دسته‌ها
اخبار

معرفی وکیل خوب در تهران+وکیل خوب در تهران-وکیل پرتاک

وکیل باید پیش از ورود به پرونده تمام جوانب را بسنجد، تحقیق کند، به روند قانونی و رویه قضایی مسلط باشد و حتما از صحت اظهارات افراد و به خصوص درستی اظهارات موکل خود اطمینان حاصل کند. وکیل پایه دو اجازه شرکت در محاکم حقوقی پرونده های مالی کمتر از 250 میلیون و همچنین خواسته های غیر مالی به جز اصل نکاح، طلاق، اثبات نسب و نفی نسب را دارد. باید به موقع در دادگاه حاضر شده و از حقوق موکل خود دفاع کند، اگر سند، مدرک و یا اسناد دیگری از موکل دریافت کرد رسیدی به او تحویل دهد، تمامی دادخواست ها، لوایح و قراردادها را تنظیم کند و …. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود، پذیرش و مشاوره دعاوی کیفری، املاک و اراضی، تنظیم و بررسی تمامی قرادادهای ملکی، خرید، فروش، رهن، اجاره و … را انجام می دهند. پرونده های حوزه پولی و بانکی، ابطال مزایده بانکی، قبول پرونده های اجرای رای داوری و … هم از دیگر دعاوی است که توسط ایشان پذیرفته می شود.

دلیل این کار این است که در موسسات حقوقی تعداد وکیل‌های بیشتری فعالیت می‌کنند و می توانند در هر زمینه‌ای چندین وکیل خوب را به شما معرفی کنند. این موضوع قابل بیان است که وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در خصوص دعاوی قابل طرح در دیوان عدالت اداری شما را راهنمایی نماید، به این سبب می‌توانید به مقاله وکیل دیوان عدالت اداری مراجعه نمایید و در صورت لزوم از وکلای موسسه حقوقی ما مشاوره دریافت نمایید. گروه وکلای عدل ایرانیان با برخورداری از متبحر ترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی از جمله دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ثبتی، ملکی، تجاری و … می باشد. زمانی که برای حل مشکل خانوادگی، حقوقی، کیفری و … بهترین وکیل خانواده در تهران را انتخاب می کنید باید بدانید که دقیقا چه وظایفی بر عهده ی او است و موظف به انجام چه کارهایی است. یک وکیل خوب در تهران باید به مراجعه کنندگان درباره ی موارد قانونی، مشاوره های لازم را ارائه دهد. بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند.

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. همچنین تخصص های هر وکیل در صفحه شخصی اش به نمایش در آمده است. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند.

  • در مسائل کیفری حتما باید وکیلی به خدمت بگیرید که تجربه و تصحیلاتش در زمینه مسائل کیفری و جنایی باشد تا بتواند به صورت کامل وارد پرونده شده و بتواند به شما کمک نمایید.
  • با توجه به بروز مشکلات متعدد در جامعه و زندگی افراد، مهم است که وکیلی مجرب و متخصص را بشناسیم تا در زمان هایی بحرانی برای مشاوره مراجعه کنیم.
  • برگزاری آزمون وکالت سالانه در کانون های وکلای دادگستری ایران انجام می شود که در این آزمون تعداد بانوان بیشتری به عنوان قبولی آزمون از آقایان موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند.
  • این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.
  • می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

بنابراین، خیلی از افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی روی وکلای تهران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند. در ادامه اشاره ای به دلیل نیاز به انتخاب یک وکیل به عنوان بهترین وکیل تهران در پرونده های مالی و غیر مالی خواهد شد. در هر یک از این پرونده ها دلیل متفاوتی وجود دارد که به خاطر آن یافتن بهترین وکیل تهران برای وکالت در پرونده های شما در دادسراهای شرق تهران ، غرب تهران و شمال تهران یا مرکز و جنوب تهران اهمیت پیدا خواهد کرد.

