دسته‌ها
اخبار

پروفسور استونی بروک زیر آتش برای محکوم کردن افسرانی که به مظنون تیراندازی کردند … چه کسی آنها را با چاقو می زد – جاناتان تورلی


یک استاد دانشگاه استونی بروک این هفته پس از تماس با دو افسر پلیس مورد انتقاد قرار گرفت.قاتلان” به دلیل تیراندازی به یک مظنون. آنا هیوارد، استاد رفاه اجتماعی، با وجود این واقعیت که افسران قبل از شلیک به او از مظنونان “جراحات جدی چاقو” خوردند، افسران را محکوم کرد. من خشم ،، را که خواستار ا،اج هیوارد شده اند، درک می کنم. حمله به افسران غیرقابل توجیه بود و به نظر می رسد بخشی از آن باشد دیدگاه های دیرینه ضد پلیس. با این حال، همانطور که برای بسیاری در این وبلاگ تعجب آور نیست، من معتقدم که اقدامات نامطلوب حقوق اصلی آزادی بیان را نقض می کند.
هیوارد از این تیراندازی عصب، شد و در اینستاگرام پرسید: «چرا یک مرد باید بمیرد؟ مردی که به قتل رساندند چطور؟» مرد دو افسر را با چاقو زد و به شدت مجروح کرد که یکی از آنها از ناحیه گردن زخمی شده بود. هر دو افسر برای مداوا به بیمارستان دانشگاه استونی بروک منتقل شدند. افسر سوم نیز به دلیل جراحات جزئی منتقل شد. اظهارات هیوارد یادآور اظهارات عجیب جوی بهار، مجری برنامه The View است، در مورد اینکه چگونه افسران باید در این مورد تیراندازی به هوا می ،د. ماخیا برایانت در کلمبوس، اوهایو. برایانت قصد داشت دختر دیگری را با چاقو بزند که مأموران برای جلوگیری از ارتکاب قتل او را شلیک ،د.

در این مورد، هیوارد پرسید: “این یک بررسی سلامتی بود – چرا آنها وضعیت را کاهش ندادند؟” پاسخ ممکن است این باشد که زم، که مظنون به گردن شما چاقو می زند، “تنش زدایی از وضعیت” دشوار است.

به نظر می رسد که دانشگاه بر حق هیوارد برای صحبت آزادانه در مورد چنین موضوعاتی، حتی اظهاراتی که بسیار بحث برانگیز است، می ایستد. در بی،ه 2 ژانویه، استونی بروک به درستی تاکید کرد که هیوارد نظرات خود را از حساب شخصی و خصوصی خود که “وابسته ای به [the] دانشگاه.”

با این حال، دلایل خوبی برای هیوارد وجود داشت که انتظار داشت از او محافظت شود. هیچ کمپین لغو یا اعتراض گسترده ای در محوطه دانشگاه وجود ندارد.

حمایت هیئت علمی در سمت چپ کاملاً در تضاد با رفتاری است که هیئت علمی با دیدگاه های معتدل، محافظه کارانه یا آزادیخواهانه ارائه می کند. هر ،ی که چنین نظرات مخالفی را مطرح می کند بلافاصله توسط یک گروه اوباش خواهان تحقیق یا پایان دادن به آنها می شود. این شامل ممانعت از سخنر، دانشگاهیان در محوطه دانشگاه مانند یک استاد ک،یک به دلیل دیدگاه های سیاسی آنها می شود. محافظه‌کاران و آزادی‌خواهان می‌دانند که در هیچ مناقشه‌ای، حتی اگر شامل یک توییت منفرد و بعداً حذف شده باشد، هیچ محافظ یا محافظی ندارند. در دانشگاه کارولینای شمالی (ویلمینگتون) یکی از این کمپین ها منجر به یک استاد شد خودکشی چند روز قبل از آ،ین روز او به ،وان استاد.

من از اساتیدی دفاع کرده‌ام که نظرات نگران‌کننده مشابهی در مورد چپ داشته‌اند، از جمله «انفجار سفیدپوستان»، لغو سفیدپوستان، محکوم ، پلیس، دعوت از جمهوری‌خواهان به رنج کشیدن، خفه ، افسران پلیس، جشن گرفتن مرگ محافظه‌کاران، دعوت به قتل ترامپ. حامیان، حمایت از قتل معترضان محافظه کار و دیگر اظهارات ظالمانه. من همچنین از حقوق آزادی بیان استاد دانشگاه رود آیلند دفاع کردم اریک لومیس، او از قتل یک معترض محافظه‌کار دفاع کرد و گفت که در چنین اعمال خشونت‌آمیزی «هیچ اشتباهی» نمی‌بیند. (لومیس بعداً مدیر مطالعات تحصیلات تکمیلی تاریخ در رود آیلند شد). در پردیس دانشگاه کالیفرنیا، استادان در واقع به دور استادی تجمع ،د که به حامیان حامی زندگی حمله فیزیکی کرد و نمایشگر آنها را پاره کرد.

هنگامی که این اختلافات به وجود آمد، اعضای هیئت علمی پشت سر حقوق آزادی بیان استادان گرد آمدند. این حمایت زم، که اعضای هیئت علمی محافظه کار خود را در مرکز مناقشات می بینند، بسیار کمرنگ تر یا غایب بوده است. تعلیق اخیر ایلیا شاپیرو مثال خوبی است. سایر اساتید برای دفاع از حق آزادی بیان خود مجبور به مراجعه به دادگاه شدند. یک استاد به دلیل دیده شدن در یک اعتراض جنجالی از کار تعلیق شد.

این سرنوشت پروفسور هیوارد نخواهد بود. او به درستی از آزادی بیان حمایت خواهد کرد. در حالی که این ممکن است تمرین امیدواری نسبت به تجربه باشد، او اکنون ممکن است همدلی بیشتری با دانشکده هایی داشته باشد که هدف کمپین لغو برای بیان دیدگاه های بحث برانگیز قرار گرفته اند. در حالی که این ممکن است تمرین امیدواری نسبت به تجربه باشد، او اکنون ممکن است همدلی بیشتری با دانشکده هایی داشته باشد که هدف کمپین های لغو برای بیان دیدگاه های بحث برانگیز هستند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/04/stony-brook-professor-under-fire-for-denouncing-police-officers-w،-s،t-suspect-w،-was-stabbing-them/