دسته‌ها
اخبار

نظرسنجی نشان می دهد 33 از 65 بخش دانشگاهی فاقد یک استاد جمهوری خواه هستند – جاناتان تورلی


علیرغم این واقعیت که تقریباً نیمی از کشور به طور منظم به جمهوری خواهان یا اه، محافظه کار رأی می دهند، ما در مورد حذف مجازی دانشمندان جمهوری خواه و محافظه کار از بسیاری از دانشکده ها بحث کرده ایم. حالا الف نظرسنجی جدید توسط The College Fix از 65 دپارتمان در ایالت های مختلف دریافتند که 33 بخش یک جمهوری خواه ثبت شده ندارند. برای این گروه‌ها، حذف سیستمی اعضای هیئت علمی جمهوری‌خواه در نهایت به صفر رسیده است، اما هنوز شناخت کمی از تعصب ،دکننده منع، شده در این اعداد وجود دارد. برخی دیگر، همانطور که در زیر مورد بحث قرار می‌گیرد، از حذف اعضای هیئت علمی محافظه‌کار یا جمهوری‌خواه به‌،وان کاملاً موجه و قابل ستایش دفاع کرده‌اند. به طور کلی، تعداد دموکرات های ثبت نام شده با اختلاف بیش از 10-1 از جمهوری خواهان ثبت شده بیشتر بود.

این نظرسنجی 61 استاد جمهوری خواه را در 65 دپارتمان در هفت دانشگاه نشان داد و همچنین 667 استاد را بر اساس ثبت نام در حزب سیاسی یا سابقه رای دادن به ،وان دموکرات شناسایی کرد.

این نظرسنجی شامل دانشگاه ایالتی اوهایو، دانشگاه نبراسکا-اوماها، دانشگاه کارولینای شمالی-چپل هیل، دانشگاه جورجیا، دانشگاه کرنل، دانشگاه اوکلاهما و دانشگاه آ،کا-انکوریج بود.

در حالی که ممکن است چند استاد در هر دو طرف این شکاف ایدئولوژیک نادیده گرفته شوند، ا،ر اساتید به طور خصوصی اعتراف می کنند که به ندرت در بسیاری از دانشکده ها می توان جمهوری خواهان یا محافظه کاران خود را پیدا کرد. ا،ر دانشکده ها عمدتاً دموکرات و لیبرال هستند. تنوع به طور کلی از سمت چپ به سمت چپ منتهی می شود.

نظرسنجی دیگری نشان داد که تنها 9 درصد از اساتید حقوق محافظه کار هستند.

غیبت مجازی اعضای جمهوری خواه یا محافظه کار در بسیاری از دانشکده ها توسط بسیاری از دانشگاهیان شانه خالی می کند. موضوع انتشار اخیر من در مجله حقوق و سیاست عمومی هاروارد. مقاله با ،وان “آسیب و هژمونی: افول آزادی بیان در ایالات متحده

قابل ذکر است، یک 2017 مطالعه 15 درصد از دانشکده ها محافظه کار بودند. این نتیجه سال‌ها تکرار اولویت‌های ایدئولوژیک توسط اساتید و ریشه‌کن ، تنوعی است که زم، در دانشکده‌ها وجود داشت. زم، که در دهه 1980 شروع به تدریس کردم، دانشکده ها غیرقابل انکار لیبرال بودند اما تعداد قابل توجهی از اساتید محافظه کار و آزادی خواه را در خود جای دادند. این یک محیط فکری سالم و متعادل را ایجاد کرد. امروزه چنین صداهایی نسبتاً نادر هستند و دانشکده‌ها به اتاق‌های پژواک سیاسی تبدیل شده‌اند و محافظه‌کاران و دانشجویان جمهوری‌خواه به طور فزاینده‌ای از صحبت آشکار در ک، هراس دارند.

این روند نتیجه سیستم‌های استخدام است که در آن محققان محافظه‌کار یا آزادی‌خواه اغلب به‌،وان صرفاً «از لحاظ فکری دقیق» یا «غیر جالب» در بورس تحصیلی خود رد می‌شوند. این به وضوح می‌تواند در مورد کاندیداهای فردی صادق باشد، اما کاهش عمده چنین دانشمند، مشکل سیستماتیک‌تری را نشان می‌دهد. اعضای هیئت علمی اصرار دارند که هیچ تعصبی علیه محافظه کاران وجود ندارد، اما کاهش آشکار تعداد اعضای هیئت علمی محافظه کار خود گویای این موضوع است.

سردبیران سایت حقوقی فراتر از قانون بارها به از بین رفتن آزادی بیان و تنوع دیدگاه در رسانه ها و دانشگاه ها اعتراض کرده اند. در یک ستون اخیرآنها ما را که به غیبت مجازی اعضای هیأت علمی محافظه کار یا آزادی خواه اعتراض داشتیم مس،ه ،د. دانشکده های حقوق.

جو پاتریس، سردبیر ارشد، از «هیئت‌های عمدتاً لیبرال» بر اساس این واقعیت دفاع کرد که دیدگاه‌های لیبرال، قانون واقعی را در مقابل قانون ناخواسته منع، می‌کنند. (پاتریس به طور مرتب ،، را که دیدگاه های مخالف دارند را “نژادپرست” خطاب می کند قاضی ارشد جان رابرتز به دلیل مخالفت وی با معیارهای نژاد محور در پذیرش به ،وان تبعیض نژادی). او توضیح داد که استخدام یک آکادمیک محافظه‌کار شبیه اجازه دادن به یک معتقد به زمین‌مرکزی (یا اینکه خورشید به دور زمین می‌چرخد) برای تدریس در دانشگاه است.

به همین راحتی است. شما به سادگی اعلام می‌کنید که دیدگاه‌های محافظه‌کارانه با ا،ریت افراد مش، است دادگاه عالی و تقریباً نیمی از جمعیت قابل آموزش نیستند.

من رک و پوست کنده نمی فهمم چرا اساتید می خواهند این محیط یک طرفه را در استخدام حفظ کنند. تنوع دیدگاه‌ها و چالش‌های فکری در دانشگاه‌ها من را به سوی دانشگاه جذب کرد. نشریات و کنفرانس های مدرسه امروزه اغلب از چپ به چپ منتهی می شود. ما در مورد یک سری حوادث در این وبلاگ بحث کرده ایم که دانشکده های محافظه کار هدف کمپین های لغو با حمایت اندک همکاران یا ،ت هایشان قرار گرفته اند. ما چهره ارتد، روشنفکری شده ایم و در این اعداد منع، شده است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/11/29/zero-tolerance-survey-finds-33-of-65-academic-departments-lack-a-single-republican-professor/