دسته‌ها
اخبار

فرصت کارآموزی در NITI Aayog: تا 10 جولای درخواست دهید


اکنون درخواست ها برای فرصت کارآموزی در NITI Aayog (موسسه ملی برای تغییر شکل هند) باز است..

دوره کارآموزی NITI Aayog

NITI Aayog (موسسه ملی برای دگرگونی هند)، ،ت هند، یک طرح کارآموزی را در سال 2015 آغاز کرد. این طرح به دنبال جذب دانشجوی، است که به دنبال مدرک UG/فارغ التحصیل/PG یا محققین تحقیقاتی ثبت نام شده در دانشگاه ها/موسسات شناخته شده در داخل یا خارج از کشور هستند.

طرح کارآموزی

کارآموزان باید در معرض عمودها/بخش ها/واحدهای مختلف در NITI Aayog قرار بگیرند و انتظار می رود که فرآیند تجزیه و تحلیل در NITI Aayog را از طریق جمع آوری تجربی و تلفیق اطلاعات داخلی و سایر اطلاعات تکمیل کنند.

مدت دوره کارآموزی

آحداقل 6 (شش) هفته ولی بیش از 6 (شش) ماه نباشد.

به کارآموز، که دوره مورد نیاز را تکمیل نکنند هیچ گواهی صادر نخواهد شد.

فرصت بزرگ بعدی شما ممکن است درست در گوشه و کنار باشد. بروز بمان! دانلود کنید برنامه Lawctopus

شایستگی

دانشجویان Bonafide از هر دانشگاه / مؤسسه شناخته شده در هند یا خارج از کشور، که شرایط زیر را دارند، واجد شرایط درخواست برای کارآموزی هستند:

  • و دانش آموزانبا گذراندن/حضور در امتحانات پایان ترم سال دوم/ترم چهارم دوره کارشناسی، حداقل 85 درصد یا معادل آن را در ک، دوازدهم ،ب کرده باشد.
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در امتحانات پایان ترم سال اول / ترم دوم دوره تحصیلات تکمیلی خود شرکت کرده یا در حال انجام تحقیقات هستند /Ph.D. و حداقل 70٪ یا معادل آن را در فارغ التحصیلی تضمین کند.
  • دانش آموز، که در امتحان نهایی حاضر شده اند یا به تازگی آن را تکمیل کرده اند فارغ التحصیلی/PG و انتظار برای پذیرش برای تحصیلات عالی همچنین ممکن است برای کارآموزی در نظر گرفته شود، مشروط بر اینکه آنها 70٪ یا بیشتر نمرات تجمعی را در تمام سال ها / ترم های فارغ التحصیلی / پس از فارغ التحصیلی تا تاریخ درخواست ،ب کرده باشند.
  • فاصله زم، بین ماه اعلام نتیجه امتحان نهایی تا ماه مورد نظر کارآموزی نباید از 6 (شش) ماه بیشتر باشد، مثلاً در صورت اعلام نتیجه در ،داد ماه، می تواند برای دوره کارآموزی از شروع تا پایان دوره اقدام کند. ماه دسامبر

چگونه درخواست شود؟

  • متقاضیان علاقه مند می توانند به صورت آنلاین فقط از طریق وب سایت NITI Aayog از طریق سایت اقدام کنند 10 ژانویه 2023.
  • درخواست فقط 6 ماه قبل و حدا،ر 2 ماه قبل از ماه مورد نظر امکان پذیر است.
  • همچنین متقاضیان باید به وضوح منطقه مورد علاقه خود را مشخص کنند.
  • لطفا توجه داشته باشید: داوطلب می تواند تنها یک بار در طول یک سال مالی برای کارآموزی اقدام کند.
  • متقاضی انتخاب شده باید برگه های اصلی و NOC را از کالج/موسسه در زمان عضویت تهیه کند، در غیر این صورت نامزدی وی لغو می شود. (قالب ارائه شده در ضمیمه ‘C’ اطلاعیه رسمی).

درخواست های کارآموزی فقط به صورت آنلاین از اول (ساعت 00:00) تا دهم (ساعت 23:59) هر ماه پذیرفته می شود. هیچ حالت دیگری از درخواست پذیرفته نخواهد شد.

اطلاعات تماس

برای مسائل فنی مربوط به ارسال های آنلاین، با NIC در تماس بگیرید [email protected]

برای مسائل مربوط به وضعیت درخواست، با بخش عمودی/بخشی که برای آن درخواست داده اید یا می خواهید برای کارآموزی درخواست دهید، تماس بگیرید. برای اطلاعات تماس هر عمودی/بخش اینجا کلیک کنید

برای درخواست کارآموزی در NITI Aayog اینجا را کلیک کنید.


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-opportunity-at-niti-aayog-national-ins،ution-for-transforming-india-apply-by-jan-10/