دسته‌ها
اخبار

وکیل برای ایرانیان مقیم خارج، وکیل حقوقی بین المللی دادگران حامی-وکیل پرتاک

شایع ترین پرونده های خانوادگی طلاق توافقی و یکطرفه، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه و شکایت ترک انفاق میباشد. این دفتر حقوقی در ابتدا امر، سعی در صلح و سازش میکند و در صورت عدم توافق مبادرت به طرح دعاوی فوق، وسیله خواهان و دفاع از خوانده وفق قوانین خوانده جدید خواهد نمود تا بدین وسیله احقاق حق در مراجع قضایی حاصل گردد. اخذ وکیل در پرونده های حقوقی سبب می شود تا مشکلات حقوقی حل شده و پرونده با موفقیت همراه شود، زیرا وکلا، با بهره گیری از دانش و تخصص خود و مطالعه زیادی که دارند از قوانین و تبصره های حقوقی، آگاهی کامل دارند و می توانند بهترین استراتژی ها و راهکارها را به موکلینشان ارائه دهند و به آن ها کمک کنند.

  • در عمل یک وکیل در ایران نمیتواند به قوانین داخلی همه یا اکثر کشورها و یا حتی چند کشور، احاطه و اشراف داشته باشد.
  • همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد.
  • یک جلسه به صورت همزمان یا جداگانه برای خانم و آقا تنظیم می‌شود که توافقات مکتوب شود ثبت وکالت انجام شود.
  • حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد.
  • لازم به ذکر است استفاده از واژه وکیل بین المللی خیلی دقیق نیست چرا که وقتی شما در ایران مشکلی راجع به رابطه زناشوئی با همسرتان و یا مشکل ملکی یا مالی دارید کیس و پرونده شما عنصر بین المللی ندارد و شما فقط با قانون ایران سر وکار دارید و باید به دنبال وکیل در ایران باشید.

وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است. در این بیانیه که با عنوان “اکثریت مردم ایران نظام جمهوری اسلامی را دیگر نمی‌خواهند” منتشر شده هشدار داده‌ می‌شود که شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شده‌اند و دیگر فریب دروغ‌ها و وعده‌های ایشان را نمی‌خورند و از آخوندها به انحاء مختلف و با ادبیات گوناگون می‌خواهند که بروند.” خدمات سامانه میخک بسیار گسترده بوده و تمامی امور کنسولگری ایران را برای هموطنان انجام می‌دهد. برای ارتباط با تیم وکیل من می توانید در هر ساعت از شبانه روز شرح مشکل خود را به شماره ۰۹۱۲۶۰۰۸۷۲۰ از طریق واتساپ ارسال نمایید. وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد .

خصوصیات بهترین وکیل

دل آرا گفته بود گمان می‌برده به این دلیل که سنش زیر ۱۸ سال است اعدام نخواهد شد و بنابراین قتل را به گردن گرفته است. پ) طبق قوانین ایران موجبی برای منع یا موقوفی تعقیب یا موقوفی اجرای مجازات یا سقوط آن نباشد. در این بیانیه گفته شده که جمهوری اسلامی از ابتدا خواسته «ملت را به کمک ولایت مطلقه یک نفر فقیه، به امت تبدیل کند». این بیانیه در حالی منتشر شده است که مجله حقوق ما که از سوی فعالان حقوق بشر در اروپا منتشر می‌شود، از بازداشت هشت وکیل در شهر شیراز خبر داده است.

لیست 10 تا از بهترین وکیل کیفری در اصفهان [ آپدیت 1401 ]

انجام مراحل طلاق توافقی بدون نیاز به حضور زوجین در هیچ مرحله ایبین 15 تا 30 روز کاریتوسط وکیل متخصص طلاق و خانوادهمشاوره رایگان در واتساپبرای انجام کار توسط وکلای متخصص دادسو با تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۹۱۰۳ تماس بگیرید یا روی دکمه های زیر کلیک کنید. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید. رسیدگی به پرونده‌های کیفری باید توسط وکیل متخصص این‌کار انجام شود. توجه داشته باشید که وکیلی که در امور خانواده تبحر دارد، نمی‌تواند همزمان پرونده کیفری را هم با همان تبحر انجام دهد.

دو برادر کرد در معرض اعدام، احضار کاردار ایران در فرانسه

باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود. اگر می خواهید پرونده شما به بهترین نتیجه ممکن برسد شما به یک وکیل متخصص نیاز خواهید داشت. شاید در نگاه او اینطور بنظر بیاید که دستمزد وکیل در ایران برای برخی از افراد سنگین است.در چنین مواقعی نیز قانون راه حل های مختلفی برای این افراد ناتوان در نظر گرفته است ( وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی و….).

راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است. برای وکالت دادن از طریق سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید.