دسته‌ها
اخبار

واکس لاستیک خودرو نانوسان Nanosun کد 4250293820953 خودروکالا

واکس لاستیک خودرو نانوسان Nanosun کد 4250293820953 خودروکالا

تا واکس روی سطح سطح کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده سایت کالایاب نمایید. همچنین دارای خواص براق کنندگی و ضد گرد و غبار نیز بوده که آن را نسبت به رغبای خود کاملا متمایز کرده است. PH این واکس برای کلیه لاستیک های اتومبیل و سایر سطوح لاستیکی مناسب است و به هیچ وجه باعث آسیب رساندن ، خشکی و ترک خوردگی لاستیک خودرو شما نمی شود. قیمت این واکس لاستیک با توجه به اثربخشی بی نظیر و ماندگاری بالا توزیع خرید قیمت بسیار منطقی دارد زیرا بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر از سایر باکس ها است و به صورت مکرر نیاز به تمدید ندارد. هدف از ایجاد “ فروشگاه اینترنتی تریبا” در دسترس بودن تمامی محصولات سلامت محور، با رعایت اصل صداقت و حذف واسطه ها و در دسترس بودن آسان این نوع محصولات برای تمام هموطنان عزیز است. با توجه به این که ماده به کار رفته در ترکیب واکس لاستیک از ترکیبات نانو و شیمیایی است لذا دور از دسترس کودکان نگه داری کنید.

  • ۵- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح استفاده شده آسیب میبیند.
  • لطفاً پیش از ثبت پرسش، ابتدا قوانین و مقررات را مطالعه بفرمایید.
  • این محصول با تکنولوژی نانو می‌تواند جلوه ی بسیار به براق و زیبا به تایرهای اتومبیل شما بدهد.
  • و تمامی محصولات این شرکت محترم کاملا ایرانی میباشد و با کیفیت بالا .
  • شما باید این محصولات را هفتگی دوباره استفاده کنید تا تاثیر شگفت انگیز آن دائمی شود.

برای راحتی و در دسترس بودن فروشگاه اینترنتی کالدینو راه های متنوعی برای ثبت سفارش در اختیار شما قرار داده ایم . واکس تایرها یک لایه پوشش مومی روی لاستیک ها ایجاد می کند که به عنوان لایه محافظ عمل می کند و آن را در برابر انواع آلودگی های جاده و آب و هوای شدید محافظت می کند. برای محافظت بهینه توصیه می شود حداقل دو بار در ماه لاستیک ها را واکس بزنید. گرد و خاک، ذرات آلوده کننده معلق در هوا و چربی ها همواره عواملی مؤثر در تخریب اتومبیل شما هستند. در این جهت واکس کمک مؤثری برای مقابله با عوامل مخرب لاستیک شماست. بهتر است ابتدا لاستیک ها را شسته باشید و پس از خشک شدن محتویات محصول را روی لاستیک ها یا سطح مورد نظز اسپری کنید یا روی پد اسفنجی داخل قوطی بریزید و سپس به قسمت مورد نظر بزنید.

در زمان خردی واکس لاستیک یا همان اسپری لاستیک تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید نوع و کاربرد اسپری می باشد که با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید. بهتر است پس از شستن وسایل نقلیه خود، لاستیک ها را واکس بزنید، سپس واکس لاستیک ها را روی اسفنج بمالید و دیواره کناری لاستیک ها را به طور یکنواخت پاک کنید. تیم بیزشاپ مصمم است تا با ارائه ی بهترین خدمات، بهترین کیفیت، اصالت کالا، بهترین شیوه ارسال کالا و و و ،خریدی راحت و مطمئن را به شما تقدیم کند. این محصول بر تمام سطوح پلاستیکی اعم از لاستیک ،سپر،آینه بغل ،ستون های خارجی کاربرد دارد. حجم این محصول 300 میل می باشد و تحت لیسانس گلوبال پریفر آلمان می باشد. مطمئنا نانو بودنش باعث شده اینقدر براقیت لاستیک خاص و ماندگار باشه.

مایع پاک کننده سطوح لینکس (رایحه لیمو)

راحت ترین و ساده ترین نحوه ثبت سفارش ، ثبت سفارش به صورت آنلاین از وب سایت در کمتر از 3 دقیقه می باشد . ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. همانطور که مشاهده کردید این شرکت کاملا بومی و تحت لیسانس یک شرکت آلمانی میباشد .

واکس لاستیک خودرو نانوسان Nanosun کد – 4250293820953

برای نتیجه بهتر، کمی صبر کنید تا واکس لاستیک خشک شود و سپس از خودرو استفاده نمایید. نظافت خودرو برای آقایان همواره یکی از مهمترین اولویت‌ها به شمار می‌ رود و آقایان به نظافت اتومبیل خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستند. یکی از مهمترین محصولات جهت زیبا نشان دادن ظاهر و جلوه خودرو واکس لاستیک نانوسان آلمان می باشد. این محصول با تکنولوژی نانو می‌تواند جلوه ی بسیار به براق و زیبا به تایرهای اتومبیل شما بدهد.

