دسته‌ها
اخبار

خوش آمدید Vaishali Udupa. کمیسر جدید ثبت اختراعات




توسط دنیس کراچ

در بیشتر تاریخ ایالات متحده، کمیسر ثبت اختراعات توسط رئیس جمهور منصوب می شد و USPTO را رهبری می کرد. اوضاع در دهه 1990 با ایجاد پست های مدیر و معاون مدیر در راس تغییر کرد. اما، کمیسیونر همچنان مهم است و نیروی کار و توان عملیاتی را مدیریت می کند که بزرگتر از همیشه است. پیش از این در سال 2022، کمیسر درو هیرشفلد پس از یک کار طول، در USPTO (پیوستن به شرکت حقوقی شوگمن) از سمت خود کنار رفت. جایگزین فوری او، اندرو فایل، کمیسر موقت بوده است، اما اندی نیز پس از یک حرفه واقعا موفق در USPTO بازنشسته می شود. در حال حاضر، کارگردان. کاتی ویدال جانشین خود را اعلام کرد وایشالی اودوپا. خانم اودوپا از زم، که از حقوق دانشگاه آمریکا در سال 2000 فارغ التحصیل شد، در زمینه ثبت اختراعات کار کرده است: ابتدا در Pennie & Edmonds قبل از فروپاشی آن. سپس در جونز دی به مدت یک دهه به ،وان وکیل حقوقی ثبت اختراع. و در نهایت در هیولت پاکارد در دهه گذشته به ،وان مشاور عمومی برای دعاوی حقوقی. مثل Dirs. ویدال و لی، اودوپا یکی از اعضای قدیمی آن است چیپس. اودوپا در طول زندگی حرفه ای خود عمدتاً در منطقه واشنگتن دی سی اقامت داشته است.

این قانون از وزیر بازرگ، می‌خواهد تا یک کمیسری را منصوب کند که (1) «ایالات متحده [citizen] با توانایی مدیریت نشان داده شده و سابقه حرفه ای و تجربه در قانون ثبت اختراع. اگرچه سیاست در انتصاب یک کمیسر دخیل است، اما این یک کار واقعی مدیریت روزانه یک خط تولید فکری است که شامل بیش از 10000 کارمند ثبت اختراع است. این یک انتصاب 5 ساله است.

بر اساس USPTO، خانم Udupa در 17 ژانویه 2023 به USPTO ملحق خواهد شد. تبریک می گویم. وایشالی اودوپا در موقعیت جدید و به اندرو فایل در یک حرفه واقعا تاثیرگذار

انتصاب یک خارجی USPTO به سمت کمیسر کاملاً غیرعادی است، و من انتظار دارم که این حرکت نشان دهنده تعهدی بزرگ برای تغییر در USPTO با تمرکز مداوم بر تنوع و گنجاندن در سیستم مالکیت م،وی ما باشد. این حرکت با خطراتی همراه است زیرا اودوپا با تیم مدیریتی خود روبرو می شود که احتمالاً به آنها پاسخ می دهند “همیشه کارها اینگونه انجام می شده است.”





منبع: https://patentlyo.com/patent/2022/12/welcome-vaishali-commissioner.html