دسته‌ها
اخبار

وکیل خوب اصفهان-بهترین و خبره ترین وکیل پایه یک دادگستری-وکیل پرتاک

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

  • سلام، من مریم ثابتی تصمیم دارم یه لیست از ۱۰ نفر از بهترین وکلای اصفهان رو که رزومه و سابقه حرفه ایشون توسط تیم وکیل نوین بررسی شده و همچنین رضایت حداکثری موکلین و بیشترین آمار به موفقیت رسوندن پرونده رو داشتن بهتون معرفی کنم و شما در صورت شناخت و تمایل می تونید باهاشون تماس بگیرید.
  • دارای پروانه وکالت به شماره 1457 از کانون وکلای دادگستری که در سال 1387 صادر شده است.
  • یک سایت خوب جهت ثبت آگهی وکیل های اصفهان سایت هزار وکیل به نشانی HezarVakil.ir می باشد این سایت روزانه هزاران فرد را که به وکیل یا موسسه حقوقی نیاز دارند به وکیل ها و موسسات حقوقی اصفهان معرفی می کند.
  • با وکیل متخصص دفتر حقوقی حامد امیری در مسائل حقوقی خود مشورت نمایید و در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برسید .

خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است. ایشان وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان همچنان مشغول به کار است و در زمینه های مختلف وکالتی همچون مالی، حقوقی، داوری، ملکی، کیفری و غیره فعالیت می کند. درصد بالای پیروزی در دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری، دعاوی ملکی، خانواده و به سرانجام رساندن پرونده‌های محوله و رضایت حداکثری موکلین ایشان؛ نشانگر تبحر و تعهد بالای ایشان در امر وکالت بوده و وی را در زمره وکلای برتر اصفهان قرار می‌دهد.

وکیل بیمه

فعالیت در زمینه دعاوی های استارت آپ ها، معاملات، شرکت های تجاری، ملکی، ثبتی و غیره را به عهده دارد و به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت می باشد. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان، بین مردم شناخته شده است. در زمینه های مختلف وکالت مانند کیفری، ثبتی، ملکی، حقوقی و خانوادگی تخصص و مهارت دارد. حامد امیری یکی از بهترین وکلای اصفهان است که در تمامی زمینه ها من جمله حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و …

تا از بهترین وکیل بیرجند【سال1401】

جهت اطمینان از تخصص وکیل در موضوع پرونده حقوقی خود ، هم می توانید پیش از مراجعه به دفتر وکالت وکیل، از طریق تماس تلفنی از این امر اطلاع حاصل نموده و هم می توانید پس از مراجعه به دفتر وکالت وکیل در اصفهان، ضمن دریافت مشاوره حقوقی از تخصص وکیل مورد نظر خود مطمئن شوید. آقای سروریان وکیل دادگستری و مشاور حقوقی در اصفهان می باشند که با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی به کار وکالت مشغول اند و بیشتر از 5 سال سابقه دارند. متخصص در دعاوی ملکی، خانواده، ثبتی، قراردادها و ثبت شرکت ها، معاملات و … هستند.

بهترین وکیل سنندج را با لیست 10 تایی بشناسید !!!

وکالت دعاوی کیفری از آنجایی اهمیت بسیار زیادی دارند که برخلاف دعاوی حقوقی، در بیشتر موارد مجازات هایی شامل حال متهمین دعاوی کیفری میشوند که شامل زندان و حتی اعدام می باشند. پس آینده فرد متهم به دست قانون سپرده شده و وکیل متهم وظیفه دارد که به بهترین نحو، احقاق حق موکل خود را عملی کند. در اولین پرونده حمید بابایی، وی توانست 15 سال زندان موکل خود را کاهش دهد.

