دسته‌ها
اخبار

وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها

یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. کارشناسان حقوقی دادنیک به صورت کامل شما را برای وکالت دادن به وکیل در ایران راهنمایی می‌کنند.

  • قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.
  • وکیل باید در هر مرحله از دادرسی تمبر آن مرحله را به وکالت نامه الصاق نماید.
  • واقعیت این است که در جوامع امروزی دو دیدگاه کاملا متفاوت در مورد بهترین وکیل در ایران و موقعیت شغلی وکیل دادگستری وجود دارد.
  • تحقیق و تفحص كنید زیرا باید از توانایی علمی، شهرت، تجربه، حسن اخلاق و حق الوكاله و سایر خصوصیات بهترین وکیل تهران مطمئن شوید تا بتوانید كه پرونده ای كه گاه سرنوشت زندگی شما را رغم خواهد زد، به دستان با كفایت وی بسپارید.
  • اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است.

تلاش وکلای مهاجرت یاران به عنوان یک دفتر مهاجرتی این است که با ورود به همه ابعاد و موضوعات مهاجرت و کشور های خارجی یک نقشه راه به شما بدهیم تا بتوانید در خصوص مهاجرت خود و خانواده و آینده مهاجرت خود برنامه ریزی نمایید. شرایط استفاده از وکیل رایگان چیست؟ متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد. حق ‌الوکاله وکیل رایگان را چه کسی پرداخت می‌ کند؟ در صورت موفقیت موکل در دعوی، دادگاه حق الوکاله وکیل رایگان را از طرف دیگر دعوی اخذ می کند و اگر رأی دادگاه به ضرر وی صادر شود، حق الوکاله بهترین وکیل را پرداخت نخواهد کرد. حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره. 4- در جرائم علیه امنیت کشور یا در مواردی که پرونده مشتمل بر اسناد و اطلاعات سری است و رسیدگی به آنها در صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح است، طرفین دعوی، باید وکیل خود را از بین وکلای رسمی دادگستری که مورد تایید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح است، انتخاب کنند.

تنظیم قراداد

این دوره با دوره‌های عملی و کارآموزی‌های علمی همراه است و می‌توانند از محضر اساتید خود استفاده کنند. در روش دریافت اقامت از طریق تمکن مالی شخص متقاضی باید اثبات کند که هزینه های زندگی در کشور مقصد از قبیل هزینه معیشت و مسکن را می تواند بدون کار کردن و از محل منابع درآمدش تامین کند. چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. شما می توانید شماره وکیل در ایران تماس بگیرید و موضوع کیفری خود را با او در میان بگذارید.

وکیل در ایران در چه پرونده‌هایی حضور دارد؟

در مجموعه IIL به جای یک وکیل مهاجرت ، ۳ متخصص مسئول رسیدگی به کیسهای مهاجرتی هستند. موکل ما اطمینان دارد که یک تیم حرفه ای مشغول پیگیری کار او و حفط منافعش هستند. مهاجرت با ثبت شرکت بیشتر مناسب افرادی است که پیش از مهاجرت به اصول شرکت داری و اداره کسب و کار و در کل کارآفرینی آشنایی کافی دارند و می توانند همان ایده ها و موضوعات تجاری را در کشور دلخواه خود اجرا و البته مدیریت کنند. در این روش مهاجرتی شخص متقاضی می تواند علاوه بر دریافت اقامت کشور دلخواه خود از همان ابتدای ورود کسب و کار خودش را هم راه اندازی کند و یا اینکه شرکت خود را توسعه و گسترش بدهد. آکادمی وکلای مهاجرت ایران این فرصت را به شما می دهد که از ساعت ها دانش ، تجربه و تخصص وکلای مهاجرت استفاده کنید و هر چه بیشتر به یک تصمیم صحبح و حساب شده برسید.

سپس همکاران ما، شما را به بهترین وکیل تهران یا شهر مورد نظر شما که تخصص و تجربه لازم را دارد، معرفی می کنند که می توانید امور خود را به بهترین شکل ممکن پیگیری کنید. لازم به ذکر است تمامی خدمات از قبیل وکالت، مشاوره، آموزش و همکاری در مجموعه وکیل سایا ارائه می شود که شما می توانید بر اساس زمینه مورد نیازتان با ما در ارتباط باشید. هدف مجموعه وکیل سایا، فراهم کردن زمینه دسترسی همه افراد به بهترین وکلای ایران است.