دسته‌ها
اخبار

دفاع از کوروت بایدن یک لیمو بود اما دفاع “سهوا” او می تواند بدتر شود – جاناتان تورلی


در زیر ستون من در فا، دات کام در مورد اظهار نظر رئیس جمهور جو بایدن در مورد کاوشگر خود و افشای دفاعیات وکیلش، از جمله دفاع “سهوا” است. در حالی که این دفاع بهتر از تئوری توطئه ارائه شده توسط است نماینده هنک جانسون (D., Ga.) و دیگران که ممکن است اسناد جاسازی شده باشد، خطرات و درگیری های آشکاری دارد.

در اینجا ستون است:

مثل یک ماشین، فقط بهتر است” این شعار برای کوروت، خودروهای زیادی فروخت، اما تا هفته گذشته، هرگز با توجه به اسناد طبقه بندی شده استفاده نشد. رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه به سوالی از پیتر دوسی از فا، درباره افشای اسناد محرمانه اضافی که در گاراژ وی در کنار خودروی ناو او در خانه اش در دلاور یافت شده بود، پاسخ داد. رئیس جمهور پاسخ داد: «کورووت من در یک گاراژ قفل شده است، خوب؟ بنابراین، اینطور نیست که آنها در خیابان نشسته باشند.»

بایدن مانند خودروی خود اسناد طبقه بندی شده ای را در گاراژ خود ذخیره کرده بود اما به سختی بهتر بود.

شکی نیست که بایدن 1967 شورولت کوروت استینگری یک ماشین داغ است بسیاری از ما Stingray را برای مجموعه ای از مقالات یا یادداشت های توجیهی طبقه بندی شده اوکراین می پذیریم. با این حال، اطلاعات خارجی ممکن است دقیق تر باشد.

واقعیت این است که این استدلال که شما از اسناد طبقه بندی شده به اندازه کوروت خود با دقت محافظت می کنید، آن را با قو،ن کیفری قطع نمی کند. همانطور که و، دادگستری در پرونده های ترامپ اعلام کرد، سوء استفاده از مطالب طبقه بندی شده می تواند یک عمل مجرمانه باشد. و، دادگستری به مقرراتی اشاره کرد که شامل 18 USC 793 (جمع آوری یا انتقال اطلاعات دفاعی) و 18 USC 2071 (پنهان ،، حذف، یا به طور کلی مثله ،) بود.

علیرغم این سابقه، بسیاری از کارشناسان بدون هیچ مدرکی به جز چند فاش شده به مردم اطمینان دادند که هیچ رفتار مجرمانه ای در ارتباط با بایدن وجود نداشته است.

پروفسور هاروارد Laurence Tribe قبلاً قو،ن کیفری را در مورد چه مواردی اجرا کرده است دونالد ترامپ باید متهم شود، از جمله دستکاری شاهد، انسداد از عدالت، انتخابات جنایی تخلفات، قانون لوگان تخلفات، اخاذی، جاسوسی و خیانت توسط ترامپ یا خانواده اش

قبیله اصرار داشت که “بدون هیچ شکی، بدون شک معقول، فراتر از هر شکی، و جنایات آشکار است.” اخیراً، این شامل اتهام تلاش برای قتل سابق بود معاون رئیس جمهور مایک پنس.

با این حال، زم، که بایدن به همان در اختیار داشتن غیرقانونی اطلاعات طبقه بندی شده متهم شد، ترایب به مدرک بیشتری نیاز نداشت. او اعلام کرد: «یکی جنایتکار (ترامپ) است. و یکی مجرم نیست (بایدن). به زبان ،یسی ساده بگویید.»

اندرو وایزمن، دستیار ارشد مو، افزود: «گرفتن و حفظ تصادفی اسناد ،تی جرم نیست. اگر با اطلاع از داشتن اسناد، آنها را برگرد،د، جرمی وجود ندارد.»

به وضوح، و، دادگستری موافقت نکرد. برای تعیین یک مستشار ویژه، دادستان کل باید «که تحقیقات جنایی از یک شخص یا موضوع ضروری است” این بدان م،ا نیست که در این پرونده رفتار مجرمانه وجود دارد، اما قانون ترجیح می دهد، حداقل برای ظاهر، قبل از قضاوت نهایی منتظر شواهد اندکی باشد.

