دسته‌ها
اخبار

دانشگاه کریتون مدافعان حقوق اسلحه را از نمایش تصاویر اسلحه در محوطه دانشگاه منع می کند – جاناتان تورلی


دانشگاه کریتون این هفته پس از اینکه به دانشجویان گفت که نمی‌توانند به استفاده از پوسترها یا جزوه‌هایی که حاوی اسلحه هستند، ادامه دهند، مورد انتقاد قرار گرفت. سارا جیاکومینی، دستیار مدیر برنامه‌نویسی و سازمان‌های دانشجویی، در ایمیلی (در زیر)، اعلام کرد که “ما اجازه استفاده از هیچ تصویری از اسلحه را نخواهیم داد.” با توجه به دانش‌آموز، که می‌خواهند از حقوق متمم دوم دفاع کنند، این ممنوعیت شبیه به این است که به دانش‌آموزان حرفه‌ای گفته شود که نمی‌توانند ع،‌های قرص‌های صبح‌بعدی را نشان دهند یا به م،عان قانونی‌سازی دیگ که نمی‌توانند تصاویر مفاصل را نشان دهند، می‌گویند. کریتون اصرار دارد که شما می تو،د از حقوق اسلحه دفاع کنید تا زم، که واقعاً تصویری از یک اسلحه نشان ندهید.سایت های محافظه کار مانند رفع کالج مدرسه را برای توضیح بدون موفقیت تحت فشار قرار داده اند.

در حالی که دانشگاه کریتون یک مدرسه ،تی مشمول حمایت‌های متمم اول نیست، اما همچنان آزادی بیان دانشجویان را تضمین می‌کند. این مکتب از اصول ایگناسی پیروی می کند، دستورات اخلاقی قدیس اسپ،ایی قرن شانزدهم ایگناتیوس لویولا و بنیانگذار نظم یسوعی. آی تی اعلام می کند:

«به دلیل این تعهدات است که ما آزادی اندیشه و بیان را می پذیریم. ،اصر اساسی در سنت ایگناسی بر گفتگوی فعال و کرامت ذاتی هر یک از اعضای جامعه ما تأکید دارند.

«فعالیت دانشجویی معاصر هم چالش‌ها و هم فرصت‌هایی را در محوطه‌های دانشگاهی ایجاد می‌کند. موضوعاتی که فعالیت‌های دانشجویی را تحریک می‌کنند بسیار متفاوت است زیرا سازمان‌دهندگان ممنوعیت‌های مهاجرت، تجاوز ،، افزایش شهریه، تبعیض، سرمایه‌گذاری در سوخت‌های فسیلی، درگیری اسرائیل و فلسطین و بسیاری از نگر،‌ها را هدف قرار می‌دهند. اعتراضات می تواند بزرگ یا کوچک، جه، یا محلی، حضوری یا آنلاین، تک یا چند موضوعی باشد.'(هریسون و مادر، 2017)”

در حالی که این لیست دلایل محافظه کارانه تری مانند حقوق اسلحه را شامل نمی شود، به طور مثبت به دانشجویان اطمینان می دهد که در محوطه دانشگاه به آنها امکان بیان آزاد داده می شود.

موضوع ایمیل اعضای دانشجوی جوان آمریکایی برای آزادی بودند و به آنها گفته شد که اگر می‌خواهند این ممنوعیت را به چالش بکشند، باید مدارک لازم را برای میزب، یک “رویداد جنجالی” برای توزیع یک طومار پر کنند. این ا،ام خود نگر، هایی را ایجاد می کند. چه چیزی یک “رویداد بحث برانگیز” را تشکیل می دهد؟ آیا این شامل رویدادها یا دادخواست های طرفدار یا طرفدار مهاجرت می شود؟ آیا هر دلیل سیاسی «جنجال‌برانگیز» تلقی می‌شود یا دانشگاه به‌کارگیری انتخابی این قانون را اعمال می‌کند؟ به نظر می رسد دعوتی برای تعیین های خودسرانه و دمدمی مزاج باشد.

حقوق اسلحه بر اساس قانون اساسی محافظت می شود، اما دانشگاه می گوید که اگر می خواهید برای حقوق اسلحه بحث کنید، نمی تو،د اسلحه نشان دهید. یادآور این است که انتشارات دانشگاه ییل به نویسنده ای گفته بود که می تو،د کتابی در مورد بحث و جدل در مورد نمایش کاریکاتورهای محمد بنویسید تا زم، که واقعاً کاریکاتورهای مورد نظر را نشان ندهید.

ما شاهد جنجال های مشابه دیگری بر اساس آن بوده ایم تصاویری مانند نمایشگرهای pro-life که جنین ها را نشان می دهد. سردبیران رو،مه دارند از سرکوب تصاویر حامی زندگی حمایت کرد.

ممنوعیت دانشگاه کریتون در بسیاری از سطوح اشتباه است. این یک بار عمدی، انتخابی و مغرضانه بر دوش حامیان حقوق اسلحه است. همچنین مشخص نیست که چگونه این قانون در مورد ک، هایی اعمال می شود که ناگزیر باید چنین تصاویری را نشان دهند. احتمالاً آزادی آکادمیک همچنان به ک، تاریخ جنگ جه، دوم اجازه می دهد تا تصاویری از جنگ جه، دوم را نشان دهد. با این حال، شما نمی تو،د همان تصاویر را بیرون از درب ک، نمایش دهید.

اگر به م،ای واقعی کلمه در نظر گرفته شود (همانطور که فرد فرض می کند قصد مدرسه است)، به نتایج پوچ منجر می شود. بر اساس این رویکرد، اثر امانوئل لوتز جورج واشنگتن در حال عبور از دلاور از پوسترهای سیاسی منع می شود:

“روح 76 (Yankee Doodle Dandy)” اثر آرچیبالد مک نیل ویلارد نیز همینطور است:

دانش‌آموز، که از پوسترهای فعلی یا قدیمی برای استخدام نظامی استفاده می‌کنند، ممنوع خواهند بود.

همچنین دانش آموزان را از ایجاد یک فصل انجمن ملی تفنگ که نماد NRA را نشان می دهد منع می کند:

در پایان، ممنوعیت تصویرسازی از اسلحه باری بی‌عقیده و انتخابی بر دوش م،عان متمم دوم است. دانشگاه باید این موضع را تغییر دهد. گذشته از همه اینها، سنت ایگناتیوس دستور داد «،ی که قصد اصلاح دنیا را دارد باید از خودش شروع کند.»

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/01/25/creighton-university-bars-gun-rights-advocates-from-s،wing-images-of-guns-on-campus/