دسته‌ها
اخبار

مدیران ویرجینیا در دبیرستان نخبگان به دلیل به تعویق انداختن تشخیص های علمی به نفع «برابری» مورد انتقاد قرار گرفتند – جاناتان تورلی


ما قبلا بحث شده است کاهش استانداردهای پذیرش در دبیرستان علمی و فناوری نخبگان توماس جفرسون ویرجینیا برای دستیابی به اه، تنوع. الان مدرسه هست دوباره زیر آتش برای تقریباً یک ماه انتظار برای توزیع گواهینامه های ملی به نام سهام عدالت. این تصمیم به این م،ی است که دانشجویان نمی توانند جوایز را در برنامه های کالج خود قبل از گذشت مهلت 31 اکتبر گزارش کنند.

رو،مه نگار و م،ع اسرا نعم، ادعا می کند که این تاخیر به دلیل تلاش های برابر توماس جفرسون و استراتژی جدید آن “نتایج برابر برای هر دانش آموز، بدون استثنا” بوده است. او همچنین ادعا می‌کند که بیشترین تأثیر (به دلیل درصد بالاتر در میان دریافت‌کنندگان) دانش‌آموزان آسیایی بودند – ادعایی مشابه با تبعیض ادعایی ضد آسیایی در دو پرونده پذیرش دیوان عالی اکنون در حال بررسی است.

گزارش نعم، در نیویورک پست.

نعم، این ادعا را دارد توماس جفرسون مدیر، آن بونیتایبوس، به یکی از والدین نگران گفت در یک ایمیل که مدرسه گواهینامه های شایستگی ملی را در اواسط اکتبر دریافت کرده است و او آنها را ظرف 48 ساعت امضا کرده است.

با این حال، جوایز توسط معلمان تا 14 نوامبر توزیع نشد. او ادعا می کند که براندون ،اتکا، مدیر خدمات دانش آموزی، طی تماسی با یکی دیگر از والدین اعتراف کرد که این تأخیر به دلیل تمایل به “شناسایی دانش آموزان به ،وان فردی است، نه تمرکز بر دستاوردهای آنها”.

نعم، فاش کرد ایمیل ها از طرف والدینی که به نگر،‌های برابری اعتراض می‌کنند، در زم، که این دانش‌آموزان نیاز داشتند این به رسمیت شناختن را در برنامه‌های کالج خود لحاظ کنند. دلیل تأخیر هرچه که باشد، این دانش‌آموزان اعتبار مهمی را برای ورود به برنامه‌های کالج‌های بسیار رقابتی از دست دادند.

Boniatibus برای سیاست‌های مبتنی بر عدالت در توماس جفرسون و دور شدن از سنت خود که صرفاً بر پیشرفت تحصیلی تمرکز دارد، فشار آورده است. این سنت باعث شده بود که این مدرسه در رتبه اول دبیرستان در کشور باشد.

سیاست های جدید منجر به ت، برای محدود ، تعداد آسیایی-آمریکایی ها شده است تنوع نژادی

دستیابی به تنوع در این برنامه‌ها بدون تبعیض یا معیارهای نژادی امکان‌پذیر است، اما این کار به آس، – یا به سرعت – به اندازه پایین آوردن استانداردهای ورود یا تاخیر در شناسایی نیست. ما می‌تو،م بر مدارس ،تی با عملکرد ضعیف تمرکز کنیم تا دانش‌آموزان اقلیت را بهتر آماده کنیم. با این حال، با تداوم اجراهای تاسف بار در میان مربیان عمومی در شهرهای بزرگ، این رویکردی است که برای بسیاری در آموزش و پرورش مورد استقبال قرار نمی گیرد. کاهش استانداردهای ورود آسان تر از افزایش نرخ عملکرد است.

آنچه در مورد این مناقشات قابل توجه است این است که به نظر می رسد نه والدین و نه مردم از سیاست های جدید حمایت نمی کنند. توماس جفرسون همیشه برای بسیاری از ما در شهرستان فیرف، مایه افتخار بوده است، حتی اگر فرزندان شما به مدرسه نرفته باشند. قرار بود مدرسه ای باشد که برای دانش آموزان باهوشی که قادر به گذراندن دوره های بسیار پیشرفته و انجام تحقیقات در سطح دانشگاه هستند، در نظر گرفته شده بود.

خط‌مشی‌های تحت Boniatibus باید موضوع بررسی خارجی در مورد تأثیرگذاری آنها بر مدرسه‌ای باشد که مدت‌ها استاندارد طلایی در سطح ملی بوده است. مدارس ،تی تابع استانداردهای عمومی هستند که با نظر هیئت مدیره و اولیا تعیین شده است. ورودی والدین به وضوح وزن زیادی با Bonitatibus ندارد. وقت آن است که یک بحث عمومی بیشتر در مورد آینده “TJ” انجام شود.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2022/12/28/،ia-administrators-under-fire-at-elite-high-sc،ol-for-reportedly-delaying-academic-recognitions-in-the-interest-of-equity/