دسته‌ها
اخبار

دوشنبه، 5 دسامبر 2022 – چقدر جذاب


«رودی جولی، در دادگاه انضباطی ادعاهای دروغین تقلب در انتخابات پنسیلو،ا را دو چندان می کند. در مواجهه با تحریم‌های حرفه‌ای احتمالی، شهردار سابق نیویورک اظهار داشت که به دلیل رهبری چالش انتخاباتی ترامپ در پنسیلو،ا در سال 2020 در دادگاه، قرب، آزار و اذیت شده است. جرمی روباک از The Philadelphia Inquirer دارد این گزارش.

نوشته شده در 22:10 توسط هوارد باشمن



«دایره ششم حکم 40 میلیون دلاری سرطان تفلون را علیه DuPont تایید می کند: Madeline Lyskawa از Law360 دارد این گزارش (اشتراک لازم برای دسترسی) روشن است یک حکم قابل توجه که یک هیئت سه قاضی به طور جزئی ت،یم شده است دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه ششم امروز صادر شد.

نوشته شده در ساعت 21:56 توسط هوارد باشمن



«دیوان عالی برای تصمیم گیری در مورد میزان اختیارات مجالس ایالتی در مورد انتخابات»: ال، سویر و استفن دینان از واشنگتن تایمز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:51 توسط هوارد باشمن



«آیا دیوان عالی می‌تواند «قانون‌گذاری» یک ایالت را تعریف کند؟ اینکه آیا قضات ایالتی می توانند قو،ن انتخابات را بررسی کنند، به قانون اساسی ایالت بستگی دارد نه قضات. استاد حقوق استیون جی کالابرسی خواهد داشت این نوشته در نسخه روز سه شنبه وال استریت ژورنال.

نوشته شده در 21:48 توسط هوارد باشمن



«چگونه گروه‌های دست راستی صحنه را برای دادگاه عالی برای تقلب در انتخابات آینده آماده ،د. تئوری «مجلس قانونگذار ایالتی مستقل» زم، یک مفهوم حاشیه ای در نظر گرفته می شد. سپس جامعه فدرالیست و متحدانش وارد عمل شدند: آری برمن از مادر جونز دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:45 توسط هوارد باشمن



«به نظر می رسد دادگاه عالی آماده حمایت از طراح وب مخالف ازدواج همجنس گرایان است. انتظار می‌رود که قضات در سال 2018 یک سوال را حل کنند: چگونه ادعاهای مربوط به آزادی مذهبی را با قو،ن منع تبعیض بر اساس گرایش ، تطبیق دهیم. آدام لیپتاک از نیویورک تایمز این گزارش.

چارلی ساویج از نیویورک تایمز مقاله ای با ،وان “آلیتو کاگان را در مورد سایت های دوستیابی و کودکان سیاه پوست در لباس های KKK اذیت می کند. استدلال‌های دیوان عالی روز دوشنبه شامل سناریوهای فرضی بسیاری بود.

رابرت بارنز از واشنگتن پست گزارش می دهد که “به نظر می رسد دادگاه عالی با طراح وب مخالف ازدواج همجنس گرایان طرفداری می کند. لوری اسمیت از ک،ادو می‌گوید اجبار به ایجاد وب‌سایت برای زوج‌های همجنس‌گرا، حق آزادی بیان او را نقض می‌کند.

دیوید جی ساوج از لس آنجلس تایمز گزارش می دهد که «دادگاه عالی به نفع حق طراح وب سایت مسیحی برای رد عروسی همجنس گرایان متمایل است

جس براوین از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهدادگاه عالی به استدلال هایی می پردازد که حقوق همجنس گرایان را در مقابل آزادی بیان قرار می دهد. طراح وب سایت به دلیل ادعای خود مبنی بر حق امتناع از کمیسیون زوج های همجنس از سوی قضات محافظه کار حمایت می شود.

جان فریتز از USA Today گزارش می دهد کهدیوان عالی از طراحان وب سایتی که می خواهند عروسی های همجنس گرایان را رد کنند، حمایت می کند. قضات محافظه کار نگران هستند که قانون ضد تبعیض ک،ادو ممکن است طراح را مجبور به تایید ازدواج همجنس گرایان کند در حالی که لیبرال ها نگران تأثیر تبعیض نژادی و ،تی بودند.

و ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “دادگاه عالی با اعتراض صاحب ،ب و کار مسیحی به قانون حمایت از LGBTQ ک،ادو دست و پنجه نرم می کند

را دیوان عالی آمریکا به صورت آنلاین ارسال کرده است رونوشت و سمعی بحث شفاهی امروز در 303 Creative LLC v النیس، شماره 21-476.

نوشته شده در ساعت 21:42 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی در حال طرح سوال اشتباه در مورد اصلاحیه اول است”: دیوید کول دارد این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 21:05 توسط هوارد باشمن



«اشاره‌های آلیتو از اشلی مدیسون و بچه‌هایی که کلاه لباس‌های KKK به تن داشتند، در یک روز ناخوشایند دادگاه عالی»: آریان د ووگ از CNN دارد این گزارش.

و گرگ استور از بلومبرگ نیوز گزارش می دهد کهکنایه آلیتو درباره کودکان سیاهپوست در لباس‌های KKK لحظه‌های ناخوشایند دادگاه عالی را ایجاد می‌کند

نوشته شده در ساعت 20:53 توسط هوارد باشمن



“عدالت محافظه کار با ذهنی ساخته شده به مناقشه ازدواج همجنس گرایان می رسند”: جوآن بیسکوپیچ از CNN دارد این تحلیل خبری.

نوشته شده در ساعت 20:07 توسط هوارد باشمن



“صحنه ها با بابانوئل” و سوالات دوستیابی آنلاین در آرگومان خلاق 303″: مارک والش دارد این پست “منظره ای از دادگاه”. به “SCOTUSblog.”

ارسال شده در ساعت 8:00 توسط هوارد باشمن



شما حتی باور نمی کنید که بحث های شفاهی در SCOTUS امروز به کجا رسید. وقتی یک قاضی شروع به شوخی ، در مورد یک کودک سیاهپوست که لباس KKK به تن دارد به ،وان یک فرضیه، چیزی به طرز باورن،ی ،اب شده است. داهلیا لیتویک دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 6:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«با توجه به سودمندی استدلال شفاهی ابطال; طبق سنت، دادگاه عالی پنسیلو،ا – قدیمی ترین دادگاه استیناف در ایالات متحده که به طور مداوم فعالیت می کند – اجازه رد استدلال شفاهی را نمی دهد. ،ط این ماه ستون “در صورت بررسی بیشتر” من در نسخه چاپی فردا ظاهر می شود هوشیار حقوقی، رو،مه فیلادلفیا برای وکلا.

نوشته شده در 5:37 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دونالد ترامپ عاشق قانون اساسی نیست. فلسفه قانون اساسی نامنسجم ترامپ به این صورت خلاصه می شود: قانون اساسی اولین گزینه را ارائه می دهد، اما اگر به دلایلی آن را دوست ندارد، خوشحال است که آن را کنار بگذارد. دیوید آ. گراهام دارد این انشا آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در ساعت 5:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«آلیتو، قاضی دادگاه عالی، در مورد بابانوئل سیاه و اشلی مدیسون در جریان مشاجره در پرونده ازدواج همجنس‌گرایان شوخی می‌کند. قضات در مورد یک طراح وب که به دنبال پر، از کار در مراسم عروسی همجنس گرایان است، استدلال هایی شنیدند، زیرا او یک مسیحی انجیلی محافظه کار است. ایده تابست، NBC News دارد این گزارش.

و Cheyanne M. Daniels از The Hill گزارش می دهد که “آلیتو در جریان مشاجره دادگاه عالی درباره بچه های سیاه پوست در لباس های KKK شوخی می کند

نوشته شده در 5:09 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“4. “یک دادگاه تجدیدنظر، نه دیدگاه اول”: دیوان عالی بیش از هر زمان دیگری در حال حل و فصل مسائل حقوقی عمده در ابتدای دعاوی است. چیزی که کمتر مشخص است این است که آیا این چیز خوبی است یا خیر.» استیو ولدک دارد این پست در سایت Substack “One First” خود.

نوشته شده در 1:34 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«دادگاه عالی از طراح وب‌سایت مخالف ازدواج همجنس‌گرایان حمایت می‌کند»: گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

و آریان دووگ از CNN گزارش می دهد که “به نظر می رسد محافظه کاران دیوان عالی طرفدار طراح وب سایتی هستند که نمی خواهد با زوج های همجنس کار کند.

نوشته شده در 1:30 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



CFPB درگیر فریب قانونی است. دادخواست دیوان عالی این دفتر با ادعاهای مکرر خود در مورد ساختار بودجه آن در تضاد است. آدام جی وایت دارد این نوشته در نسخه امروز وال استریت ژورنال.

نوشته شده در ساعت 13:10 توسط هوارد باشمن



“بسیار آهسته از دروازه ها”: آدام فلدمن دارد این پست در وبلاگ “تجربی SCOTUS” خود.

نوشته شده در 1:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



دیوان عالی به نظارت واقعی نیاز دارد: بدون وجود یک سیستم کارآمد، مشکلاتی مانند افشای اطلاعات و درگیری ها به اندازه کافی رسیدگی نخواهد شد و اعتماد عمومی به دیوان همچنان به شدت کاهش خواهد یافت. گلن فاین دارد این انشا آنلاین در آتلانتیک.

نوشته شده در 12:02 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



ممکن است «اسپ،ل‌های بد» جک دنیل را مس،ه کنند؟ دیوان عالی کشور تصمیم خواهد گرفت. قضات موافقت کرده‌اند که یک اختلاف علامت تجاری با رنگ‌های متمم اول شامل طنز حمام ،اب‌بازی سگ و یک بطری ویسکی متمایز را بشنوند.» آدام لیپتاک خواهد داشت این ،ط جدید ستون “نوار کناری” او در نسخه روز سه شنبه نیویورک تایمز.

نوشته شده در 11:56 توسط هوارد باشمن



تلاش یک فعال ضد سقط جنین برای پایان دادن به استثناء تجاوز ،. برای ربکا کیسلینگ، کمک به مادر، که از طریق تجاوز ، بچه دار شده اند، بخشی از یک استراتژی برای محدود ، حقوق باروری است. ارن اوربی دارد این مقاله در شماره 12 دسامبر 2022 نیویورکر.

نوشته شده در 10:03 توسط هوارد باشمن



به لیست سفارشات امروز دسترسی پیدا کنید دیوان عالی آمریکا: در این لینک. دادگاه در هیچ پرونده جدیدی اجازه تجدید نظر نداد.

نوشته شده در 9:57 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/05/#195532