این افراد نیازی نیست که پروانه دادگستری داشته باشند و هر شخصی میتواند در انجام امورات کاری دیگران یک وکیل مدنی باشد. اما در تعریف وکیل باید گفت، گاهی شخصی شرایط لازم برای انتخاب وکیل (چه دادگستری و چه مدنی) را ندارد و این امر را به یک وکیل یا شخص دیگری محول خواهد کرد تا به نیابت و از جانب او وکیلی انتخاب کند. برای مثال هنگامی که شخصی در زندان است و نیاز به خدمات وکیل پایه یک دادگستری دارد.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

این هزینه به عوامل بسیاری بستگی دارد و مقدار مشخصی برای آن تعیین نشده، یعنی هر وکیل با توجه به پرونده موکل خود هزینه حق الوکاله را مشخص می کند. یک وکیل خیلی خوب و مجرب در تهران باید مصلحت موکل خود را در نظر بگیرد یعنی اگر صلاح موکل در سازش با سمت مقابل است این را بگوید تا موکل بیهوده زمان و هزینه خود را هدر ندهد. سلام از مقاله لیست 10 تا از بهترین موسسه مهاجرتی ❤️ خوبتون م…

چه خدمات مشاوره‌ای و چه عقد قرارداد وکالت، فرقی در اصل قضیه نداشته و وکیل پایه یک دادگستری در هر موضوعی به درستی به وظایف خود عمل خواهد کرد. مهمترین وظیفه و تکلیف اصلی وکلای پایه یک دادگستری این است که بهترین راه را برای موکلین خود در انجام امورات محول شده در نظر بگیرند. آقای حمیدرضا کاکاوند وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی می باشند که در زمینه وکالت بیشتر از 18 سال سابقه و در زمینه انجام امور تخصصی وکالت بانک صادرات دارای 10 سال سابقه هستند. تخصص ایشان در مورد دعاوی مربوط به امور بانکی و موسسات مالی و اعتباری است. ایشان موفق به دریافت مدرک کارشناسی حقوق بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی شده اند. برای انتخاب بهترین وکیل باید توجه داشت که هر وکیل پایه یک دادگستری گرچه صلاحیت طرح همه نوع دعاوی را دارد، اما وکیل خوب معمولا در یک زمینه تخصصی کار می‌کند و با آن تخصص شناخته می‌شود.

بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند. بهترین وکیل در حوزه خانواده فردی است که در دعاوی خانواده نظیر طلاق توافقی، طلاق از سمت زوج یا زوجه، حضانت، استرداد جهیزیه، مطالبه مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت، اثبات نکاح و فسخ آن، تنفیذ طلاق و … پرونده های متعددی را انجام داده و رزومه قابل ارائه‌ای داشته باشد. بهترین وکیل در دعاوی خانواده، باید فردی صبور و دلسوز و یک روانشناس باشد و بتواند با توانایی اقناع‌گری خود زوجین را به سوی مصالحه و یا گرفتن حق موکل خود سوق دهد. در این پرونده ها نیز انتخاب یک وکیل پایه یک به عنوانبهترین وکیل تهران مهم است و برای همین است که بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین وکیل تهران در شرق و غرب یا شمال تهران برای قبول وکالت در پرونده های کیفری می باشند.

ماهیت وکالت

به طور کلی براساس قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری معمولا قضات این سازمان به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه منصوب می شوند. این قضات باید دارای ده سال سابقه کار قضائی بوده و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در رشته حقوق باشند . وکیل با نفوذ و مجرب می‌تواند با بررسی تمام اطلاعات حاوی پرونده‌ی شما، پرونده‌های شما را به نحو احسنت به ثمر برساند. بهترین وکیل در تهران شخصی است که در حوزه موضوع پرونده شما پرونده‌های بسیاری را انجام داده باشد و تجربه کافی کسب کرده باشد.

شماره تلفن بهترین وکیل در تهران:

با هر تجربه و تخصص و تحصیلاتی که باشید در مواقعی که مشکلی برایتان اتفاق می‌افتد و خودتان دانش حل و فصل آن را ندارید. وکیل متخصص و متبحر باعث می‌شود شما درست ترین تصمیم را در مواقع ضروری بگیرید. اگر با مشکلی در زمینه های مختلف حقوقی مواجه هستید، می‌توانید با تیم حقوقی و متخصص صلح صدرا تماس گرفته و از مشاوره وکلای با تجربه بهره‌مند شوید.