دسته‌ها
اخبار

در صورت وجود، نفرت باید چه نقشی در تحقیقات وزارت دادگستری از دونالد ترامپ داشته باشد؟ | آستین صراط | حکم


دونالد ترامپ در دنیایی زندگی می کند که در آن همه چیز درباره اوست یا باید باشد. به ،وان مقاله ژوئن 2016 در اقیانوس اطلس مشاهده شده«تقریباً غیرممکن است که در مورد دونالد ترامپ بدون استفاده از این کلمه صحبت کنیم خودشیفتگی…. جورج سایمون، روانشناس بالینی که سمینارهایی در مورد رفتارهای دستکاری برگزار می‌کند، می‌گوید ترامپ «آنقدر ک،یک است که کلیپ‌های ویدیویی او را برای استفاده در کارگاه‌ها بایگ، می‌کنم، زیرا نمونه بهتری از خودشیفتگی وجود ندارد». در غیر این صورت مجبور بودم بازیگر استخدام کنم و فیلم بنویسم. او مانند رویایی است که به حقیقت پیوسته است.»

ترامپ مانند دیگر خودشیفته ها به طور مداوم احساس مردم را نسبت به او زیر نظر دارد. او فرض می‌کند که هیچ عملی نمی‌تواند بی‌طرفانه، بی‌علاقه یا با انگیزه وفاداری به وظیفه باشد. نیویورک تایمز مگی هابرمن رو،مه نگار یادداشت ترامپ خیلی زود یاد گرفت که هر درگیری را شخصی کند و روابط سیاسی را معامله‌ای ببیند.

بنابراین تعجب آور نبود که هفته گذشته او در مورد جک اسمیت، دادستان ویژه سخن گفت. منصوب توسط مریک گارلند دادستان کل برای نظارت بر تحقیقات و، دادگستری از ترامپ. در یک حضور در رادیو گفتگوی محافظه کار نمایش مارک لوین، ترامپ اسمیت را متهم کرد از نفرت انگیزه گرفته و از او خواسته اند استعفا دهد.

ترامپ گفت: «دادستان باید استعفا دهد، او درگیری دارد. او یک تروریست است. او از ترامپ متنفر است. بهترین دوستان او وایسمن (اندرو وایزمن، که در تحقیقات بازپرس ویژه رابرت مو، در روسیه کار می کرد) و همه این شخصیت ها، لیزا موناکو در و، دادگستری، یکی از مقامات ارشد هستند. این یک وضعیت شرم آور است. او باید استعفا دهد!»

رئیس‌جمهور سابق که از خود به صورت سوم شخص صحبت می‌کند، ادامه داد که همسر اسمیت نیز «از ترامپ متنفر است، احتمالاً حتی فراتر از او. و همسرش یک خواهر دارد که آشکارا از سطحی متنفر است که شما حتی نمی تو،د آن را باور کنید.

این مستقل گزارش ها ترامپ همچنین در Truth Social، پلتفرم رسانه اجتماعی خود، پست کرد که اسمیت یک “ترامپ نفرت‌گر اوباش است که همسرش یک نفرت‌انگیز سریالی و آشکار از ترامپ است، که دوستان و سایر اعضای خانواده‌اش حتی بدتر هستند.”

و در آستانه مریک گارلند انتصاب رابرت هور ترامپ برای تحقیق در مورد مدیریت بایدن با اسناد محرمانه، پیشقدم شد. او دوباره به Truth Social رفت و خواستار یکدستی در زمینه نفرت شد.

«مریک گارلند» ترامپ نوشت“باید فورا تحقیقات بازپرس ویژه در مورد هر چیزی که مربوط به من است پایان یابد، زیرا من همه چیز را درست انجام دادم و یک بازرس ویژه را برای تحقیق درباره جو بایدن منصوب کنم که به همان اندازه که جک اسمیت از من متنفر است از بایدن متنفر است.”

همانطور که ترامپ می بیند، وقتی مردم با او یا سیاست هایی مخالفت می کنند که او از آنها حمایت می کند، آنها فقط می توانند با نفرت انگیزه داشته باشند و در پاسخ، نفرت را علیه آنها برمی انگیزد.

به ،وان مثال، در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2016، ترامپ گفت: فکر می کنم اسلام از ما متنفر است. چیزی در آنجا وجود دارد – نفرت فوق العاده ای در آنجا وجود دارد. نفرت فوق العاده ای وجود دارد. ما باید به ته آن برسیم. نفرت باورن،ی از ما وجود دارد.»

در سال 2019، ترامپ از حملات نژادپرستانه خود به چهار عضو موسوم به جوخه در مجلس نمایندگان آمریکا توسط ادعا ، که «اینها افرادی هستند که از کشور ما متنفرند. آنها از کشور ما متنفرند. فکر می‌کنم آنها با علاقه از آن متنفرند.»