همچنین بسیاری از افراد برای پیشبرد و پیشرفت در امور به مشاوره نیازمند هستند و یک وکیل حقوقی علاوه بر تخصص بسیار بالا در وکالت باید مشاور خوبی نیز باشند. بهترین وکیل حقوقی کسی است که تعهد به موکل، تجربه و مهارت را سرلوحه خود قرار دهد و برای احقاق حق موکل خود تلاش کند. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و دارای تخصص و مهارت در زمینه های کیفری، تجاری، ازدواج، مالی، خانوادگی و غیره است و به دلیل فن بیان بالا و آگاهی کامل در زمینه وکالتی و موفقیت در بیش از 2000 پرونده در این حوزه ها، توانسته است به عنوان بهترین وکیل در اصفهان مشغول به فعالیت باشد. در همه ی شهرهای ایران، وکیل های متخصص و مجرب در حوزه های مختلف وکالتی وجود دارد که هر کدام از آنها در راستای مهارت و دانشی که دارند در حوزه های مختلف وکالتی فعالیت می کنند. هدف سایت وکیل از ما این است که شما بتوانید با مطالعه مقالات این سایت، با لیست ده تا از بهترین وکیل های شهرهای مختلف آشنا شوید و از بین آنها وکیل مورد نظر خود را با توجه به میزان مهارت و سوابق انتخاب کنید. در این مقاله به وکلای شهر اصفهان می پردازیم و ده تا از بهترین وکیل در اصفهان را معرفی کنیم.

حق الوکاله معمولا هزینه تمبر مالیاتی، هزینه اقامت وکیل، هزینه ایاب ذهاب، هزینه کارشناسی، دادرسی، ثبت درخواست و … است که وکیل در راه حل پرونده صرف می کند. وکلا در ازای حق الوکاله ای که دریافت کرده اند تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام می دهند. اما گاهی ممکن است رای دادگاه به نفع موکل نباشد، در این صورت هم وکیل حق الوکاله را دریافت می کند زیرا او تلاش های خود را برای موفقیت پرونده انجام داده است. بنابراین رسیدگی به این نوع پرونده ها توسط وکیل دادگستری می تواند در سرعت دادن به روند دعاوی تاثیر گذار باشد. تنظیم قرار داد توسط یک وکیل خبره ، از مهترین راهکار های پیشگیری از وقوع اختلافات در پرونده های قضایی است. با توجه به سابقه و تجارب یک وکیل می تواند مهارت هایی همچون آشنایی و تسلط بر قوانین ، توانایی تصمیم و بررسی در شرایط مختلف ، سخنوری و نگارش حقوقی، روابط عمومی بالا با دیگران ، آشنایی با امور و مسائل سازمانی را از وکیل انتظار داشت .

امانت‌داری نسبت به پرونده، بیان رسا و گویا، مشاوره مراجعین به دفتر وی برای طرح دعوا یا عدم طرح دعوا از خصوصیات اخلاقی نمونه وکیل مهدی کشوری می باشد، که همین خصوصیات بارز ایشان را در زمره بهترین وکلای اصفهان قرار می‌دهد. از جمله خدمات وکالتی این وکیل نمونه و ماهر در کار خویش، قرارداد، اخذ پرونده، مشاوره غیر حضوری، نوشتن اوراق قضایی، مشاوره حضوری با تعیین وقت قبلی می‌توان اشاره کرد. عبارت هایی مانند وکیل خوب در اصفهان ، آدرس وکیل خوب در اصفهان ، شماره تماس وکیل خوب در اصفهان ، حق الوکاله وکیل خوب در اصفهان که جزء عبارت های پر جست و جو در این زمینه در اینترنت هستند ، نشان می دهند که توجه و نیاز مردم به یافتن وکیل خوب در اصفهان به چه میزان است. مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ازجمله وکلای خانم اصفهان هستند که در استان اصفهان به کار وکالت مشغول بوده و در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری به انجام وکالت و مشاوره حقوقی در اصفهان می پردازند. آقای حامد امیری از وکلای دادگستری شهر اصفهان و دارای پروانه وکالت پایه یک هستند. ایشان فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و بیشتر از 10 سال سابقه در زمینه وکالت دارند.