دسته‌ها
اخبار

وکیل در ایران _ انجام انواع امور حقوقی بدون حضور در ایران موسسه حقوقی دادنیک-وکیل پرتاک

وکلایی در ایران وجود دارد که بسیار نام آور هستند و همواره مورد اعتماد و اطمینان مردم واقع شده اند. آن ها وکلایی هستند که وظایف اصلی خود را به عنوان وکیل به بهترین نحو انجام می دهند. بنابراین می خواهیم در مورد وظایف بهترین و خبره ترین وکیل ها صحبت کنیم.

  • 3.امکان موفقیت وکلای پایه یک دادگستری بیش 80% میباشد، این در حالی است که وکلای پایه دو دادگستری 15% این شانس را دارند که از موکل خویش دفاع کنند.
  • ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم.
  • در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند.
  • ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند.
  • در صورت وکالت دادن به وکلای مجموعه دادنیک، به هیچ وجه نیاز به حضور شما در ایران نیست.
  • ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود.

دکتر امین گلریز، وکیل پایه یک دادگستری در شهر تهران و عضو کانون وکلای مرکز می‌باشند. ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. پس باید هم مطابق قوانین ایران و هم قوانین کشوری که در آن ساکن هستید به ثبت برسد. وکلای موسسه حقوقی دادنیک می‌توانند انواع طلاق ایرانیان خارج از کشور را بدون حضور زوجین در ایران انجام دهند.

مطالب پیشنهادی

آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است. وکالت یکی از مشاغلی است که نیاز به تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد. یک وکیل موفق و خبره، وکیلی است که بتواند به تمامی قوانین و تبصره های حقوقی در زمینه های مختلف، تسلط و تمرکز کافی داشته باشد تا با مواجه شدن با مشکلات مختلف حقوقی، بهتر بتواند آن ها را حل کرده و به موکلینش در این زمینه کمک کند. با مطالعه در این مقاله، در مورد مسائل حقوقی و روش ها و راهکارهای مفید برای حل مشکل خود آگاه خواهید شد و همچنین با معرفی لیست بهترین وکیل در ایران، بهتر می توانید تا وکیل های ایران را شناخته و امورحقوقی خود را به آن ها واگذار کنید. وکلای معرفی شده، جزو بهترین وکیل در تهران هم شناخته و معرفی شده اند.

انتخاب وکیل در تهران – ایران

بله طبق ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر 2 وکیل داشته باشند. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند. وکلا انواع مختلفی دارند یعنی از لحاظ درجه اعتبار و صلاحیت رسیدگی، از لحاظ اختیار موکل، مجوز وکالت، درجه اعتبار و رسمیت، مراجع پیگیری، درجه اعتبار و صلاحیت و … تفاوت هایی دارند، ما در این بخش به توضیح دو مورد از آن می پردازیم. لطفا با کارشناسان حقوقی موسسه دادسو در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد.

مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند. معمولا ایرانیان مقیم خارج از کشور آگاهی کاملی در خصوص انجام پرونده انحصار وراثت در ایران ندارند. به صورت کلی بهتر است بدانید که انحصار وراثت (ارث و وصیت) شامل احوال شخصیه می‌شود. پرونده انحصار وراثت مخصوصا در شرایطی که تعدادی وراث یا ماترک وجود داشته باشد، پیچیدگی‌های زیادی دارد که بهتر است توسط وکیل انحصار ورثت انجام شود. برای جلسه مشاوره با وکیل متخصص انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور، در واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.