دسته‌ها
اخبار

وکیل اصفهان بهترین وکیل اصفهان-وکیل پرتاک

و در نهایت اگر باز هم کار حقوقی و دادگاهی داشته باشد، به همان بهترین وکیل پایه یک در اصفهان مراجعه می نماید. بعضی از وکلا در رزومه و یا تابلوی دفتر وکالت خود حوزه های تخصصی وکالت خود را شرح می دهند. اما برخی دیگر در اولین مشاوره حقوقی که معمولا تلفنی است شما را راهنمایی کند که به وکیل متخصص مراجعه کنید. که درآزمون وکالت واختبارکانون وکلای دادگستری اصفهان،باکسب رتبه اول اختبار،مشغول بکارشد.نامبرده،دارای مدرک زبان بین المللی،باسابقه ی قضاوت،مسلط به دفاع وپیگیری انواع دعاوی داخلی وخارجی کیفری وحقوقی بوده که درطول بیست سال،باپیروزی دراکثریت پرونده های وکالتی،این موضوع رااثبات نموده است.

  • همچنین سابقه مدرس در حوزه های مختلف حقوقی می باشد و در زمینه های مختلف وکالتی هم تخصص و مهارت دارد.
  • به طور مثال ما وکلای متفاوتی در زمینه کیفری، خانوادگی، دادگستری، ملکی و غیره داریم.
  • پس آینده فرد متهم به دست قانون سپرده شده و وکیل متهم وظیفه دارد که به بهترین نحو، احقاق حق موکل خود را عملی کند.
  • خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند.

میثم ولی زاده، وکیل دادگستری اصفهان، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی بوده و به صورت تخصصی دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده، مالی و داوری را به بهترین شکل در مورد موکلین خود به پایان رسانده و جز بهترین وکلای اصفهان می باشد. با میثم ولی زاده، وارد دعاوی دادگاه، خریدهای سنگین و قرادادهای مهم شوید تا ضریب خطای خود را صفر کنید. شهروندان اصفهانی برای دعاوی امور حقوقی، کیفری، ملکی، دعاوی ارث و میراث، مشاوره و تنظیم لوایح دفاعیه، دادخواست و شکواییه، اظهارنامه و کلیه امور اسناد تجاری و بازرگانی، اقرارنامه و وکالتنامه بخشش مهر و دین، تنظیم قراردادهای مالی و … به وکیل ولی زاده اعطای وکالت نمایند. ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، وکلای پایه یک پروانه و مدک خود را زیر نظر کانون وکلای حرفه ای اخذ نموده اند و بهترین مهارت و تجربه را دارا می باشند.

داوری در قرارداد های بین المللی

خانم مریم پارسا وکیل پایه یک دادگستری اصفهان ، دارای پروانه پایه یک وکالت ، مشاور حقوقی و دانش آموخته رشته حقوق خصوصی هستند. گروه وکلای مهر اصفهان متشکل از گروهی از وکلای برجسته و متخصص در تمام امور حقوقی،کیفری وخانواده اعم از (وکیل طلاق، وکیل زمین، وکیل مواد مخدر، وکیل ملکی، وکیل سرمایه گذاری، وکیل ارث،وکیل تصادفات ودیه،وکیل نفقه ومهریه و . . . ) می باشد. مجله برترین وکیل، بصورت تخصصی در زمینه معرفی وکلای خوب در تهران و شهرهای ایران فعالیت می کند. هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. به عنوان مثال بهترین وکیل ملکی در اصفهان باید اطلاعات کاملی در مورد قوانین املاک داشته باشد.

مهاجرت از طريق تخصص کاری

تمام افراد در طول زندگی با مسائل حقوقی مختلفی روبرو می شوند و گاهی به خاطر پیچیدگی موضوع، خود توان حل آن را ندارند که تصمیم به انتخاب وکیل می گیرند. بیشتر افراد بعد از سوال از چند شخص سراغ اینترنت رفته و به دنبال وکیل مورد نظر خود می گردند اما از آنجایی که اطلاع کافی نسبت به انتخاب وکیل متخصص در دعوی خود را ندارند دچار سردرگمی و آشفتگی می گردند. گروه وکلای مهر اصفهان با معرفی بهترین وکلای اصفهان و وکلای پایه یک دادگستری و با داشتن سابقه ۱۵ ساله وکالت تأسیس شده و درطی سالهای اخیر، موفق ترین پرونده‌های حقوقی را با آمار رضایتمندی نود درصدی موکلین ارائه نموده است.

خدماتی که ایشان ارائه می دهند، مشاوره به روش های حضوری، تلفنی و آنلاین است به گونه ای که هر فردی با توجه به شرایط خود امکان مشاوره با ایشان را داشته باشد. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر اصفهان مشغول به فعالیت است. ایشان بسیاری از پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را با موفقیت به پایان رسانده است و موفق شده است تا رضایت موکلین را جلب کند.

ما در این بخش از مقاله برای افرادی که در شهر اصفهان زندگی می کنند لیستی از وکلای پایه یک دادگستری را آماده کرده ایم که به همراه آدرس و شماره تماس می باشد. برای اطلاعات بیشتر در موردوکلای اصفهان همراه ما در مجله برترین وکیل باشید. این وبسایت با معرفی جمعی از وکلای پایه یک استان اصفهان با اشاره به تخصص و سابقه فعالیت آنها در دعاوی حقوقی (مطالبه مهریه، طلاق، دعاوی مالی، ملکی، امور شرکت ها و…) و کیفری (ضرب و شتم، قاچاق، قتل، مواد مخدر و…) توانسته است با افتخار در خدمت همشهریان اصفهانی جهت یافتن وکیل مورد نظر خود باشد.