دسته‌ها
اخبار

دموکرات‌های کنگره از بایدن می‌خواهند که آنها را غیرقانونی کند – جاناتان تورلی


دنباله دار هیل باپ

در زیر یک نسخه کمی تغییر یافته از ستون من در The Hill در مورد فراخوان اعضای دموکرات از جو بایدن برای دور زدن کنگره و افزایش یک طرفه سقف بدهی وجود دارد. این بیش از یک نظریه قانون اساسی ناقص است. این نادیده گرفتن اصل اساسی نظام قانون اساسی ما است که هر شاخه با حسادت از منافع و اختیارات نهادی خود محافظت می کند. این یادآور زم، است که دموکرات‌ها زم، که رئیس‌جمهور باراک اوباما به آنها گفت که کنگره را به‌طور کامل پس از اینکه کنگره از تصویب قو،ن مهاجرت و محیط‌زیست او خودداری کرد، به شدت کف زدند. آنها فرسودگی نهادی خودشان را تحسین می ،د. من آن را نقطه عطف قانون اساسی خواندم و اکنون دموکرات‌ها خواستار سلب قدرت اصلی خود بر کیف پول هستند.

در اینجا ستون است:

تقریباً 25 سال پیش، بسیاری از ما با کشف خانه‌ای پر از جسد ده‌ها نفر که روی تخت‌های دو طبقه دراز کشیده بودند، شوکه شدیم، لباس‌های سرپوشیده و کفش‌های کت، سیاه و سفید Nike Decade به تن داشتند. آنها اعضای فرقه دروازه بهشت ​​بودند که به همراه رهبر خود ،یبی کشنده از ف،اربیتال و ودکا را برای ورود به “دروازه بهشت” با عبور دنباله دار هیل باپ.

تعداد کمی از ما می‌توانستیم بفهمیم که چگونه افراد منطقی می‌توانند رهبرشان را باور کنند که برای دسترسی به یک فضاپیمای بیگانه در مدار، لازم است بدن‌های زمینی خود را از بین ببرند. کمتر ،ی چنین زمینی را می ،ید، اما این افراد ،یدند. برخی از مردان حتی خود را به نشانه ایمان خود اخته ،د.

این هفته، دروازه بهشت ​​زم، به ذهنم خطور کرد که اعضای کنگره را تماشا می‌کردم که برای برداشتن گامی در تضاد با هر فرضی برای حفظ خود در دموکراسی مادیسونی صف می‌کشیدند: آن‌ها می‌کوشیدند خود را غیرواقعی جلوه دهند. آنها با رئیس جمهور تماس گرفتند جو بایدن وجود نهادی خود را رد کنند، تفکیک قوا را کنار بگذارید و به طور یکجانبه وام بگیرید و پول فدرال را ،ج کنید.

در یک رویداد، سن. برنی سندرز (I-Vt.) نامه ای از طرف خود و نه سناتور دموکرات به بایدن منتشر کرد تا فوراً از شما درخواست کند که برای اعمال اختیارات خود تحت اصلاحیه چهاردهم قانون اساسی آماده شوید. سناتور الیزابت وارن (D-M،)، جف مرکلی (D-Ore.) و شلدون وایت هاوس (DR.I.) و دیگران در این امر به او پیوستند.

بدیهی است که اینها فرقه‌های نایکی نیستند، اما این فقط اعمال آنها را غیرقابل توضیح می‌کند. اینها رهبر، منطقی هستند که میل آنها برای بی اثر ، وجود خود برای فریمرز کاملاً غیرقابل قبول به نظر می رسید.

با این حال، یک “قدرت کیف پول” ریاست جمهوری، یک داستان تخیلی است، که فقط کمی معتبرتر از قدرت دنباله دار هیل-باپ در به حرکت درآوردن روح انسان ها به فضا است.

استدلال آنها برای آن بر اساس بخش 4 اصلاحیه چهاردهم است که می گوید: «اعتبار بدهی عمومی ایالات متحده، مجاز به موجب قانون، از جمله بدهی های متحمل شده برای پرداخت مستمری و پاداش برای خدمات در سرکوب شورش یا شورش، مورد سوال قرار نخواهد گرفت.»

تهیه کنندگان این اصلاحیه نمی خواستند کنگره به سادگی تعهدات خود را برای پرداخت بدهی های اتحادیه از جنگ داخلی رد کند. اگرچه این اصلاحیه به آن بدهی ها محدود نمی شود، اما هیچ ارتباطی با سقف بدهی تعیین شده توسط کنگره ندارد. به هر حال، نکول، انکار اعتبار بدهی نیست، بلکه امتناع یا عدم پرداخت به موقع بدهی ها با وجود اعتبار آنها است.

دادگاه‌ها مدت‌هاست که رسیدگی به چنین تفاوت‌هایی را به شاخه‌های سیاسی واگذار کرده‌اند. علاوه بر این، به ،وان سایکریشنا پراکاش، استاد حقوق دانشگاه ویرجینیا اخیراً اشاره شده است که در هر ماه بیش از حد کافی درآمد فدرال برای بایدن به دست می‌آید تا با پرداخت بهره بدهی طبق قو،ن فدرال موجود، از نکول جلوگیری کند. این ممکن است مشکلات موقتی برای سایر اولویت های هزینه ایجاد کند – حتی مشکلات حاد – اما به سختی به سطح یک بحران قانون اساسی می رسد.

در عوض، این سناتورها پیشنهاد می‌کنند که یک رئیس‌جمهور برای وام گرفتن و ،ج ، تریلیون‌ها دلار نیازی به تأیید کنگره ندارد، حتی اگر قانون اساسی صراحتاً هر دوی این اختیارات را به تنهایی به کنگره اعطا کرده است. آنها همچنین ادعا می کنند که مجلس با درخواست کاهش بودجه به ،وان شرط اجازه گرفتن وام بیشتر، اصلاحیه چهاردهم را نقض می کند.

البته، مجلس تحت کنترل جمهوری خواهان به آن دیدگاه متفاوتی دارد. در صورتی که بایدن هزینه های آینده را کاهش دهد، موافقت کرده است که سقف بدهی را افزایش دهد. به خاطر داشته باشید که مجلس به الف پاسخ می داد ،ری فلج کننده این رقم در هفت ماه اول سال مالی 2023 نزدیک به 1 تریلیون دلار افزایش یافته است.

مجلس همچنین به میلیاردها دلاری که بدون تایید یا حمایت کنگره ،ج شده بود پاسخ می داد. این شامل صدها میلیارد بخشش بدهی دانشجویان می شود که بایدن می دانست که نمی تواند از کنگره عبور کند. در عوض یک طرفه دستور داد.

پس چه ،ی مانع پرداخت بدهی می شود؟ کاخ سفید می‌تواند قاضی را بیابد که مایل به مداخله در جنگ ک،یک بودجه برای دادن چنین اختیارات غیرقانونی به رئیس جمهور بایدن باشد، اما بعید است که در دادگاه تجدید نظر ادامه یابد. و این ممکن است مهم نباشد. پرزیدنت بایدن قبلاً اقداماتی را انجام داده بود که او اعتراف کرد که بعید به نظر می‌رسد که “بر اساس قانون اساسی تصویب شود” اما معتقد بود “حداقل، تا زم، که دعوا شود، احتمالاً تا زم، که ما در حال دریافت آن هستیم، زمان بیشتری به شما می دهد [billions] به مردم.» بله، علناً این را گفت.

بایدن اولین رئیس جمهوری نیست که قدرت قانونگذاری را نادیده می گیرد. اما این اعضای قوه مقننه از رهبر خود می خواهند که آنها و اختیارات قانونی آنها را نادیده بگیرد. در واقع، مهمترین قدرتی که طبق ماده اول به کنگره داده می شود «قدرت کیف پول» است. این کنترل نهایی بر ،ت بود. هر درهم‌تنیدگی یا تعهدی که یک رئیس‌جمهور ممکن است به دنبال آن باشد، در نهایت باید کنگره را به پیش برد.

جورج میسون زم، که اعلام کرد «هیچ شاخه‌ای از حکومت نباید قدرت شمشیر را با قدرت کیف پول ،یب کند» این هدف را به‌دست آورد.

این خلأ ادعایی اصلاحیه چهاردهم، دکترین تفکیک قوا را به وضعیت اوراق قرضه بی ارزش کاهش می دهد.

باراک اوباما قبلاً این نظریه را رد کرده بود و گفت که کنگره باید به او اختیار افزایش سقف بدهی را بدهد.

علیرغم نظرات مخالف اوباما و تعدادی از اساتید قانون اساسی، رئیس جمهور بایدن به نظر می رسد از این ایده جرات یافته است. او اخیراً علناً به دموکرات‌ها قول داده بود که در حالی که مایل به مذاکره با جمهوری‌خواهان است، موافقت نخواهد کرد.هر نتیجه ای

بایدن این را گفت حمایت او از این نظریه بدیع نامی آشناست: پروفسور هاروارد Laurence Tribe. زم، که بایدن اعلام کرد که تریبی به او اطمینان داد که می تواند یکجانبه عمل کند، برخی از مشاوران کاخ سفید او باید در موقعیت های سفت جنین ،یده باشند.

این ترایب بود که قبلاً به بایدن توصیه کرد که ،تش می تواند یک توقف ملی ا،اج را که ا،ریت دیوان عالی به وضوح آن را خلاف قانون اساسی می دانست، دوباره برقرار کند. (این اجازه داد تا مهلت قانونی صادر شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) منقضی شود زیرا فقط چند روز باقی مانده بود). بایدن سپس از تریب در درخواست از CDC برای اعمال مجدد تعلیق استفاده کرد. بایدن اعتراف کرد که مشاور کاخ سفید و کارشناسان حقوقی مورد نظرشان به او گفته اند که این اقدام احتمالاً خلاف قانون اساسی است. با این حال، او به اصرار نانسی پلوسی، رئیس مجلس وقت، به سخنان Tribe گوش داد. به دلایل واضحی خلاف قانون اساسی تشخیص داده شد.

مدیسون معتقد بود که علیرغم وابستگی های حزبی یا ایدئولوژیک، “جاه طلبی باید برای مق، با جاه طلبی ایجاد شود.” او یک سیستم قانون اساسی سه جانبه را ایجاد کرد که در آن کنترل و تعادل مانع از تمرکز قدرت در هر یک از شاخه ها یا در دستان هر یک می شد.

هر جاه طلبی که در این تلاش اخیر به نمایش گذاشته شود، با منافع نهادی که مدیسون امیدوار بود بر منافع حزبی غلبه کند بسیار فاصله دارد.

با این حال، اعضا برای این فرصت صف می کشند تا ماده اول را از بین ببرند، قدرت کیف پول خود را نفی کنند و یک ،ت موثر نه تنها توسط یک شاخه، بلکه توسط یک مرد ایجاد کنند. لحظه قابل توجهی است. آنها با دست خود کنگره را نابود می ،د – و بایدن حتی مجبور نبود جفت نایک جدید به آنها بدهد.

جاناتان تورلی استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی دانشگاه جورج واشنگتن است و به ،وان آ،ین وکیل اصلی در جریان محاکمه استیضاح سنا خدمت کرد. او به ،وان کارشناس شاهد در جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان در جریان تحقیقات استیضاح رئیس جمهور ترامپ شهادت داد.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/05/22/the-heavens-gate-option-congressional-democrats-ask-biden-to-make-them-cons،utional-nonen،ies/