دسته‌ها
اخبار

وکیل در شهر شیراز بهترین وکیل اقساط وکیل پایه یک-وکیل پرتاک

اما حل این مشکلات آن هم در یک بستر حقوقی برای هیچ کدام از ما امکان پذیر نیست. زمانی که یک مشکل حقوقی برای ما پیش می‌آید، کمک گرفتن از یک وکیل معتبر ما را از دردسرهای حقوقی بی‌دلیل آسوده می‌کند. کمک گرفتن از یک وکیل چنان اهمیت زیادی دارد که بسیاری از خانواده‌های اروپایی و آمریکایی، برای مسائل حقوقی خود همواره از یک وکیل خانوادگی کمک می‌گیرند. برای پیدا کردن بهترین وکیل شیراز و مشورت در مورد پرونده خود می‌توانید در سایت جستجوی وکیل به نام با تجربه‌ترین وکیل‌های شیراز با اطلاعات کامل دسترسی پیدا کنید.

  • زمانی که یک مشکل حقوقی برای ما پیش می‌آید، کمک گرفتن از یک وکیل معتبر ما را از دردسرهای حقوقی بی‌دلیل آسوده می‌کند.
  • شما عزیزان ساکن شهرستان های استان فارس از جمله مرودشت، جهرم، فسا، آباده، صدرا، کازرون، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، خرامه، صفاشهر، سروستان، کوار و …
  • تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد.
  • دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص فارس انتخاب وکیل مناسب فارس را برای شما تسهیل می نماید.

هر وکیل موفق و خبره ویژگی هایی دارد که می تواند باعث اعتماد متقاضیان در انجام امور حقوقی شود. یک وکیل موفق باید تحصیلات آکادمیک در زمینه های مختلف وکالتی داشته باشد به دلیل اینکه قوانین و مقررات در حقوق دارای پیچیدگی هایی می باشد که با مطالعه و تجربه می شود آنها را آموخت. همچنین داشتن تجربه ی کافی در رسیدگی و بررسی به امور پرونده ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه ها و همچنین دانستن قوانین مربوط به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری، می تواند به پیشبرد پرونده کمک بسیار زیادی کند. همچنین مسائل حقوقی به دلیل سختی و خشونت کار، نیاز به بهترین وکیل در شیراز را دارد که بتواند فشار کاری را تحمل کند و ظرفیت روحی و روانی خود را بالا ببرد تا بتواند در این شغل دوام بیاورد. در زندگی شهری به شکل امروزی، کمتر پیش می‌آید فردی در طی زندگی خود با مشکلات حقوقی رو به رو نشود.

وکیل در شهر شیراز

حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. امیرفتح پور، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای برخورد و رفتار در شآن موکلین خویش، فن بیان و نفوذ کلام عالی وکیل، پایبند به زمان در حل مشکلات پرونده موکلین خویش، دارای 18 سال سابقه وکالت در تمامی زمینه‌های دعاوی خانوادگی، ملکی، کیفری، حقوقی و غیره می‌باشد. با توجه به سابقه درخشان وی در این چندین سال وکالت، می‌توان وی را یکی از بهترین وکلای شیراز و به عنوان و … معرفی کرد.

ارجاع مشاوره های حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری به فردی گفته می شود که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس در رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا هم‌ تراز آن در حوزه علمیه، در آزمونی برگزار میگردد، در رقابتی سنگینی با بقیه افراد قرار میگیرند. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند. دادراه خود به مردم خدماتی به جز برقراری ارتباط بین آن‌ها با وکلا، حقوقدانان، کارشناسان و مشاوران ارائه نمی‌دهد. وکیل دادگستری صرفا حق دارد در شهری که پروانه فعالیت آن صادر گردیده دفتر وکالت داشته و تابلو وکالت نصب نماید . خیر وکلا شماره قرارداد محصوص وکالت خود را دارند و نیازی به مراجعه به دفاتر رسمی جهت وکالت در پرونده های دادگستری را ندارند. خبرنگار وکلاپرس در حال برقراری ارتباط با اعضای هیأت مدیره کانون وکلای منطقه فارس درباره صحت و سقم این اخبار، علت بازداشت و … است.

وکیل جرایم اقتصادی در شیراز

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری استان فارس، کارشناس ارشد حقوق خصوصی، متولد سال 1366 و با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه وکالت در کلیه دعاوی، عضو کانون وکلای استان فارس، با شماره پروانه ثبتی 3357، دارای پرونده‌های موفق بسیاری در تمام دعاوی حقوقی می‌باشد. آقای حامد اسکندری به عنوان بهترین وکیل شیراز در زمینه وکالت، قبل از قبول یک پرونده، جلسه مشاوره‌ای با موکل تشکیل داده و اسناد و مدارک ارائه شده را به خوبی بررسی و نتایج احتمالی از نتیجه پرونده و تصمیم قاضی دادگاه را با موکل در میان می‌گذارد تا مراجعه کننده بتواند تصمیم درست راجب طرح دعوا یا عدم طرح دعوا بگیرد. چنانچه نتیجه مورد نظر مراجعه کننده؛ موکل به اینجانب حاصل نگردد مبلغ حق الوکاله برگشت داده می شود. محمدعلی قزلباش، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای دادگستری استان فارس، به شماره پروانه 4078 و با 9سال سابقه وکالت موفق در تمام دعاوی حقوقی کیفری خانواده و … می‌باشد. کسب نتیجه دلخواه موکلین در طول فعالیت وکالتی ایشان، باعث شده تا او در رده گزیده‌ای از بهترین وکلای استان فارس قرار داشته باشد. از این رو بر آن شدیم تا در وبسایت وکیل شیراز که بانک اطلاعات وکلای شیراز می باشد؛ به معرفی بهترین وکیل در شیراز، مجرب ترین وکیل شیراز، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و …