دسته‌ها
اخبار

منابع رایگان دوره های ما در دسترس است!


منابع رایگان دوره های LLS اکنون در دسترس هستند از این فرصت استفاده کنید و آموزش خود را دانلود کنید، اکنون!

درباره دانشکده حقوق Lawctopus

دانشکده حقوق Lawctopus که در ماه مه 2019 به صورت مفهومی شروع شد و به طور رسمی در مارس 2020 راه اندازی شد، طیف گسترده ای از مهارت ها را به بیش از 8400 دانشجویان حقوق، وکلای جوان، متخصصان، دانشگاهیان و بازرگانان در 10 ماه گذشته.

بیش از 2000 زبان آموز به دوره های ما امتیاز داده اند و میانگین امتیاز این دوره ها است 93/100. فراگیران معمولاً دوره ها را به ،وانگرم‘ تجربه یادگیری!

در LLS، دوره‌های ما توسط متخصصان موضوعی (پزشکان و دانشگاهیان) توسعه می‌یابد و این دوره‌ها ،یبی از ماژول‌های مطالعه دقیق، سخنر،‌های ضبط‌شده توسط کارشناسان صنعت، جلسات زنده هفتگی توسط کارشناسان، تکالیف (با بازخورد شخصی)، ویژه، افزودن هستند. -در وبینارهای شغلی، و اکنون معروف “گرمی و مراقبت” LLS.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

دوره های ما در زمینه تحقیق و نگارش حقوقی، پیش نویس قرارداد و مذاکره، مب، دعاوی حقوقی، ODR، IPR (با ماژول های جداگانه برای علائم تجاری، حق ت،یر و ثبت اختراع)، درخواست برای LLM در خارج از کشور، مدیریت قرارداد، و Mooting نگاه مردم به حقوق را تغییر داده است. آموزش و آموزش حقوقی آنلاین

درباره منابع رایگان

ما در LLS، ماژول‌های خواندنی خاصی را از هر دوره انتخاب کرده‌ایم و مجموعه‌ای از منابع خواندنی را برای ارائه مطالب شما تنظیم کرده‌ایم. رایگان! از طریق این ماژول‌های رایگان، می‌تو،د نکات برجسته دوره را دریافت کنید و همچنین درک درستی از ساختار و کیفیت آن به دست آورید تا بتو،د از زمان خود بهترین استفاده را ببرید. آگاه و الهام گرفته شده است تصمیم برای حرفه شما!

همه دوره ها برای ایجاد مجموعه مهارت های شما و آماده شدن برای یک حرفه حقوقی قوی طراحی شده اند. پس برای چی منتظری؟ اوج دزدکی از آن را دریافت کنید! اکنون!

چگونه می تو،د منابع رایگان را دانلود کنید؟

  • بازدید کنید بخش منابع رایگان LLS در وب سایت.
  • کلیک کنید ‘دانلود’ برای دریافت منبع رایگان هر دوره!
  • سپس ما منبع رایگان در شناسه ایمیل شما را برای شما ارسال می کنیم.

پرس و جو؟

در صورت وجود هرگونه سوال می تو،د به آدرس ایمیل ارسال نمایید [email protected]!

برای دانلود منابع رایگان اینجا کلیک کنید


منبع: https://www.lawctopus.com/lawctopus-law-sc،ol-free-resources-for-all-our-courses-are-now-available-grab-them-fast/