همچنین محتویات ظرف غلیظ بوده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرف می باشد. یک وسیله نقلیه تمیز و زیبا قطعا با لاستیک های درخشان عرضه می شود. چرخ های مشکی و درخشان ظاهر خودرو را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. اما درخشش و رنگ لاستیک‌ها در نهایت به دلیل آب و هوای شدید، خاک، گرد و غبار، شن‌ها و انواع آلودگی‌هایی که در طول سفر روزانه ما پس از خرید وسیله نقلیه یا تعویض لاستیک جدید در معرض قرار می‌گیرند، محو می‌شوند. یکی از راه‌های افزایش زیبایی لاستیک خودرو استفاده از واکسهای لاستیک است.

هنگامی که چرخ‌های شما تمیز و خشک شدند، از یک محافظ با کیفیت چرخ، برای مهر و موم شدن سطح چرخ استفاده کنید. واکس لاستیک خودرو به قدری قدرتمند و تاثیرگذار است که در صورت استفاده مداوم از آن تاثیرات بی‌نظیر آن بر روی لاستیک‌های خود را می‌توانید مشاهده کنید. فروشگاه اینترنتی تلنت کالا با تجربه چند ساله خود توانسته است به هزاران مشتری وفادار خود محصولات شرکت دکتر بیز را با ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی قوی ارائه دهد و گامی هرچند کوچک جهت ارتقاء سطح کیفی سلامتی و زیبایی هموطنان بردارد. چنانچه دست خرید واکس نانوسان آلمان را دارید می توانید از این قسمت این محصول با پایین ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید .سایت کالا مال کلیه محصولات نانوسان آلمان را با بالاترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا و پایین ترین قیمت ارائه می‌کند.

همانطور که می‌دانید براق بودن و سیاه بودن تایرهای خودرو در ظاهر آن نقش بسزایی ایفا می‌کند. چنانچه از انواع واکس لاستیک استفاده کرده اید و این واکسن‌ها در مدت زمان کوتاهی تبخیر شده و یا براقیت خود را از دست می‌ دهند واکس لاستیک نانوسان آلمان یک گزینه ای بسیار مناسب با ماندگاری بالا برای افرادی است که قصد دارند تا خودروی خود را در تمیزترین و زیباترین حالت ممکن نگهداری کند. این محصول با ماندگاری بسیار بالایی دارد و در مواجهه با گرد و خاک و غیره بسیار دیرتر از سایر واکس های لاستیک کمرنگ می شود. روش استفاده از واکس لاستیک برند نانوسان بسیار آسان است، برای استفاده از این محصول، پیش از استفاده حتما لاستیک ماشین را به صورت کامل بشویید تا گرد و خاک موجود بر روی آن، چربی و سایر آلودگی ها از بین برود در صورتی که این مرحله را انجام ندهید، واکس لاستیک نانوسان تاثیری در حفاظت و براق بودن لاستیک ها نخواهد داشت. پس از این مرحله، می توانید واکس لاستیک نانو را بر روی لاستیک اسپری کنید و از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن برخودار شوید.

سعی کنید از پاک کننده‌ای استفاده کنید که برای تمام لاستیک‌ها مناسب باشد. پاک کننده اشتباه در واقع باعث ترشح مواد ضد عفونی کننده، نرم کننده‌های لاستیکی و جاذب‌های UV از لاستیک می‌شود و در نتیجه باعث قهوه‌ای شدن، تغییر رنگ و ترک خوردگی لاستیک می‌شود. واکس نانوسان آلمان در واقع از محصولاتی است که در دسته بندی محصولات خودرویی قرار می گیرد و به مانند سایر محصولات برند نانوسان، در ساخت واکس لاستیک نانوسان بیز از تکنولوژی‌های نانو در سطح اتمی و مولکولی استفاده شده است که سبب می شود محصولات مورد استفاده از دقت و ظرافت بالایی در کاربرد، برخوردار باشند. توصیه می شود که از اسپری واکس نانوسان خودرو در فواصل معین استفاده شود هر چند ماندگاری طولانی دارد اما زمانی که شاهد کاهش اثر آن بودید دوباره پس از شستن تایرهای خودرو و خشک کردن آن برای اسپری کردن اقدام نمایید. قبل از استفاده از محصول ، لاستیک را کاملا شسته و گردوخاک ، چربی ، گل و لای و هرگونه آلودگی دیگر را از روی سطح بزدایید. همچنین واکسهای لاستیک نانوسان آلمان به هیچ وجه هیچ گونه بوی نامطبوعی به همراه ندارند.