دسته‌ها
اخبار

موارد آسیب شخصی در سیاتل که می خواهید از آنها اجتناب کنید


صدمات ناشی از تصادفات و سایر صدمات بدنی می تواند باعث ایجاد درد پایدار شود. صورت‌حساب‌های پزشکی ناشی از این زخم‌ها می‌تواند نجومی باشد و اغلب بیش از آن چیزی است که یک فرد معمولی می‌تواند بپردازد. دعاوی حقوقی اغلب برای بیماران ضروری است تا نه تنها از صدمات جسمی خود، بلکه خسارات مالی خود را نیز بهبود بخشند. در زیر متداول ترین دعاوی مربوط به جراحات شخصی که در سیاتل ثبت شده است:

نمای آسمان سیاتلصدمات عمدی در سیاتل

مواردی وجود دارد که متهم عمداً به شخص دیگری آسیب می رساند. صدمات عمدی می تواند شامل صدمات جسمی، آسیب های عاطفی یا آسیب به اموال باشد. برخلاف ادعای سهل انگاری، جراحت عمدی ادعا می تواند منجر به مجازات های مدنی و کیفری، از جمله خسارات جزایی در یک پرونده مدنی شود. متهمان را می توان به دلیل صدمه زدن عمدی به دیگران از نظر مالی مجازات کرد، به طوری که خسارات کیفری بیشتر شبیه جریمه کیفری است. صدمات عمدی می تواند ناشی از حمله، حمله، کلاهبرداری یا افترا و بسیاری موارد دیگر باشد.

به ،وان مثال، یک مجری رادیویی ادعا می کند که تیراندازی دسته جمعی در یک مدرسه ساختگی بوده و کودکان قرب، همگی بازیگر بوده اند. شنوندگان برنامه رادیویی مجری رادیو را باور می کنند و والدین بچه های فوت شده را مورد آزار و اذیت قرار می دهند. مجری رادیو علیرغم تمامی شواهدی مبنی بر واقعی بودن تیراندازی و درخواست های متعدد از مجری رادیو برای جلوگیری از اظهارات نادرست خود، همچنان به پخش اظهارات نادرست خود ادامه می دهد. پس از محاکمه، مجری رادیو می‌تواند 4.1 میلیون دلار به ،وان خسارت جبر، و 45 میلیون دلار خسارت تنبیهی متحمل شود.

جراحات وسایل نقلیه موتوری در سیاتل

تصادفات وسایل نقلیه موتوری اغلب نتیجه سهل انگاری راننده است. تصادف وسیله نقلیه موتوری ممکن است رخ دهد اگر راننده در حال نوشیدن الکل و رانندگی باشد، اگر راننده به تلفن خود نگاه کند، یا اگر راننده قبل از چرخاندن وسیله نقلیه خود به سادگی نگاه نکند. همچنین اگر سازنده خودرو را اشتباه طراحی کند، ممکن است تصادف رخ دهد. به ،وان مثال، اگر ترمزها به درستی طراحی نشده باشند، راننده ممکن است کنترل خودرو را از دست بدهد که منجر به صدمات شدید برای همه افراد اطراف خودروی معیوب شود. اگر خودرویی معیوب طراحی یا تولید شده باشد، فروشنده خودرو یا سازنده خودرو نیز ممکن است در قبال خودروی معیوب مسئول باشد.

صدمات ناشی از سقوط در سیاتل

بیشتر موارد آسیب های شخصی به دلیل این اتفاق می افتد غفلت از یک متهم قصور به این م،است که متهم به نوعی بی احتیاطی کرده است. متهم در صورتی که مسئولیت پیشگیری از حادثه خاصی را داشته باشد، با دقت خاصی رفتار نکرده باشد و این بی احتیاطی باعث صدمه به شخص دیگری شده باشد، سهل انگاری می کند.

به ،وان مثال، فرض کنید که نوشابه در یک فروشگاه مواد غذایی می ریزد. کارمندان فروشگاه به مدت چندین ساعت نشت را نادیده می گیرند حتی اگر همه آن را ببینند. کارمندان می توانند علائم هشدار دهنده نصب کنند یا شیر را تمیز کنند، اما هیچ اقدامی انجام نمی دهند. در نهایت، مشتری روی سرریز راه می‌رود و می‌لغزد و می‌افتد و بازویش می‌شکند. فروشگاه مسئول آسیب مشتری خواهد بود.

به همین ترتیب، یک فروشگاه یک فرش برجسته را برای چند ساعت در کنار ورودی فروشگاه بدون مراقبت رها می کند. کارمندان از خطر آگاه هستند، اما فرش را جابجا نمی کنند یا علائم هشدار را نصب نمی کنند. مرد سالخورده ای از روی جعبه رد می شود و هنگام سقوط به سرش می زند. فروشگاه مسئول صدمات وارده به سر مرد در نتیجه سقوط خواهد بود.

آیا باید یک وکیل آسیب شخصی در سیاتل استخدام کنم؟

یک وکیل ماهر آسیب های شخصی در سیاتل با قو،ن مربوطه و مسائل حقوقی که ممکن است در پرونده شما ایجاد شود آشنا خواهد بود. یک وکیل می تواند حقایق پرونده شما را بررسی کند و می تواند تعیین کند که آیا شما ادعای قابل قبولی دارید یا خیر. اگر شما یا یکی از عزیزانتان در یک تصادف مجروح شده اید، باید با یک تماس بگیرید وکیل آسیب های شخصی در سیاتل برای مشاوره حقوقی بیشتر


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/09/16/personal-injury-cases-in-seattle-you-want-to-avoid/