دسته‌ها
اخبار

جمعه، 23 دسامبر 2022 – چقدر جذاب است


یک دادگاه فدرال به تازگی مانع تراشی قضایی در ریاست جمهوری بایدن را به سطح جدیدی رساند. جدیدترین اسلحه مدار پنجم حتی خطرناک‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد. آنلاین در اسلیت، استاد حقوق چوب جودی دارد این مقاله فقهی در باره یک حکم که هیئتی متشکل از سه قاضی از دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم دوشنبه صادر شد.

نوشته شده در ساعت 21:18 توسط هوارد باشمن



«دادستان شهرستان همیلتون به ،وان قاضی دادگاه عالی منصوب شد»: دادگاه نیوز اوهایو دارد یک گزارش که شروع می شود، “جوزف تی. دترز، طول، ترین دادستان در تاریخ شهرستان همیلتون، به ،وان 163 قاضی دادگاه عالی اوهایو منصوب می شود.”

نوشته شده در ساعت 21:01 توسط هوارد باشمن



مشکل اینجاست که بسیاری از آمریکایی ها دیگر به دیوان عالی اعتماد ندارند. راه حل روشن است.» استاد حقوق اروین چمرینسکی دارد این انشا آنلاین در The Sacramento Bee.

نوشته شده در 20:56 توسط هوارد باشمن



“چرا کمیته 6 ژانویه به جینی و کلارنس توماس اجازه داد تا از قلاب خارج شوند: وقتی شما یک عادل هستید، آنها به شما اجازه می دهند این کار را انجام دهید.” داهلیا لیتویک دارد این مقاله فقهی آنلاین در Slate.

نوشته شده در 20:52 توسط هوارد باشمن



هوچول اولین قاضی لاتین تبار را به ریاست دادگاه عالی نیویورک معرفی کرد. نامزدی هکتور دی. ،ال، یک میانه‌رو که یک بخش دادگاه ایالتی را رهبری می‌کند، می‌تواند قانون‌گذاران دموکرات را که می‌خواستند فرماندار نام یک مترقی را معرفی کند، خشمگین کند. ربکا دیویس اوبراین دارد این مقاله در نسخه امروز نیویورک تایمز

دنیس اسلاتری از نیویورک دیلی نیوز گزارش می دهد که «با مخالفت اتحادیه‌ها، دموکرات‌ها و م،عان، مخالفان علیه انتخاب رئیس قاضی هوچول به راه افتادند.

کشیا کلاکی و فاون جانسون از قانون بلومبرگ گزارش می دهند که “Hochul Angers Unions, Progressives با انتخاب قاضی برتر نیویورک

راب روزبورو در وبلاگ خود “درخواست تجدیدنظر در نیویورک” پستی با ،وان “فرماندار هوچول، هکتور ،ال، رئیس دادگاه را به ،وان اولین قاضی ارشد لاتین تبار نیویورک معرفی کرد!

در تفسیر آنلاین در Slate، ال،اندر سامون و مارک جوزف استرن یک مقاله فقهی با ،وان “نامزد کتی هوچول برای قاضی عالی نیویورک یک فاجعه مطلق برای دموکرات ها است. فرماندار این فرصت را داشت تا دادگاه عالی ایالت را تغییر دهد. او آن را منفجر کرد

و کریس گیدنر در سایت زیرمجموعه “Law Dork” پستی با ،وان “هوچول نیویورک و دی واین اوهایو هر دو دادستان های محافظه کار را برای گشایش دادگاه عالی ایالتی انتخاب می کنند.

نوشته شده در 20:46 توسط هوارد باشمن



“دیوان عالی فلوریدا درخواست DeSantis برای وا،ن کروناویروس را تایید کرد”: جان کندی از دموکرات تالاهاسی دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:25 توسط هوارد باشمن



«برای جان ایستمن و کلارنس توماس، یک خویشاوندی فکری که به دهه‌ها قبل کشیده شده است. قاضی دیوان عالی و وکیلی که هیئت مجلس در 6 ژانویه برای تحقیقات جنایی معرفی کرده بود، سالها قبل از اینکه ایستمن به ،وان منشی توماس خدمت کند، با هم آشنا شدند. اما براون و روزالیند اس. هلدرمن از واشنگتن پست این گزارش.

نوشته شده در 12:34 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2022/12/23/#196306