دسته‌ها
اخبار

دفاع بایدن به سرعت ناپایدار می شود – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در Fox.com در مورد جدیدترین کشف اسناد طبقه بندی شده در یکی از خانه های رئیس جمهور جو بایدن است. علیرغم آ،ین کشف، متحد، مانند سناتور کریس ،ز در روز یکشنبه نشان دادند که اطمینان او را تکرار ،د که “آنجا وجود ندارد.” اصرار بر اینکه سوابق به وضوح «سهوی» بی‌گناه را نشان می‌دهد، اکنون به کوری عمدی محدود می‌شود، زیرا مالکیت غیرعمدی بارها و بارها با اسنادی از زمان بایدن به ،وان سناتور و معاون رئیس‌جمهور اتفاق می‌افتد. یک دهه سهویی

در اینجا ستون است:

رئیس جمهور بایدن به نظر می رسد اسناد طبقه بندی شده را جذب می کند همانطور که برخی افراد فکر می کنند خانه های موتوری گردبادها را جذب می کنند. آنها به طور غیرقابل توضیحی اتفاق می افتند.

پس از اینکه بایدن به طور علنی اعلام کرد که از کشف مواد طبقه بندی شده غیرقانونی در مکان های مختلف «پشیمان نیست»، به شهروندان اطمینان داد که تحقیقات بازپرس ویژه به زودی زم، که آنها متوجه شوند «آنجا وجود ندارد» به پایان خواهد رسید.

خب، معلوم شد که چیزهای بیشتری در آنجا وجود دارد و «آنجا» یک یافته دیگر در اقامتگاه خصوصی جو بایدن است.

در بازرسی از خانه بایدن در ویلمینگتون در روز جمعه، شش سند محرمانه جدید مشخص شد که مجموع آنها را به حدود 30 سند محرمانه رساند. آ،ین جستجو تقریباً سه ماه پس از اولین کشف در یک کمد در دفتر DC انجام شد.

با این حال، رئیس‌جمهور و کاخ سفید همچنان بر این باورند که همه این اسناد صرفاً نتیجه «سوء مدیریت سهوی» است و بایدن از ذخیره‌سازی آنها در حدود شش سال گذشته اطلاعی نداشته است. یک نقطه وجود دارد که “سهوا” آنقدر باورن،ی می شود که معجزه می کند.

در آغاز این رسوایی، من ادعای سهوی را زیر سوال برد در پرتو یک واقعیت ساده این اسناد طبقه بندی شده احتمالاً در سال 2017 حذف شده اند و با این وجود ت،یم شده و در مکان های مختلف توزیع شده اند. این مکان ها اکنون به حداقل چهار مکان افزایش یافته است: گنجه، گاراژ، کتابخانه و مکان جدید در اقامتگاه ویلمینگتون. این نشان می دهد که آنها بیش از یک بار منتقل شده و برای یک هدف به مکان های مختلف فرستاده شده اند.

واضح‌ترین هدف این است که بایدن روی کتابی کار می‌کرد که برخی از موضوعات اساسی مانند چین و اوکراین را مورد بحث قرار می‌داد. با این حال، بایدن اصرار دارد که هرگز اطلاعات یا تعاملی با اسناد نداشته است.

به عبارت دیگر، به نظر می رسد که این اسناد به طور معجزه آسایی در هر مک، که بایدن در 10 سال گذشته کار کرده یا زندگی کرده است ظاهر می شود. او آنها را بدون علم و قصد تصرف کرد. مالکیت بی عیب و نقص است. . . دوباره و دوباره.

این استفاده از ماموران FBI زیرا این آ،ین جستجو در تضاد شدید با جستجوهای قبلی است و سؤالات قبلی را در مورد اینکه چرا FBI بنا به گزارش ها دعوت برای انجام جستجو را رد کرده است، بزرگ می کند.

هنوز هیچ تاییدی در مورد اینکه کجاست وجود ندارد اسناد پیدا شد در محل س،ت یا سطح طبقه بندی آنها.

آ،ین دسته از اسناد به راحتی “سوء استفاده” از مواد طبقه بندی شده را نشان می دهد، استانداردی که توسط مشاور ویژه بررسی می شود. تنها سوال این است که چه ،ی مسئول است و پرزیدنت بایدن خود را تنها به ،وان یک عابر پیاده نشان می دهد که بارها و بارها از کشف اسناد طبقه بندی شده در خانه اش “متعجب” شده است. او به سرعت در حال تبدیل شدن به کلود رینز روسای جمهور آمریکا است تظاهر به شوک که جابجایی مواد طبقه بندی شده در این مؤسسه وجود دارد.

