دسته‌ها
اخبار

وکلای مهاجرت ایران تیم وکیل مهاجرت در۱۷ کشور جهان

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد.

  • طبیعی است که اگر تعداد زیادی از موکلان از یک وکیل اظهار رضایت کنند، می‌توان به او اعتماد کرد.
  • بر طبق ماده ۶۵۶ وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام آن یرنایب خود می نماید .
  • ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.
  • یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است.

اعتقاد ما بر این است که داشتن وکیل حرفه‌ای و با تجربه حق مسلم شهروندی شما عزیزان است و در راه این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد. سپس از بین نتایجی که در سامانه برای شما به نمایش در می‌آیند، پروفایل هر یک از وکلای مد نظر را یک به یک بررسی کنید. جزئیات مربوط به سوابق تحصیلی، تخصص، تجربه، نظرات سایرین و تعرفه ارائه خدمات هر وکیل را بررسی کنید. پس از انتخاب وکیل مد نظر باید با توجه به تقویم برنامه زمان‌بندی که در پروفایل اختصاصی او در اختیار شما قرار می‌گیرد، زمان مد نظرتان را انتخاب کنید. ضمنا امکان تنظیم قرار ملاقات در قالب گفت‌وگوی حضوری یا آنلاین وجود دارد.

ادامه وکیل اراضی

در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

وکلای پایه دو

نکته شایان ذکر در مورد تخلف وکلای دادگستری از آیین نامه های انضباطی، ارتباط این قبیل تخلفات با ارکان دعوی مربوط به مسئولیت مدنی وکیل است. به عبارت دیگر باید دید آیا با اثبات تخلف انتظامی وکیل، شاکی شکایت انتظامی میتواند مانند موردی که در ماده ۹ قانون آیین دادرسی کیفری پیش بینی شده است، به تبع محکومیت انتظامی، مطالبه ضرر و زیان مادی و معنوی نماید. بر همین اساس لازم است که برای رسیدن شخصی به عنوان بهترین وکیل تهران در یک موضوع او باید توانسته باشد دعاوی متعددی را در موضوع مشخص به سرانجام رسانده و تجربه کافی در مورد طرح دادخواست پیشبرد دعوا و همچنین اجرای موضوع حقوقی مورد نظر کسب کرده باشد. به طور کلی درجه بندی وکلا از نظر قوانین مرتبط با وکالت عبارت است از وکیل پایه یک دادگستری، وکیل پایه دو دادگستری و همچنین وکلایی که به صورت موردی در قالب وکیل اتفاقی برای چه اشخاص و نزدیکان خود به وکالت در دادگستری می پردازند. بدین ترتیب، شما می‌توانید بسته به نوع پرونده خود از وکلای این مجموعه استفاده کرده و از حرفه‌ای بودن و آگاهی آن‌ها در کلیه امور قانونی در ایران و سایر کشورهای جهان اطمینان حاصل کنید.

داوری در حوزه نفت و گاز

اگر کسی دیگری را مأمور فروش مالی کند و به او اختیار دهد به هر مبلغ و با هر کس که بخواهد معامله کند اما مبلغ ثابتی را به وی بپردازد رابطه دو طرف تابع وکالت نیست . در هنگام بازجویی هرکلمه بارحقوقی متفاوتی ایجاد می کند که ممکن است نتیجه برعلیه شما پیش برود. بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید. ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت. شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده. باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید.