دسته‌ها
اخبار

ظاهراً استاد دانشگاه ایالتی میشیگان از دانشجویان خواسته است تا در گروه حمایت از او مشارکت کنند – جاناتان تورلی


دانشجویان دانشگاه ایالتی میشیگان (MSU) هستند شکایت از یک استاد که گفته می شود آنها و سایر دانشجویان را مجبور کرده است که هر کدام 99 دلار به سازمان حمایت سیاسی شخصی خود بپردازند. حدود 60000 دلار برای انجمن شورش جمع‌آوری شد، که برنامه‌ریزی والدین و دیگر اه، لیبرال را تأمین مالی می‌کند. MSU پیشنهاد بازپرداخت پول را داده است، اما امی ویزنر، استاد بازاریابی در کالج تجارت MSU (که طبق گزارشات دانشگاه آزاد شده است) م،م به بازگرداندن هیچ یک از پول ها نشده است. دانش‌آموزان ادعا می‌کنند که ویسنر به یک صفحه فیس‌بوک مرتبط با «جامعه شورش» پیوند داده است و خاطرنشان کرد: «جامعه شورش مک، امن برای هماهنگ ، تلاش‌های ما برای سوزاندن همه چیز به زمین است». واقعیت این است که، حتی در شورشی برای «سوزاندن همه چیز»، ویسنر فضای امنی را برای آتش افروزان خود توصیف کرد).

ویزنر ممکن است در آموزش یک درس ماندگار در مورد بازاریابی در ،ب ده ها هزار دلار از دانش آموزان خود موفق شده باشد.

در این شکایت ادعا شده است که در حالی که ویسنر به دانش آموزان گفته است که از کمک های اجباری بهره مند نخواهد شد، او در واقع شخصاً از این سود بهره مند شده است. علاوه بر این، آنها ادعا می کنند که او ممکن است مقداری از پول را برای ،ید یک RV استفاده کرده باشد. در شکایت زیر آمده است:

«در 16 آگوست 2022، متهم ویسنر یک کمپین «GoFundMe» را برای جمع‌آوری پول برای یک سفر جاده‌ای RV راه‌اندازی کرد. [sic] در سراسر ایالات متحده برای ایجاد جوامعی از شورشیان متعهد به انجام کار» و «شعله‌ور ، اقدامات در سطح محلی».

این ا،ام به وضوح حقوق آزادی بیان دانشجوی، را که مخالف کار گروه بودند یا نمی خواستند مجبور به حمایت از یک گروه به ،وان شرط شرکت در ک، MSU باشند، نقض می کرد.

شایان ذکر است، این شکایت همچنین از توماس جیچکو، استاد موقت و رئیس امور آکادمیک دانشگاه نام برده است. شکایت در صفحه 4 بیان می کند که “Jeitschko شخصاً سیاست مربوط به اهدای درآمدهای دریافتی از مواد درسی اختصاص داده شده مورد بحث در این دادخواست را تأیید کرد.”

جودیت ویپل، رئیس موقت دانشکده بازرگ، نیز در مقام رسمی خود در این دادخواست نام برده شده است.

دانشگاه اعلام کرده است که ویزنر دیگر استاد کمک مدرسه نیست. با این حال، هیچ اقدام آشکاری از سوی دانشگاه علیه ،، که بر ویزنر نظارت می‌،د و به او اجازه می‌دادند از ک،ی که گفته می‌شد برای اه، حزبی و خودخواهانه استفاده می‌،د، وجود ندارد. کمک های مالی مورد نیاز نشان دهنده احساس مجوز برای تبدیل دوره های دانشگاهی به کارگاه های حمایت مستقیم است. به نظر شما این حس مصونیت از مجازات از کجا می آید؟

پیشنهاد این است که ویزنر به صورت خودجوش و یک جانبه ظاهر شد و عمل کرد. بدیهی است که اینطور نیست. شخصی این شخص را استخدام کرد، بر این استاد نظارت کرد و در این ک، امضا کرد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/23/michigan-state-university-professor-allegedly-required-students-to-contribute-to-her-advocacy-group/