دسته‌ها
اخبار

نظرسنجی وکیل از راه دور LegalMatch: داده ها و بینش


به ،وان بخشی از هدف مداوم برای بهبود کیفیت خدمات تطبیق وکیل و مشتری، LegalMatch یک نظرسنجی انجام داده است تا بفهمد مشتریان حقوقی در هنگام کار از راه دور با وکیل چه جنبه‌هایی برای آنها ارزش قائل هستند.

نظرسنجی وکیل از راه دور از ده هزار موکل حقوقی سابق سؤالات مختلفی در رابطه با ارتباطات وکیل، فناوری، و سایر مسائلی که برای کار با وکیل از راه دور اساسی است، پرسید.

برای هر ،ب و کاری، درک نیازهای مخاطب هدف شما برای ارائه بهترین خدمات در بازار تخصصی شما بسیار مهم است. به خصوص در صنعت خدمات حقوقی، مهم است که بفهمیم مشتریان برای یک وکیل چه ارزشی قائل هستند. نظرسنجی وکیل اطلاعات مهمی را در مورد آنچه که مشتریان حقوقی در یک وکیل از راه دور به دنبال آن هستند، ارائه می دهد.

چرا مشتریان به دنبال یک وکیل از راه دور هستند؟

وقتی پرسیده شد، “چه چیزی شما را با ایده کار با یک وکیل از راه دور راحت تر می کند؟درصدهای زیر از پاسخ دهندگان نظرسنجی نشان دادند:

  • دانستن اینکه می توانم در زمان صرفه جویی کنم: 44.85٪
  • دانستن اینکه می توانم پول پس انداز کنم: 54.80٪
  • دانستن اینکه می توانم وکیل بهتر و تخصصی تری داشته باشم: 45.90٪
  • دانستن اینکه اگر لازم بود به دادگاه برویم، آنها می توانند آن را انجام دهند: 47.82٪
  • دانستن اینکه آنها قادر به انجام هر کاری هستند که باید انجام شود: 70.68٪

جالب اینجاست که بیشترین درصد پاسخ دهندگان به این نظرسنجی عامل زیر را ذکر کرده اند: “دانستن از اینکه قادر به انجام هر کاری هستند که باید انجام شود.” این بدان م،ی است که مصرف کنندگان کار از راه دور را به ،وان شاخصی از توانایی یک وکیل در انجام تنظیمات مورد نیاز برای تکمیل وظایف خود می بینند.

در یک سن پاندمی محدودیت‌ها، کار از راه دور، و خدمات تحویل / تحویل، ا،ر آمریکایی‌ها اکنون به ایده کار از راه دور و ارتباط عادت کرده‌اند. توانایی کار از راه دور نشان می دهد که یک وکیل قادر است علیرغم شرایط چالش برانگیز، سازگار، قابل دسترس و انعطاف پذیر باشد.

حتی فراتر از ملاحظات Covid، توانایی کار از راه دور به ،وان یکی از موارد باقی مانده است بهترین شیوه ها برای وکلا، زیرا راه دیگری را برای مشتریان فراهم می کند تا با وکلای خود در ارتباط باشند.

فن آوری های وکالت که برای مشتریان اهمیت بیشتری دارد

به همین ترتیب، وقتی پرسیده شد:دوست دارید وکلا از چه فناوری های خاص راه دور برای کمک به شما استفاده کنند؟“، درصد زیر از پاسخ دهندگان نظرسنجی نشان داد:

  • تماس های تلفنی: 77.02٪
  • پست الکترونیک: 73.22٪
  • قابلیت تماس تصویری: 52.89٪
  • پیامک / چت آنلاین: 57.69٪
  • پرداخت از راه دور: 40.00٪
  • به اشتراک گذاری اسناد آنلاین امن: 56.53٪
  • به روز رس، خودکار وضعیت پرونده: 47.77٪
  • امضاهای الکترونیکی / امضای سند: 58.02٪
  • قابلیت های حضور در دادگاه از راه دور: 44.30٪

بر اساس درصد نظرسنجی، به نظر می رسد تماس های تلفنی با ارزش ترین شکل ارتباط با وکلای راه دور و پس از آن ایمیل است. اگرچه به طور مشخص بیان نشده است، اما این امر بر روند مش،ی تأکید می کند که ما شاهد آن هستیم – مصرف کننده امروزی برای برقراری ارتباط با وکلا به شدت به تلفن های هوشمند و اینترنت متکی است.

در LegalMatch، ما مطمئن می‌شویم که وکلای ما به طور کامل مجهز هستند و از منابعی پشتیب، می‌کنند تا از طریق پلتفرم‌های تلفن هوشمند با مشتریان در ارتباط باشند.

امروز از LegalMatch برای همه نیازهای حقوقی خود استفاده کنید

اگر شما یا یکی از عزیزانتان با چالش های قانونی مواجه هستید، از LegalMatch استفاده کنید با یک وکیل تماس بگیرید. ما بانک اطلاعاتی گسترده ای از وکلا در سراسر کشور داریم که مایل و قادر به ارائه خدمات حقوقی از راه دور هستند. LegalMatch اولین و بزرگترین پلت فرم آنلاین تطبیق وکیل و مشتری در کشور است. به سادگی فرم را پر کنید و مراحل را برای تطبیق با وکیل به صورت رایگان دنبال کنید. اگر وکیلی هستید که به دنبال گسترش پایگاه مشتریان و تقویت حضور آنلاین خود هستید، امروز با یکی از نمایندگان ما صحبت کنید برای بررسی گزینه های خود


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/09/12/legalmatch-remote-attorney-survey-data-and-insights/