دسته‌ها
اخبار

لیست وکلای اصفهان وکیل اصفهان وکیل پایه یک دادگستری دادراه-وکیل پرتاک

در سامانه ی دادسان شما می توانید از تخصص وکلای اصفهان استفاده کرده و از بهترین وکیلی که در زمینه ی حقوقی مورد نظر شما متخصص است در اصفهان مشاوره بگیرید. وکلای اصفهان در طیف گسترده ای از امور حقوقی در حال فعالیت هستند که این امر، انتخاب بهترین وکیل اصفهان که در زمینه ی موردنظر شما نیز متخصص باشد را مشکل خواهد کرد. دادسان با فراهم آوردن لیستی از وکلای متخصص اصفهان انتخاب وکیل مناسب اصفهان را برای شما تسهیل می نماید. دریافت مشاوره حضوری یا تلفنی از وکلای اصفهان و برطرف نمودن مسائل حقوقی شما توسط وکلای اصفهان از اهداف دادسان است. به محض ارسال درخواست خود از طریق سامانه دادسان، رزومه ی وکلای اصفهان که در موضوع مورد نظر شما تجربه و تخصص دارند برای شما ارسال می شود . در واقع ما در دادسان این امکان را فراهم می کنیم که شما رزومه، شرح سوابق و همچنین نتیجه ی نظرسنجی سایر کاربران در مورد وکلای اصفهان را بررسی کرده و در نهایت با توجه به مشکل حقوقی و بودجه ی مورد نظرتان بهترین خدمات را از بهترین وکیل متخصص اصفهان در کمترین زمان دریافت کنید.

  • قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است.
  • تقریبا می توان گفت تجربه نشان دهنده اعتبار وکیل خوب در اصفهان می باشد و وکیلی که از تجربه بالایی برخوردار است.
  • اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید.
  • دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است.

ما با توجه به ارباب رجوع، تماس ها و پیام هایی که از طرف دوستان به ما رسیده، برآن شدیم , سوالات متداولی که مخاطبین از ما پرس و جو میکنند، دسته بندی کرده و در اختیار شما کاربران سایت قرار داده , امیدوارم مفید و کامل برای شما واقع گردد. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حامد امیری میباشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. من از آقای محمد امین شاهنگیان برای مشاوره طلاق و مهریه کمک گرفتم و ایشون در اسرع وقت و بسیار با صبر و حوصله جواب بنده رو دادند. وکیل مهارت کلامی بالایی دارد و با کلمات صقیل و تخصصی از موکل خود دفاع می کند تا نفوذ سخن خود را افزایش دهد. ما در این مقاله به صورت مختصر اما مفید و کاربردی به این سوالات جواب می دهیم.

جناب آقای محسن کبیری وکیل پایه یک دادگستری

خانم پارسا وکیل رسمی دادگستری و دارای پروانه پایه یک وکالت در اصفهان هستند. ایشان در رشته حقوق خصوصی تحصیل کرده اند به عنوان مشاور و مددکار در مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی پلیس اصفهان فعالیت می کنند. خدماتی که توسط ایشان ارائه می شود شامل مشاوره و قبول وکالت در دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، تجاری، تعزیرات، اعسار، طلاق، مهریه، قتل، قاچاق و … است. شاید یکی از معضلات جامعه این است که افراد آشنایی کافی با قوانین ندارند و بدون آگاهی دست به اعمالی می زنند که در نهایت آسیب رسیدن به خودشان و هر یک از افراد جامعه را به همراه خواهد داشت. مشاوره با بهترین وکیل اصفهان در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان یک اصل توسط افراد پذیرفته شده است. افراد بسیاری با انتخاب مشاور حقوقی و وکیل دادگستری اصفهان با مشاور و وکیل حقوقی خود به مشورت می‌پردازند.

