دسته‌ها
اخبار

موارد آسیب شخصی در داکوتای جنوبی برای جلوگیری از


افراد در هر کجا که هستند یا هر کاری که انجام می دهند در معرض آسیب هستند. با این حال، برخی از آسیب‌ها شدید هستند و می‌توانند باعث ایجاد درد پایدار شوند. صورت‌حساب‌های پزشکی ناشی از این آسیب‌ها نیز می‌تواند زندگی را تغییر دهد. شکایت های حقوقی اغلب برای بهبودی بیماران، نه تنها از نظر جسمی، بلکه از نظر مالی، رو، و عاطفی نیز ضروری است. در زیر متداول ترین دعاوی مربوط به جراحات شخصی که در داکوتای ج،ی ثبت شده است:

دو ماشین در یک تصادفآسیب های پاییز

بسیاری از موارد صدمات شخصی مبتنی بر ادعایی است غفلت، به این م،ی که یک متهم با سطح خاصی از مراقبت که شخص دیگری در شرایط مشابه از آن استفاده می کرد، ش،ت خورد. در صورتی که مدعی علیه یا متهم نسبت به شاکی مسئولیتی داشته باشد، متهم به آن مسئولیت عمل نکرده و تخلف از مسئولیت موجب صدمات شاکی شده باشد.

به ،وان مثال، نشت آب در یک فروشگاه رخ می دهد. کارمندان فروشگاه با وجود اینکه از آن مطلع هستند، چندین ساعت از نشت آن چشم پوشی می کنند. کارمندان می توانستند نشت را تمیز کنند یا حداقل علائم هشدار دهنده را نصب کنند، اما کاری انجام نمی دهند. در نهایت یک مشتری روی نشت راه می رود و می لغزد و می افتد. مشتری استخوان دنبالچه خود را می شکند. فروشگاه مسئول آسیب استخوان دنبالچه مشتری خواهد بود.

به همین ترتیب، یک فروشگاه یک جعبه را برای چند ساعت بدون مراقبت در کنار ،وجی فروشگاه رها می کند. کارمندان از جعبه آگاه هستند، اما آن را جابجا نمی کنند یا علائم هشدار دهنده را نصب نمی کنند. مرد سالخورده ای از روی جعبه رد می شود و هنگام سقوط به سرش می زند. فروشگاه مسئول صدمات وارده به سر مرد در نتیجه سقوط خواهد بود.

صدمات وسایل نقلیه موتوری

تصادفات وسایل نقلیه موتوری شبیه صدمات ناشی از سقوط هستند زیرا معمولاً به دلیل سهل انگاری شخص دیگری رخ می دهند. یک راننده ممکن است به تلفن خود نگاه کند و نتواند به موقع ماشین خود را قبل از برخورد با وسیله نقلیه جلویی متوقف کند. صاحب ملک ممکن است درختی را در وسط خیابان رها کند که منجر به برخورد راننده با درخت شود. با این حال، تصادفات وسایل نقلیه موتوری نیز ممکن است ناشی از یک خودروی معیوب باشد، به خصوص که امروزه بسیاری از وسایل نقلیه دارای رایانه های پیشرفته در داخل خود هستند یا حتی خودشان رانندگی می کنند. اگر خودرویی معیوب طراحی یا تولید شده باشد، فروشنده خودرو یا سازنده خودرو نیز ممکن است در قبال خودروی معیوب مسئول باشد.

صدمات عمدی

یک جراحت عمدی زم، اتفاق می افتد که متهم عمداً و عمداً به شخص یا اموال دیگری آسیب برساند. برخلاف ادعای سهل انگاری، ادعای آسیب عمدی می تواند منجر به مجازات های مدنی و کیفری شود. برخلاف ادعای قصور، شاکی باید ثابت کند که مدعی علیه قصد آسیب رساندن به او را داشته است. ادعای آسیب عمدی نیز می تواند منجر به خسارات کیفری در یک پرونده مدنی شود. خسارات تنبیهی به این م،است که متهم به دلیل صدمه زدن عمدی به دیگران نیز مجازات می شود، به گونه ای که خسارات کیفری بیشتر شبیه جریمه کیفری است، اگرچه هنوز کاملاً جدا از سیستم کیفری است. صدمات عمدی می تواند از حمله، باطری، کلاهبرداری، یا تجاوز به زمین و بسیاری موارد دیگر ناشی شود.

آیا باید یک وکیل آسیب شخصی در داکوتای ج،ی استخدام کنم؟

یک وکیل ماهر آسیب های شخصی داکوتای ج،ی با قو،ن مربوطه و مسائل حقوقی که ممکن است در پرونده شما ایجاد شود آشنا خواهد بود. یک وکیل می تواند حقایق پرونده شما را بررسی کند و می تواند تعیین کند که آیا شما ادعای قابل قبولی دارید یا خیر. اگر شما یا یکی از عزیزانتان در تصادف مجروح شده اید، باید با یک تماس بگیرید وکیل آسیب های شخصی داکوتای ج،ی برای مشاوره حقوقی بیشتر


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/09/09/top-3-personal-injury-cases-in-south-dakota/