دسته‌ها
اخبار

قاضی جکسون قرارداد کتاب با تفاوت قابل توجهی با همکارش قاضی بارت – جاناتان تورلی دارد


قاضی کتانجی براون ،ون فقط یک معامله بزرگ کتاب را تضمین کرد از Random House. این کتاب، با ،وان “یک دوست داشتنی”، با توجه به تضاد شدید با استقبال از معامله کتاب از همکارش، امی ، بارت، به درستی نام گذاری شده است. کتاب بارت، همچنین با یک شرکت Random House، با مخالفت ناشران و ویراستاران از جمله بیش از 50 نفر مواجه شد که علناً ادعا ،د در شرکت‌های Penguin Random House کار می‌کنند. ویراستار، که می‌خواستند از خواندن دیدگاه‌ها و تاریخچه شخصی‌اش توسط خوانندگان جلوگیری کنند، او را شخصی غیر ارادی می‌دانستند.

“Lovely One” داستان زندگی ،ون را روایت خواهد کرد و او یک میلیون دلار پیش پرداخت دریافت خواهد کرد. من از اخبار کتاب خوشحال شدم. ،ون داستان زندگی جذابی برای گفتن دارد.

این استقبال از کتاب است که بسیار چشمگیر است. همانطور که قبلاً بحث شد، ناشران و ویراستاران مختلف علناً خواستار ممنوعیت انتشار بارت به دلیل دیدگاه‌های فقهی او شدند. فرقی نمی‌کند که این دیدگاه‌ها عموماً نه تنها با بیش از نیمی از دیوان عالی کشور و صدها قاضی، بلکه احتمالاً نیمی از رأی‌دهندگان موافق است. به هر حال، چرا کتاب ها را بسوز،د، در حالی که می تو،د به طور موثر آنها را ممنوع کنید؟

را نامه عمومی با ،وان “ما مخالفیم” اعتراض پوچ معمولی را انجام داد که، فقط به این دلیل که ما به دنبال ممنوعیت کتاب های افرادی با دیدگاه های مخالف هستیم، هنوز “به شدت به آزادی بیان اهمیت می دهیم.” آنها به سادگی موضع ضد آزادی بیان خود را با اصرار بر این که هر گونه آسیب «به شکل سانسور» کمتر از «شکل حمله به حقوق مسلم بشر» است توجیه ،د. مخالفت با سقط جنین یا سایر حقوق اساسی با این حال، نامه به سادگی خطرناک نیست. کاملا توهم است. ویراستاران و نویسندگان در حالی که خواستار مسدود شدن کتاب بودند، به طرز عجیبی اصرار داشتند که «ما خواستار سانسور نیستیم».

بین شخصیت های ادبی ،، که طومار عمومی را امضا ،د، سردبیران و کارکنان خانه تصادفی پنگوئن بودند. این شامل بیش از پنجاه نفر بود که ارتباط خود را با پنگوئن و رندوم هاوس در علناً برای ممنوعیت کتاب اعلام ،د. در حالی که ما نمی‌تو،م بسیاری از این امضاکنندگان را تأیید کنیم، آنها همچنان به صورت عمومی پست می‌شوند و برخی مدعی پست‌های ارشد در شرکت هستند:

به ترتیب در دادخواست ذکر شده است:

  1. میشل لی، دستیار سردبیر/خوانندگان جوان پنگوئن
  2. آدا فانگ، سردبیر، پنگوئن رندوم هاوس
  3. مری، گروه انتشارات پنگوئن
  4. ایزابلا بیدنهارن، رندوم هاوس
  5. استل مالمد، همکار ارشد، Ebook Dev Ops، Penguin Random House
  6. آبه رایت، خانه تصادفی پنگوئن
  7. بریجت سویت، سردبیر تولید، پنگوئن رندوم هاوس
  8. Maija Baldauf، گروه انتشارات پنگوئن
  9. امیلی شولتز، نویسنده با پنگوئن رندوم هاوس
  10. امیلی هافمن، دستیار سردبیر/پنگوئن رندوم هاوس
  11. مگان تریپ، مدیر ارشد رسانه های اجتماعی، گروه Random House
  12. امیلی می،، حقوق فرعی/ خانه تصادفی پنگوئن
  13. بریجت [No Last Name listed]، پنگوئن رندوم هاوس
  14. تای نوویکی، کارگردان عملیات خلاق / رندوم هاوس
  15. امی لوتو، مدیر تولید، پنگوئن رندوم هاوس
  16. ک، یی، سردبیر ارشد / پنگوئن رندوم هاوس
  17. جیمز آکیناکا، مدیر بازاریابی دیجیتال، پنگوئن رندوم هاوس
  18. آنجلا ساردلا، خانه تصادفی پنگوئن
  19. کورینا دیز، همکار بازاریابی/رندوم هاوس
  20. Anna Scheithauer، همکار حق چاپ/پنگوئن Random House
  21. کورا ساقارا (کریستا آنجلیوس)، معاون حق نشر، پنگوئن رندوم هاوس
  22. اشلی هیتون، دستیار مدیر بازاریابی، پنگوئن رندوم هاوس
  23. جاش لوفت، مدیر ارشد/پنگوئن رندوم هاوس
  24. هدر لوئیس، دانشیار حق چاپ / پنگوئن رندوم هاوس LLC
  25. گرچن دورنینگ، دستیار سردبیر / پنگوئن رندوم هاوس
  26. کیت بنیون، خانه تصادفی پنگوئن
  27. لیندسی تولوچ، خانه تصادفی پنگوئن
  28. کیسی نوجنت، پنگوئن رندوم هاوس
  29. مولی همفری، پنگوئن رندوم هاوس
  30. ال، کروز-جیمنز، کارشناس بازاریابی، پنگوئن رندوم هاوس
  31. سارا بلومنستاک، سردبیر ارشد/پنگوئن رندوم هاوس
  32. Carole DeSanti، معاون سابق و Exec Ed، PenguinRandomHouse
  33. میراندا استینسون، پنگوئن رندوم هاوس (کارمند سابق، 2019-2021)
  34. یونی ژانگ، دستیار تحریریه/گروه انتشارات پنگوئن
  35. کاتلین مک کنزی، مدیر تولید/پنگوئن رندوم هاوس
  36. مایا اسمیت، خانه تصادفی پنگوئن
  37. سارا توربین، خانه تصادفی پنگوئن
  38. Kayla Steinorth، پنگوئن Random House
  39. د،ل کی، خانه تصادفی پنگوئن
  40. کریستین سوارتز، سردبیر ارشد پنگوئن رندوم هاوس
  41. راب هولدن، پنگوئن رندوم هاوس
  42. هوپ الیس، سردبیر پنگوئن رندوم هاوس
  43. Dasia Payne، مدیر تحریریه، Penguin Random House
  44. شارلوت لسنیک، خانه تصادفی پنگوئن
  45. ریچارد وایلد، خانه تصادفی پنگوئن
  46. آلیسون والاک، خانه تصادفی پنگوئن
  47. مگی هیندرز، خانه تصادفی پنگوئن
  48. بکا برومت، معاون مدیر/پنگوئن رندوم هاوس
  49. گرانت گریگلاک، کارگردان / خانه تصادفی پنگوئن
  50. ایرنه گولد، خانه تصادفی پنگوئن
  51. لیز لی، سردبیر پنگوئن رندوم هاوس کانادا

باز هم امضای این طومارها تایید یا تایید نمی شود. در واقع، برخی از «شخصیت‌های ادبی» صرفاً به‌،وان «باربارا هیرش، خواننده مشتاق» امضا می‌،د یا فقط حروف اول یا نام کوچک می‌دادند (از جمله دو کارمند ادعایی که فقط به‌،وان «مری» و «بریجت» شناسایی می‌شدند).

نویسندگان محافظه‌کار، آزادی‌خواه یا حتی مخالف اغلب درباره دشواری انتشار امروز به دلیل تعصب ویراستاران و داوران بحث می‌کنند. این تعصب اغلب پنهان نگه داشته می شود و حتی در ملاء عام تکذیب می شود. با این حال، در این مورد، بیش از 50 نفر خود را به‌،وان ویراستاران و کارمندان رندوم‌هاوس پنگوئن معرفی ،د تا صراحتاً خواستار ممنوعیت کتاب‌ها توسط ،، شدند که دیدگاه‌های مخالفی در مورد موضوعاتی مانند سقط جنین دارند.

برای بارت، عدم تحمل چیز جدیدی نبود. فارغ التحصیلان کالج رودز در دانشگاه او به دنبال این بودند ارجاعات به بارت را حذف کنید از کالج به دلیل مخالفت با نظرات او. همسایه کالج او حتی مجبور شد عذرخواهی کند زیرا به دلیل اینکه یکی از معدود زن، بود که به دادگاه عالی معرفی شد به او تبریک گفت.

به نظر نمی رسد هیچ حمله ای برای رسانه ها یا چپ ها بسیار کمرنگ باشد. بارت روزها با چنین حملات بی‌پایه‌ای به شخصیت او مواجه شد و حتی مجبور شد با حملاتی که به فرزندانش ارجاع می‌داد روبرو شود. ایبرام ای، کندی، مدیر مرکز تحقیقات ضد نژادپرستی در دانشگاه بوستون، ادعا کرد که فرزندخواندگی او از دو کودک هائیتی تصویر یک “استعمارگر سفیدپوست” را ایجاد کرده است و پیشنهاد می کند که این کودکان چیزی بیش از یک وسیله برای مادرشان نیستند.

این تفاوت بین «دوست داشتنی» یا «شیطان» بودن در نگاه ویراستاران و نویسندگان است. این سردبیران و نویسندگان به جای فراتر رفتن از تعصب خود و تلاش برای تنوع نظرات در نشریات، خواهان بیان کمتر آزادانه در صفحات پنگوئن رندوم هاوس و سایر نشریات هستند. آنها تنها نیستند. این طومار شامل ویراستار، از بزرگترین ناشران دانشگاهی و تجاری است.

این نامه صرفاً جلوه دیگری از عدم تحمل دیدگاه نبود. به نظر می‌رسد این بی،ه‌ای است که از سوی افرادی که در دنیای ادبی کار می‌کنند، از خود بیزاری مجازی است. نویسندگان و ویراستار، که نمی توانند از انتشار دیدگاه های مخالف تبعیت کنند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/08/the-lovely-one-justice-jackson-given-book-deal-wit،ut-a-notable-difference-from-her-colleague-justice-barrett/