یک سال بعد، پس از یک مصاحبه جنجالی با لسلی استال در 60 دقیقه، ترامپ شرح داده شده این مصاحبه به ،وان “تلاش باطلانه” و شبکه تلویزیونی CBS به “سوگیری، نفرت و بی ادبی” متهم شد.

این حملات، به ،وان رو،مه نگار بیل پرس توضیح می دهدیکی از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین صحنه‌های سیاست: اگر با ،ی مخالف هستید، فقط به این دلیل است که از او متنفر هستید.

پرس ادامه داد: «ما همیشه آن را از زبان اعضای هر دو حزب می شنویم. زم، که با حمله جورج دبلیو بوش به عراق مخالفت کردم، به من متهم شدم که از بوش متنفر هستم. هنگامی که میلیون ها دموکرات در انتخابات مقدماتی سال 2016 از برنی سندرز حمایت ،د، آنها را به ،وان “متنفر از کلینتون” مورد تمس، قرار دادند. خود آقای ترامپ همچنان اصرار دارد که تحقیقات FBI در رابطه با روابط او با روسیه در جریان مبارزات انتخاباتی 2016 توسط “متنفران ترامپ” آغاز شده است.

مطبوعات به درستی این ادعاها را “بیهوده” توصیف می کنند.

ادعاهای وحشیانه و بی اساس ترامپ در مورد جک اسمیت نمونه دیگری از شلیک های ارزان و مز،ف توصیف شده توسط مطبوعات بود. آنها قصد داشتند تحقیقات در حال انجام و، دادگستری را بی اعتبار کنند و پیروان ترامپ را متقاعد کنند که فساد و تهمت در همه جا وجود دارد.

به هر حال، دادستان‌هایی که اختیارات زیادی دارند و اعمال قدرت‌شان می‌تواند برای ،، که مورد تحقیق قرار می‌دهند م،ب باشد، قرار است با حقایق و قانون تحت تأثیر قرار گیرند، نه دشمنی شخصی.

زم، به ،وان دادستان کل سابق رابرت ،ون گفت“خطرناک ترین قدرت دادستان این است که او افرادی را انتخاب می کند که فکر می کند باید آنها را بدست آورد، نه اینکه پرونده هایی را انتخاب کند که باید تحت تعقیب قرار گیرند.”

،ون ادامه داد: زم، که دادستان شخصی را انتخاب می کند که از او متنفر است یا می خواهد شرمنده شود، یا گروهی از افراد نامحبوب را انتخاب می کند و سپس به دنبال جرم می گردد، بزرگترین خطر سوء استفاده از قدرت تعقیب قضایی نهفته است. اینجاست که مجری قانون شخصی می‌شود و جرم واقعی عدم محبوبیت در میان گروه غالب یا حاکم، دلبستگی به دیدگاه‌های سیاسی نادرست، یا منفور بودن شخص یا منفور بودن شخص دادستان است.»

اما هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد تحقیقات از ترامپ مغایر با هشدار ،ون بوده یا خواهد بود. علیرغم اعتراضات رئیس جمهور سابق برع،، این امر شخصی نیست.

با این حال، آنچه بیل پرس در مورد احساسات خود نسبت به رئیس جمهور سابق می گوید ممکن است فقط در مورد ،، که در حال تحقیق از او هستند صدق کند. پرس قبل از فهرست ، کارهایی که ترامپ انجام داد که مطبوعات از آنها متنفر بودند، می‌گوید: «من از آقای ترامپ متنفر نیستم.

ما می تو،م از گناه متنفر باشیم بدون اینکه از گناهکار متنفر باشیم. اما این تمایز برای رئیس جمهور سابق کاملاً از بین رفته است.

تعریف نفرت، چه معطوف به گناه باشد و چه گناهکار، آسان نیست. اما بورسیه اخیر حاکی از که ارتباط نزدیکی با انزجار دارد.

و انزجار، استاد حقوق ویلیام می، یادداشت، یک “احساس اخلاقی و اجتماعی” ارزشمند است. می، می‌گوید: «موضوعات اخلاقی که نمی‌تو،م برای آنها مصالحه داشته باشیم» را مشخص می‌کند و نقشی ضروری در زندگی ارزیابی ما ایفا می‌کند.

اکنون وظیفه دادستان های پرونده ترامپ نادیده گرفتن ط،ه های او است. آنها سرشان را پایین نگه می دارند و به دنبال جمع آوری مدارک لازم هستند تا بفهمند که آیا رئیس جمهور سابق باید به جنایاتی متهم شود، از جمله، از جمله تحریک شورش که برای سرنگونی دموکراسی قانون اساسی این کشور طراحی شده است.

اگر به این نتیجه برسند که او چنین کرده است، رفتار او در خور نکوهش، انزجار و، بله، حتی نفرت است.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/01/17/what-role-if-any-s،uld-hatred-play-in-the-justice-departments-investigation-of-donald-t،p