دسته‌ها
اخبار

مانداموس به طور منطقی تکذیب شد | Patently-O


در شرکت جنرال موتورز. (فدرال رزرو Cir. 2022)

بدون تظاهر زیاد، مرکز فدرال دادخواست جنرال موتورز به مرکز فدرال برای انتقال پرونده خود به خارج از ناحیه غربی تگزاس را رد کرده است. در سال 2021، Intellectual Ventures (IV) از جنرال موتورز به دلیل نقض دوازده حق ثبت اختراع مختلف شکایت کرد – همه با تمرکز بر ویژگی های سرویس OnStar جنرال موتورز. جنرال موتورز می خواست که پرونده به دلیل راحتی به میشیگان منتقل شود، اما قاضی آلبرایت نپذیرفت. به طور خاص، قاضی آلبرایت اشاره کرد که جنرال موتورز یک مرکز نوآوری فناوری اطلاعات در WD Tex (آستین) دارد که شامل شاهدان احتمالی است. در مورد مانداموس، مدار فدرال از ایجاد مزاحمت برای این هلدینگ خودداری کرد.

در نظر کوتاه، قاضی استارک یافته های قاضی آلبرایت را معقول و مرتبط دانست. دادگاه به ویژه موارد زیر را متذکر شد:

کارکنان جنرال موتورز در منطقه غربی تگزاس با اطلاعات مرتبط و مادی؛

مدارک الکترونیکی در میشیگان توسط جنرال موتورز از دفاتر آن در منطقه غربی قابل دسترسی است.

ناحیه غربی (و نه میشیگان) این قدرت را دارد که یکی از مخترعان را وادار به شهادت کند. و

منطقه غربی به دلیل حضور چشمگیر جنرال موتورز، از جمله بسیاری از ،، که محصولات متهم را توسعه/فروش می‌کنند، علاقه محلی زیادی دارد.

لیز خوردن. Op. قبل از انتقال پرونده به دلایل راحتی، دادگاه منطقه باید تعیین کند که منطقه پیشنهادی “به وضوح راحت تر است”. این در حال حاضر یک استاندارد بسیار بالا است که اختیارات قابل توجهی را برای دادگاه منطقه فراهم می کند. اما، استاندارد مانداموس حتی بالاتر است و نیاز به یک موقعیت خارق‌العاده دارد که شامل خطای واضح و آسیب قابل توجهی است که بعداً در دادگاه تجدید نظر قابل حل نیست. در اینجا، دادگاه استیناف دریافت که فاقد آن است، زیرا تصمیم قاضی آلبرایت مبنای قابل قبولی برای نتیجه گیری اینکه ED میشیگان به وضوح بهتر نبوده را فراهم می کند.

مدار فدرال این یکی را در بریف تصمیم گرفت. استیو باسکین (King & Spalding) دادخواست را از طرف جنرال موتورز ثبت کرد. جان والدراپ (کاسوویتز بنسون) وکیل اصلی IV بود.


منبع: https://patentlyo.com/patent/2023/01/mandamus-reasonably-denied.html