دسته‌ها
اخبار

لیست 10 تا از بهترین وکیل ایران️【آپدیت1401】-وکیل پرتاک

شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید. در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید. امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد.

  • تمامی این سؤالات موجب می‌شوند تا حجم زیادی از سردرگمی و نگرانی را درباره آینده پرونده‌های شخصی، سازمانی و حقوقی با خود یدک بکشیم و به دلیل عدم آشنایی کامل با مسائل اینچنینی، امکان اشتباه بسیاری وجود داشته باشد.
  • تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد.
  • تنها کافیست با ما تماس بگیرید و در حوزه مورد نیاز به بهترین و مجرب ترین وکیل ها از هر نقطه ایران دسترسی داشته باشید.
  • کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند.
  • چهره‌هایی که مانند بازیگران و پزشکان، افسانه‌های زیادی درباره درآمد‌های میلیاردی شان شنیده می‌شود و چند وکیل نیز در گفتگویی جزییات جالبی از تعرفه‌های عرف رایج در حوزه پرونده‌های مختلف نام می‌برند.

بهترین وکیل باید همیشه با مطالعه قوانین و مقررات حقوقی اطلاعات خود را به روز نماید و از آخرین مقررات و قوانین کشور اطلاع داشته باشد. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. یک جلسه آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری متخصص، برای شما تنظیم می‌شود تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

وکالت امور فضای مجازی

ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند.

دریافت نوبت مشاوره حضوری

برخی وکیلان دیگر به سمت پرونده‌های شناخته شده حرکت می‌کنند و گروهی دیگر هم پرونده‌های چهره‌های مشهور سیاسی و اجتماعی را تقبل می‌کنند. برخی دیگر از وکیل‌ها کار در حوزه مطبوعات و رسانه و برخی دیگر فعالیت در حوزه‌های صنفی و نقد را انتخاب می‌کنند. تا پیش از راه اندازی سامانه میخک ، ایرانیان ساکن خارج از کشور برای انجام امور کنسولی خود باید به دفاتر کنسولی مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را به شکل حضوری دریافت می کردند. فرآیندی که هزینه بر و زمان بر بود و با تجمع متقاضیان در دفاتر کنسولی همراه بود. خانم دکتر ارفع نیا در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکزی هستند. چندین تقدیرنامه و لوح سپاس از دانشگاه علامه طباطبایی، شهید بهشتی، مفید، مرکز داوری منطقه ای تهران، انجمن سلامت خانواده ایران و … به دست آورده اند.

بهترین وکیل چه شاخصه هایی دارد

ایشان دارای سابقه قضاوت هستند و کارنامه درخشانی در زمینه دعاوی های مختلف را به عهده داشته اند. ایشان پرونده های مشهور سیاسی و اقتصادی بسیار زیادی را انجام داده است و موفق به کسب دهها پرونده حقوقی در زمینه های مختلف بوده است. آقای سید محمود علیزاده طباطبایی جزو بهترین وکلا در ایران توسط مردم شناخته شده است و به گفته ی افرادی که سابقه کار با ایشان را داشته اند، او با قلبش از موکل دفاع می کند نه با پولی که دریافت می کند، بنابراین او همچنان مورد تحسین و اعتماد مردم می باشد. برای آشنایی شما با وکلای سراسر کشور، آن ها را معرفی کردیم و توضیحاتی در مورد انواع وکیل از لحاظ مراجع مختلف دادیم، همچنین در بخش انتهایی مقاله گفتیم که چه تعداد وکیل می توان در دعاوی کیفری و حقوقی داشت. امیدوارم این مطالب مورد استفاده تان قرار گرفته باشد اگر سوال، انتقاد و پیشنهادی دارید برای ما کامنت کنید. افراد در تمام دعاوی حق داشتن بهترین وکیل ایران را دارند و هیچ دادگاهی اجازه رسیدگی به دعاوی را ندارد مگر اینکه شخص یا اشخاص ذینفع یا وکیل یا نماینده قانونی و یا قائم مقام رسیدگی به دعوا را برابر قانون درخواست کرده باشند.