دسته‌ها
اخبار

مسائل مربوط به قانون استخدام پرهزینه در طول تعطیلات که باید اجتناب شود


تعطیلات اغلب به م،ای مرخصی، حقوق اضافی یا اضافه کاری برای ا،ر کارمندان در آمریکا است. با این حال، تغییر انتظارات شغلی در پایان سال اغلب اختلافاتی را در مورد حقوق، وضعیت شغلی یا مرخصی ایجاد می کند. برخی از کارمندان ممکن است زمان بیشتری را برای گذراندن وقت با عزیزانشان بخواهند، در حالی که سایر کارمندان ممکن است برای تهیه هدایا یا مایحتاج خانواده‌شان دستمزد بیشتری بخواهند. یک وکیل کار ماهر می‌تواند به بررسی هر یک از این مسائل کمک کند تا به بهترین نتیجه برای خود برسید، صرف نظر از اینکه کارفرما هستید یا کارمند:

شمارنده با تزئینات کریسمساختلافات ساعتی

یکی از بزرگترین اختلافات در طول تعطیلات بین کارفرمایان و کارمندان در مورد انتظارات مربوط به مرخصی است. یک اختلاف ساعت زم، اتفاق می‌افتد که کارفرما متهم به مح،ه نادرست ساعات کار یک کارمند می‌شود، معمولاً با گزارش ناکافی ساعات به‌گونه‌ای که کارمند کمتر از آنچه کار می‌کند دستمزد دریافت می‌کند. کارفرما مجاز نیست از پرداخت هزینه اضافه کاری که تحت قانون استانداردهای کار منصفانه (FLSA) باشد، خودداری کند.

کارمند، که تحت FLSA قرار می‌گیرند، باید برای هر ساعت کاری بیش از 40 ساعت، دستمزد اضافه کاری دریافت کنند. FLSA برای ساعاتی که در تعطیلات آ، هفته یا تعطیلات کار می کنند، نیازی به پرداخت اضافه کاری ندارد. پرداخت اضافه کاری بر اساس میانگین نرخ ساعتی از درآمدهای کار شده در طول هفته مح،ه می شود.

دزدی دستمزد

دزدی دستمزد به عملکرد غیرقانونی کارفرمایان اشاره دارد که به کارکنان خود کل مبلغ پول را برای کاری که انجام داده اند پرداخت نمی کنند. این امر می تواند به طرق مختلف انجام شود، هم با نقض قانون و هم با عدم پایبندی به یک رابطه قراردادی. دزدی دستمزد به ویژه در طول فصل تعطیلات سنگین است زیرا بسیاری از کارمندان می خواهند زودتر و یا بیشتر حقوق دریافت کنند تا از شام و هدایای تعطیلات با دوستان و خانواده خود لذت ببرند. قو،ن فدرال مانند FLSA و قانون پیشگیری از سرقت دستمزد، کارفرمایان را از سرقت از کارمندان خود منع می کند و به ،وان زمینه ای برای اقدام قانونی علیه کارفرمایی که مرتکب سرقت دستمزد می شود، عمل می کند.

فسخ نادرست

بدترین احساس برای بسیاری از کارمندان این است که به طور غیرارادی شغل خود را درست در اواسط تعطیلات از دست بدهید. اگرچه ا،ر کارمندان به میل خود هستند، اما بسیاری از کارمندان اگر احساس کنند که در طول تعطیلات به ناحق ا،اج شده اند، با ا،اج خود مخالفت می کنند.

فسخ نادرست زم، اتفاق می افتد که کارفرما به طور غیرقانونی یک کارمند را از کار خود ا،اج کند. قو،نی وجود دارد که از کارکنان در برابر برخی از ا،اج ها محافظت می کند. اگر کارفرما علیه یک طبقه محافظت شده (مانند مذهب، نژاد یا ،ت) تبعیض قائل شود، کارمندی را به دلیل گزارش تخلف به مجری قانون، نقض قرارداد کاری، فسخ کارمندی که در مرخصی پزشکی یا خانوادگی است، انتقام بگیرد، فسخ غیرقانونی است. ، یا هر خط مشی عمومی دیگری را نقض می کند. اگر قرب، یک فسخ نادرست هستید یا اگر کارفرمایی هستید که به دروغ متهم به ا،اج غیرقانونی یک کارمند شده اید، حتما با یک وکیل کار تماس بگیرید.

آیا به وکیل کار نیاز دارم؟

اگر کارفرمای شما حقوق قانونی شما را به ،وان یک کارگر نقض کرده است، باید با یک متخصص صحبت کنید. وکیل استخدامی برای کمک بیشتر یک وکیل قانون کار می تواند به محافظت از منافع شما و دفاع از حقوق شما طبق قانون کمک کند. وکیل شما همچنین می تواند به شما در طرح دعوی حقوقی علیه کارفرما و/یا همکار و بازپرداخت خسارات ناشی از خساراتی که متحمل شده اید کمک کند.

اگر کارفرمایی هستید که توسط کارگر مورد استفاده قرار می گیرد، باید فوراً یک وکیل حقوقی استخدام کنید تا به نمایندگی از شما وکالت کند. وکیل شما قادر خواهد بود تعیین کند که آیا دفاعیاتی وجود دارد که می تو،د مطرح کنید و می تو،د در مورد نتایج بالقوه پرونده خود صحبت کنید.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2022/12/16/costly-employment-law-issues-during-the-،lidays-to-avoid/