دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای تهران وکیل تهران وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل پرتاک

با وجود ترافیک و وسعت زیاد شهر تهران اگر قرار باشد ساکنین هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد.

در صورت عدم استطاعت مالی دادگاه به قید قرعه شخصی از وکلای دادگستری به جانشینی موکل مشخص می کند. هرچند که موکل می تواند برای یک بار وکیل تسخیری را عزل کرده و وکیل دیگری را اتخاذ نماید. نتیجه کار برای تمام افراد مهم است که در این صورت انتخاب بهترین وکیل آسان تر می شود. اما در اقتصاد امروزه باید به این نکات توجه داشت که هزینه وکیل نیز جزئی از دغدغه های افراد شده است و برای انتخاب بهترین وکیل اولین معیار انتخاب، داشتن تجربه و سابقه می باشد.

  • گروه وکلای عدل ایرانیان با برخورداری از متبحر ترین و مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری آماده بررسی پرونده های قضایی و مشاوره های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی از جمله دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ثبتی، ملکی، تجاری و … می باشد.
  • و کجا ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم؛ لذا زمان مناسبی را برای ابراز ادله های خود و اظهارات خود در نظر می­‌گیرد.
  • سلام.توی این مقاله وکیل های خوب تهران رو معرفی کردن خب چرا باهاشون تماس نمیگیرید؟من اکثرشون رو میشناسم و واقعا هم جز بهترین وکیل های تهرانن، معروف هم هستن، ( البته به جز آقای کشاورز محترم که متاسفانه فوت شدن) بقیه همگی دفتر دارن و می تونید راحت ازشون مشاوره بگیرید.
  • وکیل در تهران به صورت تخصصی به اقامه دعوی در پرونده‌های خلع ید، ادعای مالکیت، الزام به تنظیم سند رسمی، فسخ اجاره، ملک تجاری سرقفلی، افراز ملک، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه تجارت و … می‌پردازد.

آن‌چه که مهم است دانش، تجربه، تسلط به قانون و رویه قضایی و حسن خلق و مسئولیت‌پذیری است. در برخی از مواقع یکی از نزدیکان وکیلی را معرفی می کند در این صورت می توانید با خیال راحت کارهای حقوقی و کیفری را به وکیل بسپارید اما اگر فردی را نمی شناسید ما در این مقاله بهترین وکلای تهران را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مقاله بهترین وکیل تهران همراه ما باشید تا 10 تا از وکلای مجرب را معرفی کنیم. ایشان در دعاوی حقوقی، ملکی، قراردادی و شرکت های تجاری تخصص کافی دارند و بهترین نتیجه را برای پرونده موکل خود به دست می آورند.

زیرا در برابر قانون و درمقابل دادگاه همه افراد باهم برابر هستند و همه حقوقی دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند. در نتیجه شخص ناتوان می‌تواند با تصمیم دادگاه از کمک وکیل تسخیری بهره‌مند شود. هر فردی که در جریان دادرسی قرار می‌گیرد حق داشتن وکیل را دارد. در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند.

چرا انتخاب بهترین وکیل اداری ضروری است؟

آقای سلامیان وکیلی متخصص و مجرب برای مشاوره و پر تلاش برای ایجاد سازش بین طرفین دعوا هستند زیرا تسلط کاملی بر قوانین دارند و در زمان و هزینه های شما صرفه جویی می کنند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت به گروه وکلای حامیان عدالت تعلق دارد. در رابطه با هزینه وکیل دعاوی ملکی نمی توان بخش مشخص و ثابتی را بیان کرد. هزینه وکیل ملکی کاملا به شختی و پیچیدگی پرونده بستگی دارد که براورد هزینه وکالت نیز برعهده وکیل ملکی می باشد. با این همه، یک وکیل به تنهایی می تواند با بهره گیری از هوش بالا، توان فنی و تخصصی، تعهد، جدیت و شجاعت بر تمامی مشکلات فائق آید و شخصیت واقعی یک وکیل دادگستری را به نمایش بگذارد. برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد.

وکیل مجرب خانم

وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند. در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. وکلا و مشاوران حقوقی علاوه بر اخذ مدرک کارشناسی یا بالاتر مراحل بسیار سخت کانون وکلا را برای دریافت پروانه گذرانده است. در برخی از موارد، اطرافیان پرونده‌های مشابه موضوع شما دارند و همین موضوع می‌تواند راهنمای بسیار خوبی در انتخاب بهترین وکیل باشد. اگر مؤسسه حقوقی حامیان عدالت توانسته در حل مشکلات حقوقی به شما کمکی کرده باشد می توانید با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید تا وکلای ما پرونده حقوقی شما را به عهده گیرند.

سرکار خانم رستمی وکیل پایه یک دادگستری و کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستند و در زمینه های حقوقی و کیفری پرونده های مختلفی را پذیرفته اند و سابقه ای 17 ساله در وکالت دارند. ایشان آماده پاسخگویی به هرگونه سوال در زمینه دعاوی کیفری و حقوقی بوده و بهترین راه حل ها را به موکل خود ارائه می دهند. سوابق ایشان شامل فعالیت در مجموعه مدرسان شریف، شرکت آواژنگ، شرکت تایلندی هایک ویژن در ایران، شرکت گیگا بایت در ایران و شرکت مینو به عنوان مشاور و وکیل بوده است. آقای سروش سلامیان وکیل پایه یک دادگستری، کارشناس ارشد حقوق تجارت بین الملل و دارای بیش از یک دهه فعالیت حقوقی تجاری است. تخصص ایشان در زمینه پرونده های ملکی، تجاری، بازرگانی با طرف های ایرانی و خارجی، مشاوره به شرکت های بین المللی و ایرانی، وکالت و داوری در دعاوی ملکی و کیفری و تنظیم و نظارت بر قراردادهای گوناگون به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

موسسه حقوقی تهران وکیل

ایشان بیشتر از 8 سال سابقه وکالت و 4 سال سابقه مدیریت حقوقی دارند. در شهر تهران وکلای بسیاری مشغول فعالیت هستند که در زمینه‌های مختلف وکالت می‌کنند. یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری می‌پردازند و در هر حوزه‌ای می‌توانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند.