دسته‌ها
اخبار

دورهام گزارشی در مورد تحقیقات تبانی روسیه منتشر می کند – جاناتان تورلی


من امروز ستون هایی در مورد انتشار گزارش مدت ها مورد انتظار جان دورهام در مورد تحقیقات تب، روسیه دارم، از جمله در سایت مسنجر جدید. با این حال، من می خواستم خود گزارش را در زیر ارسال کنم. همانطور که انتظار می رفت، این یک اتهام کوبنده علیه کمپین کلینتون، اف بی آی و رسانه ها برای یکی از موفق ترین مشاغل سیاسی تاریخ است.

این گزارش اف‌بی‌آی و و، دادگستری را به دلیل کنار گذاشتن استانداردها و نادیده گرفتن فقدان شواهد برای راه‌اندازی و طول،‌تر ، تحقیقات، ،د می‌کند. این گزارش خاطرنشان می‌کند که برخورد با اتهامات غیرمستند در پرونده استیل، که توسط کمپین کلینتون تأمین می‌شود، با میزان علاقه ،ت به مبارزات انتخاباتی کلینتون در هنگام مواجهه با چنین ادعاهایی «به‌طور قابل توجهی متفاوت» بود.

گزارش دورهام تأیید کرد که اف‌بی‌آی اطلاعاتی را که از یک منبع خارجی مورد اعتماد دریافت کرده بود، نادیده گرفته است که به طرح کمپین انتخاباتی کلینتون برای تحقیر ترامپ با مرتبط ، ترامپ با ولادیمیر پوتین اشاره می‌کند تا توجه او را از نگر،‌های خود در رابطه با استفاده او از سرور ایمیل خصوصی منحرف کند. ”

دورهام خاطرنشان کرد: «سرعت و نحوه باز ، و تحقیق اف‌بی‌آی درباره طوفان متقاطع در طول فصل انتخابات ریاست‌جمهوری بر اساس اطلاعات خام، تحلیل‌نشده و تایید نشده نیز منع،‌کننده انحراف قابل‌توجهی از نحوه برخورد این سازمان با موضوعات قبلی مربوط به برنامه‌های مداخله خارجی در انتخابات است. در مبارزات انتخاباتی کلینتون.»

FBI روز دوشنبه بی،ه ای صادر کرد:

«رفتار سال‌های 2016 و 2017 که بازرس ویژه دورهام مورد بررسی قرار داد، دلیلی بود که رهبری فعلی FBI ده‌ها اقدام اصلاحی را انجام داده است، که اکنون برای مدتی انجام شده است. اگر آن اصلاحات در سال 2016 انجام می شد، می توانست از گام های اشتباه شناسایی شده در این گزارش جلوگیری کرد. این گزارش اهمیت حصول اطمینان از ادامه کار اف‌بی‌آی با سخت‌گیری، عینیت و حرفه‌ایگری را که مردم آمریکا سزاوار آن هستند و به درستی انتظار دارند، تقویت می‌کند.»

«گام‌های اشتباه» به سختی می‌توان روایتی نادرست را توصیف کرد که توسط یک کمپین تبلیغاتی منتشر شد و توسط FBI تداوم یافت یا یک رئیس‌جمهور منتخب به مدت سه سال در یک توطئه ساختگی از ریل خارج شد. این بی،ه شواهد فراو، از عدم پشیم، اف‌بی‌آی است، مانند یک مجرم همیشگی که در «تخصیص» دادگاه خود در برابر یک قاضی شانه بالا می‌اندازد.

در مورد رسانه ها، آنها در حال حاضر نقش کلیدی خود را در این کمپین اطلاعات نادرست به حداقل می رسانند و می چرخانند. دیروز، همانطور که به استودیو می رفتم، قبل از گزارشی طول، از مارتا استوارت که روی جلد Sports Il،rated را می ساخت، به گزارش CBS/WTOP در 20 کلمه گوش دادم. به ا،ر بینندگان و خوانندگان جزییات کمی از این گزارش توسط رسانه‌ای داده می‌شود که سه سال وقت صرف این روایت غلط کرده است. این بخشی از یک الگوی طول، است که پرسش‌های نگران‌کننده‌ای را برای رسانه‌های ،تی بالفعل در این کشور ایجاد می‌کند.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/16/raw-un،yzed-and-uncorroborated-durham-releases-report-on-the-russian-collusion-investigation/