دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری شیراز 09178002693 بهترین وکیل پایه یک دادگستری شیراز-وکیل پرتاک

مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناسی حقوق خصوصی است. دارای شماره پروانه 3772 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. از جمله خدمات وکالتی آقای قربانی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. افسانه راستی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز، دارای 11 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 34260، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد.

یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای در شیراز، امانت داری و راز داری او می باشد. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. یک وکیل دانا و با خبرت افزون بر استفاده از بینش و مهارت خود از تجربیات دیگران اینگونه استفاده می کند.

  • ۵- متاسفانه به دلیل اینکه قانون واحدی جهت مبلغ و میزان کنسلی هتل ها وجود ندارد و این قوانین بین شهر ها و هتل ها در ایام مختلف،متفاوت می باشد، تعیین مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و مرکز نقشی در تعیین میزان کنسلی ندارد .
  • البته باید در نظر داشته باشید که تمام وکلا تضمینی در پیروزی پروند به شما نخواهند داد.
  • سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند.
  • مسئولیت رویدادهای معرفی شده در وب سایت شیراز رویداد به عهده برگزار کنندگان رویدادها می باشد.
  • در این صورت باید از یک فرد حقوقی که به تمام قوانین قضایی و دولتی وارد است کمک بگیرد.
  • به زوجه و زوج بودن و یا پیر و جوان بودن وکیلی توجه معین نداشته باشید.

به منظور پیدا کردن وکیل با تجربه در شیراز​​​، می توانید از لیست ارائه شده در بخش های قبل، وکیل مورد نظر خود را در شیراز​​​​انتخاب کرده و پیش از مراجعه به دفتر وکالت وی، طی تماس تلفنی از میزان سابقه شغلی او اطمینان حاصل نمایید. افرادی که به دنبال وکلای با خبرت و متخصص در شیراز هستند می توانند با مطالعه این مطلب اطلاعاتی را کسب کنند. اینگونه نکاتی کلیدی در به خاص انتخاب بهترین وکیل در شیراز بیان شده اند که دانستن آن ها خالی از فایده نخواهد بود. سوابق و میزان تجربیات یک وکیل بسیار مهم می باشد زیرا با همین تجربیات است که می تواند به بررسی پرونده های مختلف در شرایط های مختلف بپردازد، بنابراین قبل از انتخاب وکیل، حتما باید در مورد سوابق و میزان کارایی او تحقیق و پرس و جو انجام داد و آمار میزان موفقیت پرونده های پیشین او را مورد بررسی قرار داد.

لیست آموزشگاه های رانندگی شیراز

تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید. افرادی که می خواهند برای امور مختلف خود یک وکیل اختیار نمایند، باید سعی نمایند در تنظیم وکالت نامه دقت و وسواس زیادی را به خرج دهند و تمام حد و مرز وکیل را در قرارداد وکالت یا وکالت نامه و حتما در دفتر وکالت در شیراز مشخص و درج نمایند.

الزام کمک گرفتن از وکیل دادگستری

آقای محمد علی کرمی دارای 11 سال سابقه حقوقی و دانشجوی ترم آخر دکترای حقوق می باشند. ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. شاید شما هم جزء اشخاصی باشید که در هنگام نیاز برای گرفتن وکیل از جمله وکیل خانواده و وکیل مهاجرتجهت مراجعه به مراجع قضایی یا اخذ مشاوره حقوقی، ترجیح می دهید که یک وکیل پایه یک قوه قضاییه این امور را برای شما بر عهده بگیرد.

ناصر قهرمانی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، آخرین مدرک تحصیلی وی کارشناس حقوق، دارای شماره پروانه 3719 می‌باشد که از سوی وکلای دادگستری صادر شده است. مشاور حقوقی‌ شرکت سیمان فارس، دارای مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس، رتبه یک آزمون وکالت، رتبه یک آزمون اختبار، وکیل بانک کشاورزی از سوابق کاری و تحصیلی آقای قهرمانی است. در زمینه دعاوی خانواده( اثبات زوجیت، طلاق توافقی، استرداد جهیزیه، طلاق، اعلام تمکین و …)، دعاوی ملکی(اثبات مالکیت، اثبات وقفیت، اثبات تولیت موقوفه،اثبات شراکت، تقسیم مال غیر مشاع و …) و دعاوی حقوقی و کیفری پرونده‌های بسیاری به وی موکول شده است که با پشتکار و سخن وری خویش توانسته به نتیجه مورد نظر موکل برساند. حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمره یکی از بهترین وکلای دادگستری شیراز می باشند که عضو کانون وکلای این استان بوده و تاکنون پرونده های موفق بسیاری را در دعاوی حقوقی داشته اند.

هر یک از بهترین وکیلان شیراز ممکن است در پرونده‌های حقوقی با موضوع مشخصی مهارت داشته باشند، اما این به معنای ناآگاهی آن‌ها از موضوعات دیگر نیست. با این حال وکلا معمولا پرونده‌هایی را قبول می‌کنند که در حوزه تخصص و مهارت آنهاست. وبسایت وکیل شیراز وبسایتی برای شماست که به دنبال بهترین وکیل های شیراز می گردید.