دسته‌ها
اخبار

وکیل پابه یک دادگستری تهران + معرفی بهترین وکیل دادگستری + مشاوره تلفنی-وکیل پرتاک

در نهایت در خصوص انتخاب وکیل احتیاط کنید که در دام کارچاق کن ها و واسطه ها در اطراف دادگاهها نیفتید. زیرا استفاده از الفاظی مانند داشتن ارتباطات یا دریافت حکم در مدت دو یا 3 روز ممکن است برای شما وسوسه انگیز باشد و در دام این اشخاص بیفتید. حتما در خصوص انتخاب وکیل دقت کنید که به وکیل دادگستری وکالت دهید. به عنوان نمونه، یکی از موکلانم به نام سارا که قصد جدا شدن از همسرش رو داشت.

  • برای گرفتن وکیل آنلاین هم می توانید از طریق واتساپ با مشاوران گروه وکلای عدل ایرانیان هماهنگ کنید .
  • مدارک کارشناسی حقوق مدرک پایه است و سایر فارغ‌التحصیلانی که مدرک کارشناسی سایر رشته‌ها را دارند، حتی اگر مدرک کارشناسی یا دکترای آن‌ها حقوق باشد، نمی‌‎توانند در این آزمون شرکت کنند.
  • به عبارتی یک وکیل پایه یک دادگستری در اموری که به او وکالت داده می شود نماینده موکل خود محسوب می شود و باید در اقداماتی که انجام می دهد صداقت و حسن نیت داشته باشد.
  • اگر شما وکیل خبره‌ای انتخاب نکنید احتمال ورود ضرر بسیار زیاد خواهد بود.

در این شرایط برای اخذ وکالت به شخصی وکالت خواهد داد تا او قرارداد وکالت دادگستری را با وکیل به امضا رساند. به این حالت در اصطلاح گفته می‌شود که وکیل مع الواسطه انتخاب شده است. وکیل قضایی چهار سال در رشته حقوق در سطح کارشناسی تحصیل کرده و ممکن است تحصیلات تکمیلی هم داشته باشد.

خدمات موسسه حقوقی

پرونده‌های مختلف مالی نظیر مطالبه وجه چک و سفته و مطالبه وجه عادی، توقیف اموال، فک رهن، مطالبه خسارت و … را در کارنامه خود داشته باشد. با روند دعاوی مالی در دادگاه، اجرای ثبت و شورای حل اختلاف آشنا باشد. بهترین وکیل در دعاوی مالی شخصی است که حق الوکاله مناسب هم برای خود و هم برای موکل را پیشنهاد دهد. وکیل تهران شخصی است که حق تاسیس و راه اندازی دفتر در سطح شهر تهران و نصب تابلوی خود را دارد. سایر وکلا مربوط به کانون ها و شهرهای دیگر مجوز زدن تابلو و راه اندازی دفتر به نام خود را در شهر تهران ندارند. وکیل پایه یک دادگستری در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل پایه یک دادگستری در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد.

بهترین وکیل کیش را با لیست 10تایی بشناسید!!!

در مجموع هیچ محدودیتی برای قبول وکالت از طرف وکلای پایه یک دادگستری در هیچ پرونده‌ای وجود ندارد، ولی شما برای انتخاب بهترین وکیل باید به دنبال وکیل پایه یکی باشید که در حیطه‌ای مشخص، دارای مهارت و تجربه و دانش بالاست. خانم زهره محمد آبادی وکیل پایه یک دادگستری و متخصص در انجام امور مربوط به دعاوی حقوقی، کیفری، ثبتی، خانواده، ارث و تقسیم ترکه هستند. ایشان موفق شده اند تا رتبه 12 کانون وکلای دادگستری مرکز را کسب کنند و همچنین رتبه 21 قضاوت و رتبه 33 ارشد حقوق خصوصی را از آن خود کرده اند. از دیگر ویژگی های خانم محمدآبادی تدریس جزا و کیفری دانشگاه علم و فرهنگ تهران و ارائه مقاله های بسیاری در زمینه حقوق مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری می باشد. در این صفحه لیست وکیل های عضو دادراه که در تهران فعالیت می‌کنند به نمایش درآمده است. وکلای معرفی شده در این لیست ممکن است وکیل پایه یک دادگستری تهران، یا وکیل پایه یک یا دو قوه قضائیه تهران باشند.

بنابراین، مشکلات و مسائلی که برای افراد ساکن در این شهر رخ می‌دهد، بیش از سایر نقاط کشور است. مباحث حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و طبیعتا به دلیل تعداد زیاد خانواده‌ها، کسب و کارها، املاک و اراضی و جرائم، مردم بسیاری درگیر فرایندهای حقوقی هستند. به همین جهت افراد بسیاری هستند که برای حل مشکلات و پرونده های حقوقی خود به دنبال وکیل تهران هستند. به طور حتم وکلای زیادی هستند که در شهر تهران و حتی در خارج از تهران و دیگر نقاط کشور در حال فعالیت می باشند و هر یک از آن ها نیز تخصص و تجربه کافی برای حل مشکلات حقوقی و دعاوی کیفری را دارند. گروه تخصصی تهران وکیل در این رابطه معمولا دارای چندین وکیل متخصص و پایه یک در امور دیوان بوده که در این رابطه برای پیشبرد پرونده های دیوان عدالت اداری از تجربیات خود استفاده می نماید.

با افتخار و با جرات میتوانیم بگوئیم یکی از بهترین موسسات حقوقی در تهران، موسسه حقوقی آسایش گستران می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن وکلای مجرب و باتجربه و حل پرونده ها بصورت موفقیت آمیز توانسته نام خود را در ذهن مردم حک کند.این موسسه بصورت 24ساعته خدمات ارائه میدهد. جای ذکر است که موسسه حقوقی آسایش گستران شعبه دیگر خود را نیز در مشهد تاسیس نموده. دفتر حقوقی روشنی معز از برترین و با تجربه ترین دفاتر حقوقیوکالت تهران می باشد. دفتر حقوقی یک نهاد کاری می باشد که توسط چندین وکیل تاسیس می شود.وکالت تهران از خدماتدفاتر حقوقی روشنی معز می باشد. دفتر حقوقی روشنی معز، متشکل از وکلای خبره و اساتید دانشگاه می باشند که در زمینه های مختلف حقوقی به ارائه خدمات مشاوره حقوقی می پردازد.