دسته‌ها
اخبار

سه شنبه، 13 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


“در بازی طول، چاک شومر در مورد قضات: رهبر ا،ریت سنا به هاف پست گفت که هدف او این است که در دو سال آینده با انتخاب های قضایی بایدن “به تعادل” در هر دادگاه تجدیدنظر دست یابد. جنیفر بندیری از HuffPost دارد این گزارش.

نوشته شده در 3:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



یک قاضی بدنام ترامپ اولین گلوله را علیه کنترل تولد شلیک کرد. با نگاهی به گذشته، اجتناب ناپذیر بود که این قاضی خاص برای پیشگیری از بارداری بیاید. ایان میلهایزر دارد این انشا آنلاین در Vox.

نوشته شده در 3:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«منافع نظامی با چتر نجات در پرونده های دادگاه عالی در مورد حقوق LGBTQ، انتخابات. تا چه اندازه بریف های amicus مرتبط با منافع نظامی بر دیوان عالی تأثیر دارد؟ کارشناسان می گویند این بستگی دارد، اما یکی از آنها نقش مهمی در پرونده ای در سال 2003 ایفا کرد که با اقدام مثبت برخورد می کرد. جان فریتز از USA Today دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:04 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“و، دادگستری می گوید قاضی برای درک حکم دادگاه عالی اسلحه نیازی به استخدام مورخ ندارد”: آریان د ووگ از CNN دارد این گزارش.

می تو،د دسترسی داشته باشید در این لینک بایگ، ،ت فدرال دیروز در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه ج،ی می سی سی پی.

نوشته شده در 1:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«مورد خاص زمینه برای اصلاح دیوان عالی»: اندرو کوان دارد این پست در وبلاگ “بالکینیزاسیون”.

نوشته شده در ساعت 12:48 توسط هوارد باشمن



دادگاه عالی اوهایو می‌گوید: «بدون پوشش بیمه‌ای برای خسارات ناشی از بیماری کووید ،ب‌وکار»: نیت ریموند از رویترز دارد این گزارش بر یک حکم که دادگاه عالی اوهایو دیروز صادر شد.

نوشته شده در ساعت 12:45 توسط هوارد باشمن



بایدن لایحه حمایت از ازدواج همجنس گرایان را امضا می کند. حامیان این قانون استدلال ،د که کنگره باید در حصول اطمینان از اینکه دادگاه عالی آینده ازدواج های همجنس گرایان را در سراسر کشور باطل نمی کند، فعال باشد. مایکل دی شیر از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:40 توسط هوارد باشمن



«قو،ن سقط جنین «ضربان قلب جنین» در آیووا همچنان مسدود است، دادگاه حکم می‌کند. درخواست تجدید نظر کیم رینولدز”: ویلیام موریس از The Des Moines Register دارد این گزارش.

و کاتارینا سوستاریچ از رادیو عمومی آیووا گزارش می دهد که “قاضی درخواست فرماندار آیووا برای احیای قانون ضربان قلب جنین را رد کرد

شما می تو،د به حکم دیروز آن دسترسی داشته باشید دادگاه منطقه ای آیووا برای شهرستان پولک در این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:36 توسط هوارد باشمن



«انتخاب بزرگ هوچول: انتخاب قدرتمندترین قاضی نیویورک. دادگاه استیناف تحت رهبری قطبی قاضی جانت دی فیوره به سمت راست تغییر مکان داد. دموکرات‌ها امیدوارند که نامزد فرماندار برای جایگزینی او، آن را به سمت چپ منتقل کند.» ربکا دیویس اوبراین از نیویورک تایمز این گزارش.

نوشته شده در 11:30 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/13/#195997