با این حال، بدترین منتقد بایدن، ممکن است بایدن باشد.

در سال 1977، بایدن به ،وان سناتور دلاور، نامزد رئیس جمهور جیمی کارتر برای ریاست سیا را به دلیل سوء استفاده از اسناد طبقه بندی شده اژدر کرد. مانند رسوایی فعلی، تد سورنسن به داشتن اسنادی برای کار روی یک کتاب متهم شد. انگیزه مهم نبود. سناتور بایدن انزجار امضای خود را از فکر داشتن این مالکیت ابراز کرد.

رئیس جمهور جیمی کارتر در کاخ سفید، 7 آوریل 1980. (کتابخانه کنگره / ماریون اس. تری،کو / جزوه از طریق رویترز)

هیچ مدرکی دال بر سوء نیت وجود نداشت، اما بایدن اصرار داشت که موضوع این نبود. بایدن استدلال کرد که سورنسن همچنان تحت قانون جاسوسی قابل تعقیب است و اصرار داشت که “مسئله واقعی” در جلسه تایید سورنسن این است که “آیا آقای سورنسن عمدا از ابهامات موجود در قانون سوء استفاده کرده یا قانون را نادیده گرفته است.”

از این گذشته، بایدن ادامه داد: «اگر این کار را کرد، آیا اکنون می‌تواند فعالیت‌های جامعه اطلاعاتی را در محدوده‌های دقیق قانون قرار دهد؟ ما در آینده سازمان های اطلاعاتی این انتظار را خواهیم داشت. اگر قرار است چنین باشد، پس ما باید مدیر – DCI – را نیز پاسخگو بد،م.»

قابل ذکر است که برخی از اسناد طبقه بندی شده اخیراً کشف شده ممکن است مربوط به زمان بایدن باشد به ،وان یک سناتور – بیش از ده سال پیش.

من قبلاً اشاره کرده ام که بایدن “همیشه در ابراز انزجار بهتر از مسئولیت بوده است.” وقتی ،ت به سورنسن می‌رسد، بایدن نمی‌توانست توجیهی برای یک نامزد برای توجیه چنین سوءاستفاده‌ای از مطالب طبقه‌بندی شده تصور کند، اما به‌،وان رئیس‌جمهور، «هیچ چیزی وجود ندارد».

بایدن با قاطعیت قابل توجهی به پرونده سازی علیه خود ادامه داده است. دفاع او مبنی بر اینکه برخی از اسناد در «گاراژ قفل شده با کوروت من» نگهداری می شد، ممکن است به ،وان یکی از مبهم ترین اظهارات در تاریخ سیاسی مدرن شناخته شود. او سپس نظرات خود را با ،وان “پشیمان نیست” (و اطمینان خود را از “آنجا وجود ندارد”) درست قبل از اینکه اسناد طبقه بندی شده بیشتری در “آنجا” پیدا شود، ادامه داد.

در حالی که بازپرس ویژه بدش نمی‌آید که متهمان خود را ، کنند، اما نمی‌خواهند در چنین نمایش‌های عمومی به آنها بپیوندند. در این تحقیقات، دفاع بایدن به طور فزاینده ای در ادعای بی اطلاعی یا مسئولیتی غیرقابل قبول به نظر می رسد.

در واقع، اگر شاهد یا شواهد پزشکی قانونی نشان دهد که بایدن در 10 سال گذشته با هر یک از این اسناد تماس داشته باشد، این دفاع مشکوک ظاهری بسیار شوم به خود خواهد گرفت. این نه تنها قصد و دانش، بلکه ت، برای ایجاد خواهد کرد مردم و دادستان ها را فریب دهد.

با این حال، حتی پس از پیدا شدن آ،ین دسته، بایدن و متحدانش مانند سناتور کریس ،ز، دی-دل، همچنان به این موضوع ادامه می‌دهند.آنجا وجود ندارد” این انکارهای مستمر اکنون به کوری عمدی محدود می شود و واکنش عمومی احتمالاً تکرار شعار مورد علاقه رئیس جمهور است: “بیا، مرد.”

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/22/the-immaculate-possession-biden-defense-is-vast-becoming-unsustainable/