دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران️【آپدیت1401】-وکیل پرتاک

مثلا برخی پرونده ها، دارای سختی و پیچیدگی های زیادتری نسبت به سایر پرونده ها می باشند و یا برخی پرونده ها، زمان زیادی را از وکیل گرفته و ممکن است به طور کلی زمانبر باشند. بنابراین وکیل مربوطه، با بررسی پرونده به صورت کلی و درنظر گرفتن مشکلات آن، هزینه حق الوکاله خود را اعلام می دارد و سپس متقاضی می تواند تصمیم بگیرد که پرونده را به این وکیل واگذار کند یا خیر. موکلان در برخی شرایط بنا به نیاز خویش قصد دارند وکلایی اخذ کنند تا به آن ها در روند پرونده شان کمک کنند، به این وکلا، وکلای انتخابی میگویند. حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند.

  • اصولاً دادن وعده های دروغین به مشتری و دادن امید به آنها غیر منطقی فراتر از اخلاق حرفه ای است.
  • قرارداد شما با وکیل در ایران از طریق سامانه میخک و یا سامانه ثنا تنظیم می شود و با توجه به اینکه این سامانه ها زیر نظر قوه قضاییه و یا وزارت امور خارجه است، قرارداد رسمی محسوب می شود.
  • ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند.
  • نکته حائز اهمیت آن است که اغلب وکیل‌های پایه دو شامل مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه می‌شوند.
  • مطمئنا در طول زندگی برای مان پیش آمده که در مسائل حقوقی نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشیم، وکیلی که برای حل مشکل ما راه حل های مناسبی پیشنهاد بدهد.
  • هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد.

کلیه خدمات مربوط به طلاق در سوئیس را وکلای دادسو برای شما انجام می دهند. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم.

رعایت اصل صلاحیت شخصی و سرزمینی در وکالت بین المللی

حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند. همیشه برام جای سوال بود که بهترین وکیل تهران کیست؟ به نظرم این جمع از ده وکیل برتر تهران، درست ترین جمع از وکلاست.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید. مدتی بعد، اما حاشیه‌ها و جنجال سازی‌ها در پرونده‌های جدیدش به اندازه‌ای بالا رفت که ترجیح داد به نروژ پناهنده شود.

. مقالات ملکی

برای دریافت راهنمایی بیشتر به واتساپ دادنیک پیام دهید تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به دنبال وکیل در ایران هستید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید. وکلای دادنیک به صورت تخصصی در حوزه انواع امور حقوقی، ایرانیان خارج از کشور فعالیت می‌کنند. مجموعه حقوقدان به مدت ۱۲ سال در زمینه‌های وکالت و قبول انواع دعاوی مشاوره حقوقی تنظیم قراردادها به اشخاص حقیقی و حقوقی شامل شرکتها ادارات و بانک ها فعالیت می نماید و با بهره‌گیری از وکلای پایه یک دادگستری در مقطع کترای حقوق فعالیت می نماید . وکیل دعاوی بین المللی در واقع وکیلی است که پروانه وکالتش را از کانون وکلای دادگستری ایران اخذ کرده و علاوه بر تخصص و اشراف بر مواد قانونی و حقوق ایران، به قوانین و مقررات کشورهای دیگر نیز آشنایی دارد به طوری که در صورت تعارض قونین ایران و کشورهای دیگر، می تواند به حل این تعارض بپردازد.

او جزو وکلایی به شمار می‌رود که وکالت فهرستی از پرونده‌های افراد مشهور سیاسی و اقتصادی یا منتسب به آن‌ها را به عهده دارد. طباطبایی راد هم وکالت افراد مشهور را به عهده می‌گیرد و هم در رسانه‌ای کردن و اطلاع رسانی درباره این پرونده‌ها بسیار فعال عمل می‌کند. او در حال حاضر وکالت برخی پرونده‌های خانواده هاشمی رفسنجانی را به عهده دارد و به صورت همزمان وکالت بسیاری از چهره‌های مشهور را به عهده گرفته است. در این مطلب برخی از پرونده‌های وکلای معروف و سرنوشت آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم و همچنین در گفتگو با وکیل‌های مختلف هر چه نکات پنهان از تعرفه‌ها و قیمت‌ها و نحوه کار آن‌ها که می‌خواستید بدانید را به دست آوردیم. پس از آن رعایت نکات امانتداری در پرونده، صداقت در انجام کار،‌ شهرت و حسن خلق در جامعه حقوقی و در نهایت تخصص حرفه‌ای، همدلی و تجربه فوق‌العاده در پیشبرد روند حقوقی دادگاه می‌تواند تضمین‌کننده بسیار خوبی بر عملکرد وکیل و گرفتن نتیجه مورد نظر داشته باشد.  اتمام دوره وکالت حقوقی از نوع پایه دو برای کلیه وکلای پایه یک انجام شده است.

در ایران) متفاوت است و نمیتوان انتظار داشت که همه ی آنان فعالیت مشترکی داشته باشند. در صورت که دادسو وکیل شما باشد، صفر تا صد امور طلاق شما انجام خواهد شد. شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده. باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید. اگر شما هم نظری در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک وکیل خوب دارید حتما زیر پست من نظر دهید.