دسته‌ها
اخبار

نگاهی به گذشته در سال 2022 – جاناتان تورلی


ما اغلب از پایان سال برای بررسی سریع وضعیت وبلاگ استفاده می کنیم. در سال 2022، حجم وبلاگ افزایش یافت – اغلب ترافیک ماهانه را دو یا سه برابر می کرد. ما به زودی از مرز 66000000 بازدید خود عبور خواهیم کرد و جامعه ما به سرعت در سراسر جهان به رشد خود ادامه می دهد.

مثل همیشه، می‌خواهم از دارن اسمیت تشکر ویژه کنم، که همچنان به مدیریت وبلاگ و کمک به افرادی که با مشکلات پست ، مواجه می‌شوند، کمک می‌کند. همچنین می‌خواهم از ویرایشگر ما کریستین اورن تشکر کنم که به پست‌های تصحیح کار شگفت‌انگیز خود به صورت روزانه ادامه می‌دهد تا اشتباهات تایپی شرم‌آور من را حذف کند. در پایان، می‌خواهم از خوانندگان همیشگی خود تشکر کنم که به من در مورد اشتباهات تایپی یا هرگونه نقض قو،ن مدنی یا حق چاپ در وبلاگ هشدار می‌دهند.

رشد توییتر در سال جاری خیره کننده بوده است. اکنون از 400000 فالوور عبور می کنیم. ما همچنین 6000 نفر داریم که برای هشدار از طریق ایمیل ثبت نام کرده اند.

این هفته، ما از 21000 پست و تقریبا 1230000 نظر گذشتیم. برای مثال، دسامبر بهترین ماه در تاریخ وبلاگ با افزایش 300 درصدی نسبت به سال های گذشته بود. از آنجایی که دسامبر می تواند ماه آهسته ای با تعطیلات باشد، اعداد به ویژه خوشحال کننده بودند.

بنابراین در اینجا ارقام سالانه است. در طول سال گذشته، ده منبع بین‌المللی ما برای خوانندگان از موارد زیر بود:

  1. ایالات متحده
    2. کانادا
    3. ،ستان
    4. استرالیا
    5. آلمان
    6. هلند
    7. فرانسه
    8. نیوزلند
    9. مکزیک
    10. هند

پنج پست برتر از نظر خوانندگان در سال گذشته عبارت بودند از:

  1. شش درجه از جیمز بیکر: چهره ای آشنا با انتشار فایل های توییتر دوباره ظاهر می شود
  2. دورهام: پنج شاهد مرتبط با ادعاهای دروغ روسیه کمپین کلینتون از همکاری خودداری کرده اند
  3. “حفظ روایت”: مردم ادعای “قیام” را در نظرسنجی جدید رد می کنند

موفقیت وبلاگ همچنان مرا شگفت زده می کند. همانطور که در گذشته بحث کردیم، Res Ipsa بیش از یک دهه پیش در طول یک تعطیلات خانوادگی در کارولینای شمالی ایجاد شد. این وبلاگ توسط اعضای خانواده ایجاد شده است که در تماسی که در مقابل درخواست وبلاگ نویسی در سایت یکی از رو،مه های من مقاومت می کردم، صدای من را شنیدند. من کاملا با وبلاگ ها ناآشنا بودم. آنها به سادگی یک وبلاگ جدید به من ارائه ،د و Res Ipsa متولد شد.

ما الان هستیم به طور معمول در میان برترین وبلاگ های قانونی رتبه بندی می شود در جهان. ما همچنین سهم خود را از تمجیدها، از جمله مجله ABA برای تالار مشاهیر وبلاگ خود، جذب کرده ایم. این تا حد زیادی به خاطر افراد همیشگی ما است که دیدگاه ها و اشتیاق را به موضوعاتی که ما در مورد آنها بحث می کنیم اضافه می کنند.

در این زمان‌های سخت، داشتن مک، (حتی یک مکان مجازی) خوب است که بتو،د به آنجا بروید و در مورد مسائل روز ما از مهم تا عجیب و غریب بحث کنید. امیدوارم همچنان این سایت را به ،وان سایتی در خور زمان و مشارکت شما بیابید.

بنابراین، امیدواریم سال خوبی برای کشور ما، خانواده‌های ما و بله، وبلاگ ما در سال 2023 باشد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/02/state-of-the-blog-looking-back-at-a-banner-year-in-2022/