وکیل بایدن تاکید کرده است که این صرفا “سهوا نادرست است.” این گفته توسط چند واقعیت رد می شود. اول، به نظر می رسد که این اسناد به احتمال زیاد بیش از یک بار جابجا شده اند. بایدن در سال 2017 سمت خود را به ،وان معاون رئیس جمهور ، کرد. او احتمالاً در آن زمان این اسناد را گرفته است. با این حال، آنها در مکان‌های مختلفی قرار گرفتند، از جمله یک سند که جدا از «پرونده‌های گاراژ» در محل س،ت یافت شد.

علاوه بر این، بایدن پس از پایان دوره ریاست خود در سال 2017، دفتری در دانشگاه پنسیلو،ا در فیلادلفیا داشت. در 8 فوریه 2018، مرکز دیپلماسی و تعامل جه، بایدن می گوید که درهای خود را در واشنگتن دی سی باز کرد

بایدن تا اوا، همان سال نمی توانست به دفتر دی سی نقل مکان کند. بنابراین آن اسناد باید با کامیون ها و پرسنل در حال حرکت از مکان دیگری منتقل می شد. سپس آنها سالها در دفتر نشستند، همانطور که سایر اسناد طبقه بندی شده در گاراژ او با کوروت او نشسته بودند.

در مقطعی، برخی از مدارک به دفتر و برخی به محل س،ت و گاراژ ارسال شد. اگر این ت،یم بندی بر اساس آنچه معاون وقت رئیس جمهور کار می کرد نبود، چه توضیحی می داد?

دفاع “سهوا” به سختی من، استس درست با این حقایق علاوه بر این، اگر بایدن هر یک از این اسناد را برای کتابش (که به برخی از موضوعات اساسی مانند اوکراین می‌پردازد) استفاده کند، دفاع سهوی نه تنها از بین می‌رود، بلکه می‌تواند بعداً به ،وان ت، برای فریب افکار عمومی مورد استناد قرار گیرد.

در حال حاضر نگر، هایی در مورد اظهارات عمومی رئیس جمهور و کارکنانش وجود دارد. را کاخ سفید قبلاً آگاه بود که نه تنها یک بلکه سه کشف (دفتر پن بایدن، گاراژ و محل اقامت) اسناد طبقه بندی شده وجود دارد. با این حال، رئیس جمهور اشاره کرد که فقط اسناد دفتر پن بایدن مورد بحث است.

در نهایت، یک سوال در مورد ج، زم، وجود دارد. علیرغم یافتن اسناد طبقه بندی شده در سطح بالای “اطلاعات محفظه فوق محرمانه/حساس” (TS/SCI) به نظر می رسید یک فوریت عمومی از سوی ،ت وجود نداشته باشد.

با این حال، دو روز طول کشید تا آرشیو به آن اطلاع دهد و، دادگستری. پس از آن هفت روز پس از کشف، اف‌بی‌آی ارزیابی ریسک را انجام داد. مهمتر از همه، پس از کشف مواد طبقه بندی شده در دو مکان، این وکیل خصوصی بود که آ،ین سند طبقه بندی شده را کشف کرد. 20 دسامبر بود. با توجه به اکتشافات مکرر در مکان‌های مختلف، مشخص نیست که آیا FBI درخواست کرده یا اجازه داده است تا قبل از 20 دسامبر جستجوی خود را انجام دهد.

در حالی که گارلند در نهایت یک قرار ملاقات گذاشت، به نظر می رسد که او این کار را با یک فایده بزرگ برای بایدن انجام داده است. بر خلاف دستور فراگیر داده شده به مشاور ویژه ترامپ، اختیارات بایدن بسیار محدود به نظر می رسد. هیچ اشاره ای به رسوایی ادعایی نفوذ بایدن در دستفروشی وجود نداشت، که مدت ها پیش مست،م انتصاب مشاور ویژه بود.

با این حال، ممکن است به زودی شاهد یک تحول تاریخی خارق‌العاده باشیم که در آن هر دو نامزد پیشرو برای ریاست‌جمهوری با مشاوران ویژه تعیین شده خود به مبارزات انتخاباتی خواهند پرداخت.

جاناتان تورلی استاد شاپیرو حقوق منافع عمومی در دانشگاه جورج واشنگتن و یک وکیل م،ع جنایی است. او یکی از همکاران فا، نیوز است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…




منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/13/like-a-car-only-better-bidens-corvette-defense/