دسته‌ها
اخبار

لیست بهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهد آدرس و تلفن وکیل مشهد-وکیل پرتاک

گروه وکلای آریامهر با تجربه بالا دارای بهترین وکیل در مشهدبرای پرونده شما می باشد. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های کیفری، خانواده و دادگاه انقلاب، داوری در پرونده های بسیار حقوقی و همچنین مشاور حقوقی شرکت های ساخت و ساز برج های باران در مشهد و … از سوابق ایشان است. درباره روند و مراحل شکایت های کیفری باید بیان نمود که ابتدا قبل از هر چیزی شکایت در دفتر خدمات قضایی و دادسرا مطرح خواهد شد. همچنین باید شکواییه خطاب به دادستان نوشته بشود و در آن شخصی که نسبت به او ادعا و شکایتی مطرح می باشد با قید دقیق مشخصات معین و شرح شکایت نوشته شود و مدارک و مستندات لازمه نیز ضمیمیه پرونده بشود. برعکس دعاوی حقوقی در خصوص شکایات کیفری الزامی به ثبت این شکایت در برگه های چاپی مخصوص نیست، چون که در این شکایت بحث نظم عمومی و ارتکاب جرم و وقوع تخلف مطرح است.

  • چقدر خوبه یه همچین انکانی پیش آوردید تا ما ساکنین شهر مشهد، به راحتی بتونیم وکیل های مشهد رو پیدا کنیم، رزومه و سوابق کاریشون رو بخونیم و شماره وکیل مشهد و آدرس دفترشون و پرونده هایی که قبول می کنن و همه رو یک جا بدست بیاریم.
  • موسسه حقوقی آسایش گستران برای هرچه ارتباط سریع تر با وکلا از انواع راه های ارتباطی آفلاین و آنلاین استفاده کرده است.
  • خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم.
  • آقای فرهاد حسینی مقدم از وکلای پایه یک دادگستری مشهد، عضو کانون وکلای خراسان و دارای 8 سال سابقه حرفه ای در زمینه وکالت هستند.

با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. با توجه به پیچیدگی های جرم کلاهبرداری پیشنهاد می شود که قبل از طرح شکایت کیفری با یک وکیل کلاهبرداری در این خصوص مشورت شود؛ چرا که اثبات ارکان این جرم بر عهده شاکی می باشد و نا آگاهی در نحوه شکایت می تواند موجب تضییع حق مالباخته شود. چک یک سند تجاری است که با توجه به شرایط آن وصف کیفری یا حقوقی می‌گیرد. امروزه چک بین مردم و در معاملات آنان جای خود را باز کرده است و کمتر کسی برای معاملات خود از پول نقد استفاده کند. علیرغم استفاده ی مردم از چک و داشتن دسته چک از قوانین آن آگاهی ندارند که همین امر موجب افزایش چک های برگشتی و حجم بالای دعاوی مربوط به چک شده است .

وکیل حرفه ای دعوای حقوقی

تفاوت عمده پرونده های سایبری با سایر پرونده ها را می توان در عدم آگاهی عمومی نسبت به اینگونه جرایم دانست. شاید عموم مردم، اطلاعاتی هر چند ناقص درمورد پرونده های کیفری، تصادفات، قتل و … داشته باشند، امّا به جرئت می توان گفت اطلاعات عامه مردم درمورد پرونده های سایبری بسیار کم است. همین مورد سبب شده تا امروزه وکیل سایبری در مشهد یکی از مهم ترین و بروز ترین شاخه ها در امر وکالت محسوب شود.

جناب آقای علی ابراهیمی مهر

به همین دلیل وکیل می‌تواند بسیاری از وظایف و کارهای موکل خود را انجام دهد بدون این که به حضور موکل نیازی باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید وکیل در مشهد داشته باشد، اطلاعات و دانش بالا و کافی است. وکیل شما باید دارای مدرک معتبر از یک دانشگاه خوب باشد تا شما از میزان دانش او مطمئن شوید.

به همین دلیل نیز ما سعی داریم در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین وکیل‌ های این شهر بزرگ آشنا کنیم تا انتخاب برای‌تان راحت‌تر شود. سلام وعرض احترام جوادخداداده هستم بابیش از18 سال سابقه وکالت درامورمختلف حقوقی وکیفری ،وعلی الخصوص متخصص درپرونده های کیفری ومهاجرتی به سایرکشورهاوهمچنین متخصص درپرونده های مطروحه علیه ثبت احوال واخذتابعیت،خوشحال می شوم بتوانم درمسیرحرفه ای خودمشگل گشای مشکلات شماباشم . همان طور که گفتیم پیش از طرح دعوی در دادگاه مشهد باید با یک وکیل خوب و با تجربه یک جلسه داشته باشید. یک وکیل خوب و با تجربه در مشهد با اطلاعات و دانشی که در حوزه حقوق دارد، می‌تواند هر پرونده‌ای را در هر حوزه و موضوعی بررسی کند، با این حال تخصص و تجربه برای رسیدگی بهتر به یک پرونده در موضوعی خاص ضروری است. توصیه می‌شود پرونده خود را به وکیلی بسپارید که تجربه کافی و سابقه درخشان در حوزه پرونده شما دارد.