دسته‌ها
اخبار

جمعه، 19 مه 2023 – چقدر جذاب


«حکم بر علیه وارهول نباید به هنرمندان آسیب برساند. اما ممکن است. تصمیم دادگاه عالی در مورد استفاده اندی وارهول از ع، شاهزاده لین گلداسمیت بر اساس دلایل محدود یک موضوع مجوز تصمیم گرفته شد. اما هنوز هم می‌تواند اثر سردکننده‌ای داشته باشد.» بلیک گوپنیک از نیویورک تایمز دارد این تحلیل خبری.

نوشته شده در 22:04 توسط هوارد باشمن



«داستان‌های کلارنس توماس که PBS از گفتن آن امتناع کرد: من مصاحبه‌ای درباره قاضی دادگاه عالی انجام دادم که در نهایت در اتاق برش به پایان رسید. این چیزی است که شبکه پخش نکرد.» جان سی. دانفورث خواهد داشت این نوشته در نسخه شنبه وال استریت ژورنال.

نوشته شده در 21:58 توسط هوارد باشمن



“ابودو به طور محدود توسط سنای ایالات متحده به دادگاه استیناف آتلانتا تایید شد”: تیا میچل و بیل رنکین از The Atlanta Journal-Cons،ution چنین کرده اند این گزارش.

هوارد کوپلوویتز از AL.com گزارش می دهد که “سنا نانسی ابودو وکیل SPLC را برای قضاوت دادگاه استیناف ناحیه یازدهم ایالات متحده تایید کرد.

ژاکلین تامسن از رویترز گزارش می دهد کهسنا با وجود مخالفت مانچین، انتخاب دادگاه بایدن را تایید کرد

تیانا هدلی از قانون بلومبرگ گزارش می دهد کهنانسی ابودو به ،وان اولین زن سیاه پوست در مدار یازدهم تایید شد. نانسی ابودو معروف به دعوای حقوق رای. کار برای SPLC مورد تمس، جمهوری خواهان است” و زک سی کوهن از قانون بلومبرگ گزارش می دهد که “مانچین برای اولین بار قاضی بایدن را باریک می کند، مسیر نامزدی را باریک می کند. دموکرات های سنا با نبردهای چالش برانگیز تری برای تایید روبرو هستند. رای به نانسی ابودو، اولین زن سیاهپوست در مدار یازدهم بود

و دانشکده حقوق دانشگاه تولین یک خبر آنلاین با ،وان «فارغ التحصیل قانون تولین اولین زن سیاهپوست در دادگاه استیناف ناحیه یازدهم شد.

دیروز، سنای آمریکا رای داد 49 تا 47 برای تایید به یک صندلی در دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه یازدهم.

نوشته شده در 19:26 توسط هوارد باشمن



«حکم دادگاه عالی رسانه های اجتماعی یک مهلت موقت است. گوگل و توییتر فعلاً پیروز شده‌اند، اما در دادگاه عالی – و در کنگره – شکاکان بخش 230 زیادی وجود دارد: استاد حقوق استیون ال. کارتر دارد این انشا آنلاین در Bloomberg Opinion.

نوشته شده در 4:52 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مایکل دیلینی به دلیل اختلاف نظر در مورد نقش او به ،وان وکیل در یک پرونده تجاوز ، بدنام NH از سمت خود به ،وان نامزد قاضی حوزه ایالات متحده کناره گیری کرد.” جیم پوزانگهرا از The Boston Globe دارد این گزارش.

