دسته‌ها
اخبار

جمعه، 9 دسامبر 2022 – چقدر جذاب است


دادگاه مش، المنافع می گوید: «جعبه اطراف مجسمه کریستف کلمب در فیلادلفیا ج،ی باید برداشته شود. این آ،ین پیشرفت در نبرد طول، بر سر مجسمه است که در میان اعتراضات عدالت نژادی در ژوئن 2020 به نقطه اشتعال تبدیل شد و با تخته سه لا پوشانده شد. جسی باچ از The Philadelphia Inquirer دارد این گزارش بر یک حکم که هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه مش، المنافع پنسیلو،ا امروز صادر شد.

نوشته شده در 5:48 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«ر،ر، برونفمن درخواست تجدیدنظر فدرال را در پرونده NXIVM از دست می‌دهد. ر،ر، رهبر فرقه و قاچاقچی ، محکوم، به گذراندن دوران محکومیت خود به 120 سال ادامه خواهد داد. برانفمن نزدیک به 7 سال حبس را سپری خواهد کرد. رابرت ،ین از اتحادیه تایمز آلب،، نیویورک این گزارش.

و بن فویرهرد از نیویورک پست گزارش می دهد که “دادگاه تجدید نظر احکام رهبران فرقه ، NXIVM را تایید کرد، کیت ر،یر، ک، برونفمن

شما می تو،د به حکم امروزی دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه دوم در این لینک.

نوشته شده در 3:54 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«گروه‌های کاتولیک بلوک ایمن برای مراقبت از ترا،تی‌ها»: مارتینا باراش از قانون بلومبرگ دارد این گزارش.

و کائلان دیز از واشنگتن اگزمینر گزارش می دهد که “دادگاه استیناف حکم می‌کند که مراکز پزشکی کاتولیک را نمی‌توان مجبور به انجام عمل جراحی ترنسجندر کرد

شما می تو،د به حکم امروز یک هیئت متفق القول سه قاضی دسترسی داشته باشید دادگاه تجدید نظر ایالات متحده برای حوزه هشتم در این لینک.

نوشته شده در 3:51 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



«پزشک تگزاسی که قانون سقط جنین را نقض کرد برنده رد دعوا شد. شکایت بر اساس قانون اجازه می دهد پلیس خصوصی قانون تشکیل شد. دکتر سن آنتونیو مقاله ای را در مورد نقض قانون خود نوشت: مدلین مکلبرگ از بلومبرگ نیوز این گزارش.

و النور کلیبانوف از تگزاس تریبون گزارش می دهد که “دادگاه ایالتی تگزاس شکایتی را علیه پزشکی که قانون سقط جنین را نقض کرده بود، رد کرد. حکم دادگاه قانون 2021 را که سقط جنین پس از حدود شش هفته بارداری را ممنوع کرده بود، لغو نمی کند. همچنین تأثیری بر ممنوعیت تقریباً کامل سقط جنین که پس از لغو دادگاه عالی ایالات متحده Roe v. Wade اعمال شد، ندارد.

نوشته شده در 11:33 توسط هوارد باشمن



«قانون احترام به ازدواج همچنین یک پیروزی برای مخالفان ازدواج همجنس‌گرایان است. از حقوق گروه‌های مذهبی بر حقوق زوج‌های همجنس‌گرا حمایت می‌کند – و اگر اوبرگفل نادیده گرفته شود، دو طبقه ازدواج ایجاد می‌کند». استاد حقوق جینی سوک گرسن دارد این کامنت روزانه آنلاین در نیویورکر.

نوشته شده در 11:28 توسط هوارد باشمن



“پیشروها باید از قاضی کتانجی براون ،ون حمایت کنند”: در وبلاگ “بالکینیزاسیون”، لارنس بی سولوم یک پست مهمان که شروع می شود، “موج سوم اصالت گرایی مترقی اکنون به خوبی در جریان است.”

نوشته شده در 11:22 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/09/#195835