دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای مشهد وکیل مشهد وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل پرتاک

اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. ما در دفتر وکالت و مشاوره حقوقی دادپویه سعی کردیم در محیطی آرام پاسخ گوی تمام سوالات و مشکلات حقوقی شما باشیم. خدمات ما در این مجموعه شامل پذیرش وکالت و مشاوره حقوقی در تمامی موارد حقوقی و قضایی می‌باشد که ممکن است برای شما همشهریان و مراجعین محترم ایجاد شود. خواهد شد که باید فضایی امن و مطمئن برای موکل باشد تا بتواند با خیال آسوده مشکل خود را بیان نماید و اسناد خود را در اختیاروکیل پایه یک دادگستری قرار دهد . همه این مشکلات زمانی حل خواهد شد که فردی مسلط به قوانین به عنوان وکیل در پرونده های قضایی دخالت کند که این خود مزایایی دیگری نیز دارد از جمله صحت و سقم پرونده ها و اصول اولیه اقامه دعوا رعایت می شود و سبب می شود دقت قاضی به اصل موضوع و ماهیت پرونده بیشتر شود.

  • پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد.
  • گروه حقوقی یک وکیل مدافع در مشهد با قبول کلیه دعاوی و همکاری با بهترین وکیل مشهد و نظارت بر عملکرد وکلا، مدافع حقوق موکلین گرامی می باشد.
  • تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.
  • افرادی که می‌خواهند پرونده‌شان در سریع ترین زمان ممکن حل شود و به نتیجه مطلوبی هم دست یابند، می‌توانند از جناب آقای ابوالفضل علیزاده مقدم کمک بگیرند.

از این جهت نیز می‌توانید بدون نگرانی با وی مشورت کنید و مشکلات‌تان را به طور کامل با ایشان در میان بگذارید. کاربر گرامی؛ در حال حاضر ارسال کد از طریق پیامک با اختلال سراسری مواجه است. در صورتی که هم اکنون پیامک به دست شما نرسید، لطفا در زمانی دیگر مجددا تلاش نمایید. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

آنها زمان زیادی را صرف درک و تحقیق درباره قوانین کرده‌اند تا بتوانند دانش خود را در موقعیت‌های خاص به کار ببرند. وکلا به حل اختلافات بین طرفین معمولاً به دلیل رفتار ناعادلانه، عمل غیرقانونی یا بی عدالتی کمک خواهند کرد. انتخاب وکیل خوب در مشهد یکی از نگرانی‌های همشهریان عزیز در مسیر حل مسائل حقوقی و کیفری تبدیل شده است.

جناب آقای توحید جلایری نیا

هر وکیل حوزه فعالیت مخصوص خود را دارد؛ البته تمامی وکیل‌ها می‌توانند در تمامی زمینه‌ها فعالیت کنند اما تخصص آن‌ها در برخی حوزه‌ها بیشتر است. به همین دلیل ما در قسمت زیر تمامی حوزه‌های فعالیت وکلا را برای شما نام برده‌ایم. بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در ارتباط با مسئله‌ی شما مهارت و سابقه‌ی کاری بالا دارد.

مشکلات حقوقی می تواند جدی و ترسناک باشد، اما همه حق دارند از کمک حقوقی با کیفیت بالا بهره مند شوند. فرقی نمی‌کند چه مشکل حقوقی برایتان پیش آمده است، اولین و مهمترین قدم درخواست کمک و استخدام وکیل در مشهد است.استخدام وکیل در مشهد ممکن است یکی از کارهای مورد علاقه شما نباشد. بالاخره چه کسی مشتاق است با یک مسئله حقوقی مقابله کند؟ اما واقعیت این است که در برخی مواقع، ممکن است به خدمات یک وکیل خوب در مشهد برای املاک، خانواده، طلاق، مهریه و …

مشاوره حقوقی به مدیران شرکتهای تجاری

وکیل قرارداد در مشهد به مشتریان یا مشاغلی که مشکلات مربوط به قراردادها دارند کمک می کند. وکیل در مشهد از نقطه نظر حقوقی در مورد موافقت و امضای قرارداد مشاوره می دهند. همچنین می توانند به موکل کمک کنند تا بفهمد چگونه با قراردادی که قبلاً امضا کرده است مبارزه کند. مطالعه پرونده در این مجموعه امری متداول است و وکیل موظف است قبل از امضای قرارداد وکالت، به شعبه رسیدگی، مراجعه و پرونده را مورد مطالعه قراردهد. شایان ذکر است طبق امار سالانه این مجموعه، دفاع بیش از ۹۰ درصد پرونده های کیفری با موفقیت همراه بوده است.

بعد از قبولی در آزمون وکالت کانون مرکز، با شرکت در آزمون اختبار جهت اخذ وکالت پایه یک دادگستری، موفق به کسب رتبه ۱ آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد در سال ۱۳۹۵ گردید. انتخاب وکیل کاملا اختیاری است و هیچ دادگاهی نمی تواند فردی را مجبور به داشتن وکیل کند. اما همواره توصیه می شود افرادی که با قوانین آشنا نیستند و دچار مشکلات حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، ثبتی و … می شوند، از وکیلی مجرب و متخصص کمک بگیرند تا درصد موفقیت آن ها در دادگاه بالا رود و هم این وکیل یاعث می شود روند بررسی پرونده سریع تر پیش برود. سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است.