وعده آموزش بدون محدودیت و بدون سانسور را بدون محافظت در برابر ایده های مزاحم یا توهین آمیز می داد، بسیاری را شوکه کرد. در حالی که بیشتر مدارس به طور فعال آزادی بیان را محدود می کنند، نامه آن به دانش‌آموزان هشدار داد که در برابر ایده‌ها محافظت نخواهند شد و «فضاهای امن» در اختیار آنها قرار نخواهد گرفت.

منشأ این نامه در سیاستی است که در دانشگاه شیکاگو در سال های 2014-2015 تهیه شده است. شرط کلیدی بی،ه شیکاگو اعلام می کند که یک دانشگاه است

“تعهد اساسی به این اصل است که بحث یا مشورت ممکن است سرکوب نشود زیرا ایده های مطرح شده توسط برخی یا حتی ا،ر اعضای جامعه دانشگاه توهین آمیز، ناب،دانه، غیراخلاقی یا نادرست تصور می شود. این وظیفه تک تک اعضای جامعه دانشگاه است، نه دانشگاه به ،وان یک نهاد، که این قضاوت ها را برای خودشان انجام دهند و بر اساس آن قضاوت ها عمل کنند نه از طریق سرکوب گفتار، بلکه با مخالفت آشکار و شدید با ایده هایی که با آنها مخالف هستند. . در واقع، پرورش توانایی اعضای جامعه دانشگاه برای شرکت در چنین بحث و گفتگو به شیوه ای موثر و مسئولانه، بخش اساسی از ماموریت آموزشی دانشگاه است.

بی،ه شیکاگو همچنین به صراحت بیان می‌کند که دانش‌آموزان نمی‌توانند «موانع یا به نحوی دیگر در آزادی دیگران برای بیان دیدگاه‌ها دخالت کنند». این بی،ه اخیر در تضاد با بسیاری از دانشگاهیان است که معتقدند جلوگیری از صحبت ، دیگران آزادی بیان است.

این شکایت هم آزادی بیان و هم آزادی دانشگاهی را مطرح می کند. در حالی که این دانشجوی سال اول معتقد است که دکتر شور از موضوع درس خود بی اطلاع است، وی برای تدریس این موضوع در یکی از دانشگاه های برتر جهان انتخاب شد. او علاوه بر تصدی پست در پن، متصدی مشاور در موزه باستان شناسی و مردم شناسی دانشگاه پنسیلو،ا، و مدیر آزمایشگاه انسان شناسی مولکولی در دانشگاه پنسیلو،ا است.

به دکتر شور اطمینان داده شد که او می تواند این کار را با بهره مندی کامل از آزادی آکادمیک – سنگ محک آموزش عالی – انجام دهد. پن اکنون با آزمون دیگری برای پایبندی خود به این اصل روبرو است.

با این حال، دانش آموزان قبلا گزارش شده است به دلیل ناراحتی آنها مجاز به گرفتن اعتبار برای دوره یا انتقال به ک، های دیگر هستند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/24/penn-anthropology-professor-under-fire-for-allowing-free-discussion-of-transgender-issues/