دسته‌ها
اخبار

وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها-وکیل پرتاک

وکالت دادگستری و وکالت حقوقی شغل و حرفه ای تخصصی است و قوانین داخلی کشورها تا حد زیادی با هم تفاوت دارد و حتی نحوه رسیدگی دادگاهها در کشورهای مختلف به موضوعات حقوقی، متفاوت است. اصولا وکلای دادگستری از جمله وکلای مستقر در ایران و وکلای ایرانی و به تعبیر دقیق تر وکیل دادگستری که در ایران تحصیل کرده و مجوز وکالت گرفته است، فقط نسبت به قوانین و مقررات داخلی کشور خود احاطه و اشراف دارند. البته در موارد محدودی مثل بعضی از دعاوی موضوع حقوق تجارت بین الملل و نیز حقوق جزای بین الملل و نیز حقوق بین الملل عمومی و قواعد حاکم بر سازمانهای بین المللی مقررات و قواعد مشترکی در عرصه بین المللی وجود دارد. شما هم می توانید جهت مشاوره حقوقی ابتدایی با بهترین وکیل ایران با شماره های داخل سایت تماس بگیرید و در صورت تمایل به دادن پرونده به گروه وکلای آریا دادیار به دفتر ما مراجعه کنید.

امروزه اکثریت آنان دارای مدارک علمی کارشناسی ارشد یا دکترا بوده و به همین علت، شاخه تخصصی خود را پیدا کرده‌اند. همچون پزشک متخصصی که بهترین عملکرد خود را در حیطه تخصص شخصی خود دارد، وکلای متخصص نیز می‌توانند به بهترین شکل در گرایش فوق‌ لیسانس یا دکترای خود عمل کنند. از این رو، توجه به پیشینه مطالعاتی و تجربه وکلا در حین انتخاب آنان بسیار مهم است. در عمل یک وکیل در ایران نمیتواند به قوانین داخلی همه یا اکثر کشورها و یا حتی چند کشور، احاطه و اشراف داشته باشد. با این وجود در برخی موضوعات مثل دعاوی تجاری بین المللی قوانین و کنوانسیونهای واحد و متحدالشکلی در دنیا پذیرفته شده است. لازم به ذکر است استفاده از واژه وکیل بین المللی خیلی دقیق نیست چرا که وقتی شما در ایران مشکلی راجع به رابطه زناشوئی با همسرتان و یا مشکل ملکی یا مالی دارید کیس و پرونده شما عنصر بین المللی ندارد و شما فقط با قانون ایران سر وکار دارید و باید به دنبال وکیل در ایران باشید.

  • وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است.
  • هرگاه شخصی دیگری را مأمور انجام عمل مادی کند در صورتی که عقد معوض باشد اجاره اشخاص یا جعاله است و اگر عقد مجانی باشد مشمول ماده ۱۰ قانون مدنی است .
  • لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.
  • اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت.

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری در تهران، با ما در تماس و ارتباط باشید. جمعی از وکلای متعهد و مجرب پایه یک دادگستری با بیش از 14 سال سابقه وکالت با تخصص و تجربه و مهارت کافی در زمینه پرونده های ارث و گواهی انحصار وراثت و خانواده و ملکی و وصول مطالبات آماده ارائه خدمات حقوقی اعم از قبول وکالت و اعطای مشاوره حقوقی برای هموطنان عزیز و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور می باشد. این مجموعه بیش از هر چیز با الویت کمک به موکلین و مراجعه کنندگان در جهت احقاق تضییع شده آنها و دوری جستن از قبول پرونده های موهوم و بی نتیجه توانسته کسب اعتبار کند و صاحب اعتبار شود.

موکلین ما

وکالت در صورت داشتن صلاحیت ، نه تنها از طرح شکایات و دعاوی بی اساس خودداری می کند بلکه در صدور و صدور حکم مطابق قانون با دادگاه همکاری می کند. در این حالت ، اعتماد به یک وکیل باتجربه مطمئناً شانس موفقیت در پرونده را افزایش می دهد. در بسیاری از پرونده‌های او پای ستاره‌ها و هنرمند‌ها و کمپین‌ها به وسط می‌آید که نمی‌دانیم ابتکار شخصی او بوده یا نه.

چرا وکیل سایا بهترین انتخاب است؟

کانون وکلا، مرجعی معتبر جهت ارائه بالاترین مدارک وکالتکارشناسان حقوقی قوه قضاییه در طول زمان کارآموزی خود، حق وکالت در پرونده‌های حقوقی را ندارند. در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند. شروط گرفتن پرونده آن است که مشکل حقوقی شامل پرونده‌های حقوقی با قابلیت فرجام‌خواهی، تجدید نظر در دیوان عالی کشور و با مبالغ بالاتر از استاندارد تعیین شده نباشد. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.

ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت. اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است. فلسفه جایگاه رفیع وكالت ازلحاظ اجتماعی، شاید به این موضوع بازمی‌گردد كه وکیلان از حق نادیده گرفته شده و انكار شد‌ۀ اشخاص دفاع می‌كند از حقی كه شاید مردم در ظاهر نتوانند تشخیص دهند كه از آن کدام‌یک از اصحاب یك دعوی است. آنکه کاری به وی واگذار شود [لغت‌نامۀ دهخدا] + وکیل مدافع در زبان انگلیسی ADVOCATE یا LAWYER یا ATTORNEY at Law می‌باشد.