عزیز پایباره از واشنگتن پست گزارش می دهد کهانتخاب بحث برانگیز قضایی بایدن از بررسی خارج شد

سی رایان باربر و اندرو رستوچیا از وال استریت ژورنال گزارش می دهند که «منتخب دادگاه استیناف بایدن مایکل دیلینی انصراف داد. نامزدی با مخالفت سنا بر سر کار نمایندگی مدرسه مقدماتی در پرونده تجاوز ، مواجه شده بود

سونگ مین کیم و مری ک، جالونک از آسوشیتدپرس گزارش می دهند که “نامزد دادگاه استیناف فدرال در ش،ت قضایی نادر بایدن انصراف داد

ژاکلین تامسن از رویترز گزارش می دهد کهدیلینی، نامزد دادگاه استیناف بایدن، پس از مخالفت دو حزبی، خواستار کناره گیری شد

مدیسون الدر از قانون بلومبرگ گزارش می دهد که “منتخب دور اول بایدن، دلنی خواستار عقب نشینی شد. مورد انتقاد در مورد ارائه پرونده تجاوز ، در مدرسه؛ محافظه کاران سنا و لیبرال ها مخالفت خود را اعلام ،د

ساحل کاپور و فرانک تورپ پنجم از NBC News گزارش می دهند که “مایکل دیلینی، نامزد بایدن، از رسیدگی به ،وان قاضی دادگاه تجدید نظر انصراف داد. دیلینی که فاقد حمایت کافی دموکرات ها برای تایید صلاحیت بود، در نامه ای که روز پنجشنبه به رئیس جمهور ارسال شد، از این سمت خارج شد.

تیرنی اسنید، لورن فا، و آرلت سانز از CNN گزارش می دهند که “نامزد قضایی بایدن که به خاطر پرونده تجاوز ، در مدرسه مورد انتقاد قرار گرفته بود، پس از مخالفت دموکرات ها کناره گیری کرد.

برایانا هرلیهی از فا، نیوز گزارشی با ،وان “قاضی بایدن پس از ناکامی دموکرات‌ها در یافتن آرا، نامزدی خود را پس گرفت: «تبلیغ بیدارباش». سناتور مارشا بلکبرن از آر-تن گفت: «در برخی از این نامزدها ریاکاری وجود دارد.

برگس اورت از Politico گزارش می دهد که “منتخب جنجالی قضایی از بایدن می خواهد که پس از ناکامی در جلب حمایت دموکرات ها، کناره گیری کند. چندین دموکرات کمیته قضایی در برابر حمایت از مایکل دیلینی مقاومت می ،د، تا حدی به دلیل کار گذشته او در دفاع از یک مدرسه در یک دعوی مدنی در مورد تجاوز ،.

جنیفر بندیری از HuffPost گزارش می دهد که “مایکل دیلینی از بایدن خواست نامزدی قضایی خود را پس بگیرد. منتخب جنجالی رئیس جمهور در دادگاه که با انتقاد شدید گروه های م،ع حقوق ،ن مواجه شد، از آرای دموکرات ها برای پیشبرد برخوردار نبود.

پیش از این، در فوریه 2023، Chessy Prout یک مقاله آنلاین در The Boston Globe داشت با ،وان “من مایکل دیلینی را می شناسم. بعد از کاری که کرد، لیاقت قضاوت را ندارد. نامزدی او به من و سایر بازماندگان تجاوز ، نشان می دهد که ،ت بایدن آنچه را که دیلینی و مدرسه سنت پل برای من و خانواده ام قرار داده اند تأیید می کند.

نوشته شده در 2:15 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“کاگان، سوتومایور خارهای کمیاب را در پرونده دادگاه عالی وارهول تجارت می کند”: لیدیا وی، و کیمبرلی استرابریج رابینسون از قانون بلومبرگ دارند این گزارش.

نوشته شده در 1:55 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“شما یک دوست را سوار قایق خود می کنید. آیا این یک هدیه مشمول مالیات است؟ هارلن کرو، میلیاردر، کلارنس توماس را به سفرهای مجلل و غیره برد، و این موضوع باعث می شود تا مالیات بر هدیه ایالات متحده برای همه مورد توجه قرار گیرد. یکی از کارشناسان مالیاتی می گوید: “این یک هدیه نیست، یک مهم، است.” لورا ساندرز از وال استریت ژورنال این گزارش.

نوشته شده در 1:35 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/05/19/#204520