دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل-وکیل پرتاک

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. قیمت زمین، ملک، آپارتمان و اموال غیر منقول روز به روز رو به افزایش است. سلام وقت بخیر لطفا برای دریافت مشاوره با این شماره ۰۲۱۵۴۷۶۴ تماس حاصل فرمایید.

  • دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه شهید چمران اهواز، کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه شاهد تهران، دانشجوی حقوق از دانشگاه حمل و نقل تجاری از دانشگاه تهران و مدیر موسسه حقوقی بین المللی مهرآیین نامدار جاوید می باشند.
  • وکیل پایه یک دادگستری با سوگندی که یاد کرده همواره باید در حفظ اسرار موکل خود بکوشد و برای احقاق حق و برقراری عدالت اقدام نماید.
  • بهترین وکیل کیفری در تهران باید در اکثر دعاوی توانایی و تخصص بالایی داشته باشد.
  • سامانه حقوقی بنیاد وکلا، به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و تخصصی‌ترین سایت‌های حقوقی کشور، این امکان را برای متقاضیان و مخاطبان خود فراهم آورده است تا به صورت کاملا تخصصی، مشاوره‌های حقوقی مربوط به کلیه دعاوی را به صورت وکیل آنلاین یا حضوری دریافت نمایند.

دفتر وکالت ما وکلا با تخصص های مختلف را در کنار هم جمع کرده است. به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. که در حوزه موضوع شما پرونده‌های متعددی را در شهر تهران انجام داده باشد. حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. یکی از تفاوت‌های وکیل پایه دو دادگستری و پایه یک دادگستری در پذیرش دعاوی حقوقی مختلف است.

بله ، کارآموز تحت نظارت وکیل سرپرست می تواند پرونده های حقوقی و کیفری دریافت و کسب درآمد نماید . فردی است که در کلیه زمینه دعاوی ملکی مانند تنظیم سند رسمی، وقف، سرقفلی، الزام به اخذ پایان کار و قرارداد اجاره و غیره فعالیت دارد و می‌تواند به شما راهکار ارائه دهد. وکیل پایه دادگستری برای دفاع از موکل خود و احقاق حقوق آنان درصورت لزوم باید با طرف درگیر دعوا مذلکره داشته باشد و تمام تلاش خود را برای صرف هزینه کمتر از جانب موکل بنماید.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود ، همچنین وکیل توانایی انجام و قبول کلیه پرونده های حقوقی و کیفری را دارد. بر مبنای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، زمانی که یک نفر در یک چارچوب مقررات قانون مدنی، به موجب یک عقد وکالت، فرد دیگری را به عنوان جانشین تمام امور و مسئول انجام امور حقوقی و حقیقی خود برمیگزیند، در حقیقت فرد مورد نظر، به عنوان وکیل آن شخص معرفی می‌شود. چنین فردی می‌تواند تمام امور مربوط به قانون و قضای آن فرد را بر عهده بگیرد.

سرکار خانم زهره محمد آبادی

از دیگر پارامترهای بهترین وکیل تهران، برخورداری از اعتبار و سابقه‌ی موفق در حوزه پرونده‌های حقوقی است که باید مورد توجه قرار داد. همچنین یک وکیل خوب باید توانایی و مهارت بالا در خصوص تنظیم دادخواست داشته باشد چراکه بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران کسی است که بتواند با تنظیم یک دادخواست خوب، توجه قاضی پرونده را جلب و با دفاع از حقوق موکل خود، نتیجه پرونده را تغییر دهد. در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران افراد زیادی سکونت دارند و این افراد همواره در معرض چالش های حقوقی و قضایی قرار می گیرند و اکثر این اشخاص روش مقابله با این چالش هارا بلد نیستند و نمی‌توانند به تنهایی این مشکل را حل کنند. به طور کلی نمی توان به صورت قطعی از ایجاد دعاوی حقوقی جلوگیری کرد اما می توان با استفاده از روش های خاصی خطرات و پیامد های احتمالی آن را کاهش داد.

در کشورها زیادی امر وکالت کاملا تخصصی شده و وکلا در حیطه خاصی آموزش‌های لازم را اخذ می‌نمایند و در نهایت به عنوان وکیل خانواده متخصص در آن زمینه اقدام به فعالیت می‌کنند. باید گفت که حدود اختیارات کارآموزان وکالت محدود تر از وکلای پایه یک دادگستری است. قطعا با مطالعه دقیق مطالب فوق به تفاوت‌های این دو مفهوم پی برده‌اید. کارآموز وکالت شخصی است که نمره قبولی را در آزمون کانون وکلا را دریافت کرده است و از سوی کانون پروانه کارآموزی دریافت کرده است و در حال حاضر در حال گذراندن دوره کارآموزی است. کارآموز هنوز دوره کارآموزی را به تمام نکرده و در آزمون اختبار نیز شرکت نکرده است. ذکر این مهم در متن قراردادهای وکالت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

معمولا زمانی که به مشکلات حقوقی، خانوادگی، مالی، کیفری و … برخورد می کنیم در جستجوی بهترین وکیل تهران هستیم و در تلاشیم تا با انتخاب یک وکیل باتجربه، رای دادگاه را به نفع خود تغییر دهیم. اما باید این نکته را هم بدانیم که زمان مراجعه به وکیل مهم است و مراجعه به وکیل در اواسط فرآیند پرونده، زمان مناسبی نیست. بهتر است وکیل بررسی پرونده را از همان ابتدا در دست داشته باشد تا آن را قانونی پیش ببرد. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما در سایت برترین وکیل باشید.