علاوه بر تسلط به اطلاعات حقوقی، یک وکیل خوب باید ویژگی‌های شخصیتی‌ به خصوصی مثل توانایی در صحبت کردن داشته باشد تا بتواند در پیش بردن پرونده در دادگاه موفق عمل کند. اگر پرونده شما یک پرونده مهم و حیاتی است، با یک وکیل شناخته شده در همان موضوع مورد نظر شما در اصفهان مشورت کنید. این موسسه با مدیریت حمید بابایی وکیل پایه یک دادگستری مدیریت میشود و بصورت تخصصی و انجام تبادل نظرات مختلف از وکلای این موسسه قبول وکالت نموده و نسبت به حقوق و استیفای حقوق موکل اقدام میگردد. وکیل برای حل پرونده های کیفری، حقوقی، خانواده، ثبتی و … باید اطلاعات کاملی داشته باشد و به تمامی قوانین جدید آگاه باشد تا از این طریق بتواند از حق موکل خود دفاع کند. اگر دچار مشکل حقوقی یا کیفری شده اید، وکلای معرفی شده در این مقاله می توانند شما را راهنمایی کرده و به عنوان وکیل شما در دادگاه حاضر شوند.

همچنین برای کارهای حقوقی خود که از اهمیت بالایی برخوردار است، چندین وکیل پایه یک در اصفهان را انتخاب نمایید و هر کدام را آنالیز نمایید. هر فردی برای هر کاری ممکن است در زندگی شخصی، خانوادگی، کاری و غیره نیازمند به یک وکیل باشد. اتفاقا داشتن وکیل در کارهای حقوقی بسیار کمک کننده است و حتی می توانید با استفاده از وکیل پایه یک در اصفهان از وقوع بسیاری از اتفاقا جلوگیری نمایید.

وکیل پایه یک دادگستری

اگر شما با هر کدام از وکلای این لیست همکاری و پرونده داشته اید حتما نظرات خود را در مورد نحوه کارشان برای ما بنویسید. در این مقاله با فراهم کردن 10 وکیل برتر در اصفهان، انتخاب وکیل را برای شما کاربران راحت‌تر کرده‌ایم تا مشکلات و سوالات دعاوی خانواده شما، به کمک وکیل متخصص و مجرب اصفهان رفع شود. دکتراحمدرضاسعیدی،فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی،بارتبه ی اول ومعدل ۱۹،درمقاطع لیسانس،فوق لیسانس ودکتری رشته حقوق جزاوجرمشناسی،یکی ازبهترین وکلای دادگستری،درشهراصفهان،بابیست سال سابقه میباشد. اما چنانچه نمیدانید کدام یک از وکلای اصفهان زیر در خصوص پرونده شما تخصص کافی دارد و بهترین وکیل این حیطه در اصفهان می باشد فرم زیر را تکمیل کنید تا در لحظه اطلاعات ۲ وکیل متخصص در پرونده شما برای شما نمایش و پیامک میگردد .

شکایت از پزشک در شورای حل اختلاف پزشکی

برای رزرو وکیل خوب شما می توانید به موسسات و دفاتر حقوقی معتبر مراجعه کنید و برای ملاقات وکیل متخصص وقت بگیرید و یا از طریق سایت ها موسسات متغیر را پیدا کنید و به صورت اینترنتی یا تلفنی وکیل رزرو کنید. اما قبل از هر چیز باید بتوانید مسئله ی حقوقی خود را خوب شرح دهید و مطمئن شوید که وکیل متخصص به شما معرفی می کنند. درمورد مسئله ی حقوقی خود به طور دقیق توضیح بدهید تا حیطه ی مسئله ی حقوقی شما مشخص شود. سپهر صادقی نژاد وکیل پایه یک دادگستری دانش آموخته حقوق از سال ۱۳۸۸ که در سال ۱۳۹۶ موفق به اخذ پروانه ی کار در حوزه ی وکالت در محاکم قضایی و غیر قضایی گشته اند. نامبرده با۱۲ سال سابقه کاری در زمینه های حقوقی؛ کیفری؛ خانواده و دارای بیش از۲۰۰۰پرونده موفق بوده وموارد فوق به غیر ازسابقه نامبرده در شرکت‌ها و بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری و موسسات حقوقی و مدیریت موسسات حقوقی می باشد.