دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】 وکیل از ما-وکیل پرتاک

همچنین باید از قلمی محکم روابط ‌عمومی قوی و فن بیانی شیوا برخوردار باشد. بله، مشاوره صرفا توسط افرادی انجام می شود که دانش آموخته رشته حقوق هستند ولی وکیل ضمن این که در حوزه حقوق دانش آموخته می باشد از سمت کانون وکلای دادگستری پروانه وکالت دریافت کرده است . همان طور که در بالا گفته شد وکیل پایه دادگستری، شخصی است که فارغ التحصل در رشته حقوق یا فقه و حقوق می باشد و با اخذ نمره قبولی در آزمون کانون وکلا و گذراندن دوره ۱۸ ماهه کارآموزی و سپس شرکت در آزمون اختبار( شفاهی و کتبی)،اکنون پروانه وکالت دریافت کرده است.

  • اگر در بین دوستان و آشنایان، فردی تجربه خوبی از وکیلی را داشته است، می‌توانید از او کمک بگیرید و از او بخواهید اطلاعات آن وکیل را به شما دهد.
  • وکالت امری بسیار تخصصی است و باید حتما توسط بهترین وکیل در تهران و یا کارشناس حقوقی باتجربه انجام شود.
  • عنوان مشاور حقوقی صرفا به وکلای دادگستری اطلاق می‌گردد و سایر فارغ‌التحصیلان رشته‌های حقوق صرفا با همکاری با وکلای دادگستری و کسب تجربه لازم می‌توانند اقدام به انجام مشاوره حقوقی نمایند.
  • که با داشتن مجوز و پروانه وکالت دادگستری، تخصص و تجربه لازم را نیز در این زمینه داشته باشد.
  • انتخاب بهترین وکیل در تهران متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است.

به طور کلی دو نوع نماینده حقوقی اعم از اداری یا کاری و نیز وکیل دادگستری وجود دارد. وکیل دادگستری می‌تواند اختیارات نماینده حقوقی کاری یا اداری را داشته باشد، اما نماینده حقوقی اداری نمی‌تواند همانند او به محاکم قضایی و دادگاه‌ها مراجعه نماید. همچنین وکلا به دو نوع پایه یک و دو یا کارآموز وکالت تقسیم می‌شوند که تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و این تمایز بیشتر مربوط به حوزه اختیارات در جرائم کیفری و سابقه کاری می‌باشد. بهترین وکیل در زمینه پرونده های کیفری شخصی است که در دعاوی مختلفی نظیر کلاهبرداری، جعل، سرقت، مواد مخدر، رابطه نامشروع، خیانت در امانت، ضرب و جرح، توهین و تهدید، دیه و … پرونده‌های زیادی را به نتیجه رسانده باشد. بهترین وکیل کیفری شخصی است که با پشتکار بسیار پیگیری‌های لازم را در دادسرا، کلانتری، دادگاه و سایر مراجع به درستی و به موقع انجام دهد.

ثبت احوال

سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم. خوشحال می شوم در خصوص مطالب سایت نظرات تان را برای ما کامنت کنید. تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاک مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به کانون وکلای دادگستری مراجعه کنید و در مورد سابقه وکیلی که قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

یعنی به دلیل دریافت حق الوکاله مراجعه کنندگان را وارد دعاوی حاشیه ای نکند. یک وکیل موظف است تا تمامی جوانب را توضیح دهد و افراد را کاملا آگاه کند و بعد از ارائه توضیحات اگر فرد قبول کرد، وکالت پرونده را برعهده بگیرد. سایر افتخارات ایشان عبارتند از پژوهشگر موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران، پژوهشگر بین المللی حوزه حقوق مالکیت فکری، انتخاب به عنوان پژوهشگر نمونه از سوی وزارت ارشاد اسلامی، مشاور حقوقی وزارت بهداشت و دارای تاییدیه از سوی پروفسور مارک لملی، استاد بزرگ حقوق آمریکا در دانشگاه آکسفورد می باشند.

همینطور پرونده وکالت وی متعلق به تهران باشد و نیز حق‌الوکاله معقول و مناسبی را از موکل دریافت کند. اصلی‌ترین وظیفه وکلای دادگستری ارائه بهترین و موثرترین راه حل حقوقی و دفاع همه جانبه برای منافع موکل در فرایند قانونی می‌باشد. وکلای دادگستری باید نسبت به احقاق حقوق موکل جدی و با وجدان کاری و شرافت، تمامی مهارت‌های خود را به کار ببرند و در همه شرایط پیگیر پرونده موکلین خود باشند. با توجه به گستردگی موضوعات مختلف حقوقی و کیفری و ثبتی، وکیل پایه یک دادگستری با اخذ و انجام امور خاص به تدریج در زمینه خاص تبحر پیدا نموده و در صورت رجوع موکل به دفتر وکیل در زمینه همان تخصص وکیل امکان پیروزی در زمینه مشکلات پیش آمده بسیار افزایش خواهد یافت. وکیل پایه یک این مدرک را پس از طی کردن مراحل کتبی و شفاهی از کانون وکلای دادگستری دریافت می نماید و می تواند در تمامی پرونده ها در مناطق مختلف کشور وکالت نماید. ین موارد از مهم ترین دعاوی و رشته های وکالت در موضوعات مختلف هستند که شما با توجه به مورد تقاضای خود باید بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران را در آن زمینه انتخاب کنید.

لیست وکلای تهران

همیشه برای حل مشکلات حقوقی باید یک وکیل خوب انتخاب کنید تا به بهترین شکل مشکلات حقوقی، کیفری، خانواده، بانکی و… را حل نماید و در اولین فرصت رای را به نفع موکل خود اخذ کند. از مهم ترین ویژگی های وکیل خوب، متعهد بودن اوست و زمانی دفاع از فردی را قبول می کند باید ان را در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن انجام دهد تا موکل با مشکلات دیگری روبه رو نشود. کانون وکلا نهادی است که بیش از صد سال است تاسیس شده و نزدیک به 70 سال است که استقلال یافته است.

این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند. زمانی که یک دعوای کیفری اتفاق می افتد در صورتی که حضور وکیا در ضروری باشد به دلیل امتناع متهم از پذیرش وکیل و یا در صورت نداشتن بضاعت مالی برای این کارف دادگاه برای دفاع از حق متهم یک وکیل تسخیری انتخاب می کند. در این شرایط با توجه به تشخیص دادگاه از میان وکلای دادگستری، یک وکیل رایگان برای او در نظر گرفته می شود که وارد پرونده می شود. بر اساس آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل می شود. آنچه که در میزان حق الوکاله تاثیر می گذارد تجربه و تخصص وکیل پایه یک دادگستری می باشد.

کیفری

وکیل کلاهبرداری کسی است که در رابطه با پرونده های مختلف کلاهبرداری تخصص و تجربه بالایی دارد و می تواند به افراد مختلف کمک کند تا به حق و حقوق خود برسند. برای اینکه بدانیم وکیل کلاهبرداری در چه زمینه ای تخصص دارد باید ابتدا در رابطه با جرم کلاهبرداری اطلاعاتی داشته باشیم. کلاهبرداری تعریف مشخصی در قانون دارد و برای آن مجازات هایی در نظر گرفته می شود. هرگاه فردی یا افرادی بخواهند به کمک وسایل متقلبانه موجب فریب دادن مردم شوند و مال دیگری را ببرند، مرتکب جرم کلاهبرداری شده اند. شجاعت و در عین حال صبور بودن که البته برای یک وکیل خانم در انجام حرفه وکالت به جهت مسائل و شرایط برخی پرونده ها، شجاعت بیشتری می طلبد.

پس وکیل پایه یک دادگستری فردی است که در رشته‌های مرتبط حقوقی فارغ التحصیل گردیده است. وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته رشته حقوق در گرایش‌های مختلف و یا تحصیلکرده در مبانی فقه و حقوق اسلامی است که در آزمون وکلا دادگستری ایران قبول و پذیرفته شده است و دوره کارآموزی خود را در موعد در نظر گرفته شده طی کرده است. بهترین وکیل تهران سابقه بالایی در وکالت دارد و پرونده های بسیاری را با موفقیت حل کرده است بنابراین بهترین راه را برای موکل خود پیشنهاد می دهد. همچنین یک وکیل باید پیش نویس ها، نامه ها و قراردادها را برای درج در پرونده و پیشبرد امور قضایی موکل خود تهیه نماید. وکلا برای پیشبرد بهتر کارهای موکل باید مدارک مربوط به پرونده را جمع آوری کرده و برای دفاع از موکل آن را به دادگاه ارائه دهند و برای اطلاعات بیشتر و بررسی پرونده موکل خود در جلسات و مذاکره ها شرکت کنند و همواره با موکل خود در ارتباط باشد.

البته با شیوع بیماری کرونا می‌توانید به صورت آنلاین و یا مشاوره‌ی تلفنی با گروه وکلای تهرانوکیلصحبت نمایید و از آن‌ها مشاوره بگیرید. سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است.