دسته‌ها
اخبار

سال نو مبارک!!! – جاناتان تورلی


سال نو را به همه ،، که در وبلاگ ما هستند تبریک می گویم! ما در سال 2023 پس از بازگشت از شیکاگو برای کریسمس در خانه در مک‌لین، ویرجینیا زنگ زدیم. عید نوروز سالگرد ازدواج من هم هست. بیست و پنج سال پیش، من و ،لی پس از هشت سال آشنایی به شهر قدیمی اسکندریه فرار کردیم. (ما از حلقه دبیرستانم برای بستن قرارداد استفاده کردیم). یک بار دیگر، ما دو تاریخ سالگرد را جشن خواهیم گرفت. من سالگرد را سی و سومین سالگرد خود حساب می کنم در حالی که لسلی اصرار دارد که امسال را بیست و پنجمین سالگرد ما حساب کند. (او یک رویکرد کاملاً قراردادی را برای مح،ه در تاریخ مندرج در سند ازدواج اتخاذ می کند). ما سالگرد و سال نو را (مانند 25 سال پیش و هر سال پس از آن) با یک بطری نان تست کردیم. ،ان شرامسبورگ

دیروز، من و ،لی برای اولین بار به رستوران کوچک فرانسوی که بعد از تصمیم به فرار در شب سال نو به آنجا رفتیم، برگشتیم. همانطور که منتظر قرار ملاقاتمان بودیم، به Le Refuge در اسکندریه رفتیم. دیروز رفتیم اونجا و چیزی عوض نشده بود. . . به جز زوجی که اکنون 25 سال بزرگتر هستند و چهار فرزند دارند.

در روز سال نو، سنت را دنبال می کنیم و سوپ کاسه همسر کیت کارسون را با ماری خونین واسابی درست می کنیم. پدرم جک تورلی برای اولین بار این سوپ را به خانواده ما در شیکاگو معرفی کرد که یک سوپ بوقلمون مکزیکی است. (او ادعا می کرد که سوپ تند درمان هر خماری است). من یک بوقلمون دودی دارم که امروز داخل سوپ می رود.

من خلاصه سال خود را بعداً در وبلاگ ارائه خواهم کرد، اما می‌خواستم سال نوی سالم و شادی را در سال 2023 برای همه آرزو کنم. این یک سال رکوردی با جامعه به سرعت در حال گسترش ما بوده است. ما در سال گذشته حجم وبلاگ خود را بیش از دو برابر کرده ایم، از جمله افزایش بیش از 300 درصدی برای ماه هایی مانند دسامبر. من نمی توانم به اندازه کافی از شما برای مشارکت در گفتگوی روزانه ما در مورد مسائل بزرگ و کوچک در جامعه تشکر کنم.

سال نو را به همه ،، که در وبلاگ ما هستند تبریک می گویم.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/01/happy-new-year-12/