دسته‌ها
اخبار

موانع موجود در شکایت از پلیس


اعتماد به نفس در پلیس بین مرگ جورج فلوید و رفتار مأموران مجری قانون در جریان تیراندازی در مدرسه در مدرسه ابتدایی راب در اووالد، تگزاس کاهش یافته است. با وجود این تلاقی خشونت و بزدلی پلیس، پیگرد قضایی علیه ادارات پلیس و افسران فردی به اندازه روزی که آقای فلوید آ،ین نفس خود را کشید دشوار است. اگر قصد دارید از یک اداره پلیس یا افسر پلیس شکایت کنید، باید به موانعی که ممکن است در پاسخگویی به مجریان قانون در قبال اقدامات آنها با آن مواجه شوید، توجه داشته باشید:

راهپیمایی پلیس در خیابانبه دست آوردن شواهد دشوار است

به دلیل خش،الی شواهد، پیگرد قضایی علیه پلیس ممکن است دشوار باشد. بسیاری از دعاوی حقوقی شامل شرایطی است که تنها شاهدان حاضر شاکی و یک افسر هستند، مانند توقف های ترافیکی. در آن موقعیت‌های «او گفت/او گفت»، بسیاری از قضات و هیئت‌های منصفه تمایل دارند که افسر شاکی را باور کنند. دوربین‌های بدنه و داشبورد راه زیادی را برای رفع مشکلات شواهد پیش برده‌اند، اما به سختی می‌توان آن‌ها را اشتباه گرفت. همه حوزه های قضایی ایجاب نمی کنند که افسران از دوربین استفاده کنند. برخی از افسران عمدا دوربین های بدن خود را خاموش می کنند و در برخی موارد ادارات پلیس ممکن است از انتشار فیلم دوربین بدن آنها خودداری کنند. در این موارد، یک وکیل ماهر لازم است تا اداره پلیس را مجبور به تهیه فیلم ویدیویی لازم برای استفاده در دادگاه کند.

مصونیت واجد شرایط شکایت علیه مقامات ،تی را محدود می کند

افسران پلیس توسط دکترین قضایی مصونیت واجد شرایط محافظت می شوند. مصونیت واجد شرایط افسران را از مسئولیت شخصی به دلیل “قضاوت معقول اما اشتباه در مورد سؤالات حقوقی باز” محافظت می کند. در برخی موارد غلبه بر این دفاع دشوار است زیرا به افسران فردی آزادی عمل قابل توجهی برای تصمیم گیری می دهد که ممکن است منجر به آسیب شدید یا مرگ شود. بر اساس این دکترین، تنها شکایت هایی که علیه افسران پلیس مجاز است، زم، است که حقوق قانونی یا قانون اساسی «به وضوح مشخص شده» یک فرد نقض شده باشد. مصونیت واجد شرایط، دکترینی است که برای غلبه بر آن به تحقیقات حقوقی قابل توجهی نیاز است تا بتوان با موفقیت یک افسر پلیس را پاسخگو دانست.

پلیس هیچ وظیفه ای برای محافظت از افراد خاص ندارد

افسران پلیس یک ندارند وظیفه قانونی برای محافظت از افراد خاص این قانون به دلیل زمان یا منابع محدود و قضاوت بالقوه اشتباه اما معقول وجود دارد. برای مثال، اگر یک افسر پلیس دو تماس مختلف برای کمک در دو طرف شهر دریافت کند، افسر باید انتخاب کند که به کدام تماس پاسخ دهد. اگر افسر به تماس اول پاسخ دهد اما تماس دوم را پاسخ ندهد، شخصی که تماس دوم را برقرار کرده است نمی تواند از افسر به دلیل عدم کمک به او شکایت کند. این قانون به این م،ی است که برای یک شهروند مشکل است که از پلیس به دلیل کوتاهی در محافظت از او شکایت کند.

اگر بخواهم از پلیس شکایت کنم آیا به وکیل نیاز دارم؟

باید با a تماس بگیرید وکیل آسیب های شخصی اگر فکر می کنید علیه یک افسر پلیس یا اداره پلیس ادعایی دارید. بسیار مهم است که تا حد امکان شواهد جمع آوری و حفظ کنید، از جمله هر گونه شهادت شاهد یا شواهد ویدئویی. یک وکیل ماهر می تواند در تمام مراحل، از جمع آوری شواهد و مصاحبه با شهود، تا مذاکره با وکیل ایالتی، و نمایندگی شما در دادگاه، به شما کمک کند.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/10/31/obstacles-involved-in-suing-the-police/