دسته‌ها
اخبار

تصادفات رانندگی ناشی از اختلال در رانندگی در حال افزایش است


اگر متوجه تصادفات ترافیکی بیشتری در جاده ها شوید، تصور شما نیست. مجموع مرگ و میر ناشی از ترافیک در سال 2021 به بالاترین حد خود رسیدبا 42915 مرگ گزارش شده در سال 2021، بیش از 10 درصد افزایش نسبت به سال 2020.

آمار رانندگی در حالت مستی

رانندگی در حالت مستی، رانندگی در حالت مستی (DWI) یا رانندگی تحت تأثیر (DUI) به م،ای رانندگی با غلظت الکل خون (BAC) 0.08 یا بالاتر است.

مصرف ،ات الکلی زیر سن قانونی یک مشکل است و مسبب تصادفات رانندگی در حالت مستی است. سن قانونی نوشیدن الکل 21 سال است. با این حال، 19 درصد از رانندگان نوجو، که در تصادفات رانندگی مرگبار درگیر شده بودند، ، الکلی مصرف کرده بودند.

با این حال، قانونی بودن به م،ای مسئولیت پذیری نیست. بر فراز 50 درصد افرادی که در حالت مستی رانندگی می کنند در گروه سنی 21 تا 34 سال قرار دارند.

در سال 2020، 11654 نفر بود رانندگی در حالت مستی تلفات و در طول کووید، تصادفات مرتبط با الکل شامل رانندگان مست با محتوای الکل خون بیش از حد مجاز است از 19 درصد به 26 درصد رسیده است.

با این حال، در سال‌های اخیر، رانندگی ناشی از مصرف الکل تنها مشکل نیست. با قانونی شدن ماری جوانا در برخی ایالت ها، تلفات ناشی از مصرف مواد مخدر افزایش یافته است.

رانندگی با مواد مخدر رانندگی در حالت مستی است

اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) گزارشی را منتشر کرد که در تصادفات وسایل نقلیه موتوری «در فاصله کمی از 54 درصد از رانندگان مجروح دارای مواد مخدر یا الکل در سیستم خود بودندبا تتراهیدروکانابینول (THC)، یک ماده فعال در ماری جوانا، شایع ترین و پس از آن الکل.

CDC ادعا می کند که مصرف کنندگان ماری جوانا 25 درصد بیشتر در معرض تصادفات رانندگی بودند نسبت به رانندگ، که ماری جوانا مصرف نمی ،د. و اغلب، رانندگ، که دچار مشکل الکل هستند، الکل و مواد مخدر را با هم مخلوط می کنند که باعث اختلال در تصادفات رانندگی می شود.

و همانطور که مادران علیه رانندگی در حالت مستی (MADD) اشاره می‌کنند، رانندگی با مواد مخدر نیز می‌تواند ناشی از داروهای تجویزی باشد. آزمایش مواد مخدر از هر 4 راننده یک نفر مثبت بوده است که می تواند ایمنی وسایل نقلیه موتوری را تحت تاثیر قرار دهد.

به ،وان مثال، رانندگی تحت تأثیر مواد مخدر قانونی و ممنوع در کالیفرنیا غیرقانونی است. بنابراین حتی اگر نسخه ای برای Vicodin یا OxyContin دارید یا حتی از قرص های خواب بدون نسخه یا داروهای سرماخوردگی استفاده می کنید، اگر باعث اختلال شود، ممکن است با یک DUI شارژ شوید.

و اگر دارو مصرف می کنید (نسخه ای یا غیره)، هر مقدار الکل بر توانایی های رانندگی شما تأثیر می گذارد.

Cali-Sober هوشیار نیست

روند جدیدی به نام “Cali-Sober” وجود دارد، به این م،ی که مردم الکل یا مواد مخدر را قطع یا قطع می کنند اما آن را با ماری جوانا جایگزین می کنند. با این حال، همانطور که کلینیک کلیولند اشاره می کند، مصرف ماری جوانا هماهنگی حرکتی و قضاوت را مختل می کند.

این گزارش پژوهشی کانابیس NIH استناد می‌کند که در دو مطالعه اروپایی، رانندگ، که THC در جریان خون خود دارند، «تقریباً دو برابر بیشتر از رانندگ، که مواد مخدر یا الکل مصرف نکرده‌اند، در تصادفات مرگبار مقصر بودند».

اگر به دلیل یک DUI مشکوک کشیده شدید

  • آرام باشید و در وسیله نقلیه خود بم،د. موتور خود را خاموش کنید تا پلیس متوجه شود که شما متوقف شده اید.
  • دستورات افسر پلیس را دنبال کنید. فقط در صورتی از ماشین پیاده شوید که افسر از شما بخواهد.
  • مودبانه به سوالات افسر پاسخ دهید. آنها ممکن است بخواهند گواهینامه رانندگی و ثبت نام شما را ببینند.
  • بحث نکنید و اطلاعات داوطلبانه ارائه نکنید. فقط به سوالات مطرح شده پاسخ دهید.
  • ممکن است از شما بخواهند که یک تست هوشیاری مید، بدهید. تست هوشیاری مید، به افسران کمک می‌کند تا تشخیص دهند که آیا دلیل احتمالی برای دستگیری DUI وجود دارد یا خیر. افسر از شما می خواهد که از ماشین پیاده شوید و یک یا چند کار فیزیکی مانند پیاده روی و چرخش یا ایستادن با یک پا را انجام دهید.
  • آنها ممکن است از شما بخواهند که آزمایش تنفس انجام دهید. اگر در آزمون هوشیاری صحرایی مردود شوید، ممکن است از شما خواسته شود که آزمایش تنفس انجام دهید. عواقبی دارد در صورت امتناع از تست تنفس. ممکن است گواهینامه خود را از دست بدهید یا با زندان مواجه شوید.
  • آنها ممکن است از شما بخواهند که یک آزمایش سواب دهان انجام دهید. این یکی از روش‌هایی است که افسر مواد مخدر را در سیستم شما آزمایش می‌کند. اگر از انجام آزمایش امتناع کنید، اگر افسر مشکوک باشد که تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر هستید، همچنان ممکن است به دلیل تحت تأثیر بودن دستگیر شوید. یک افسر ممکن است مردمک های ، شده، گفتار نامفهوم، لوازم دارویی و رفتار کلی را مشاهده کند.

اگر به دلیل رانندگی تحت تأثیر دستگیر شده اید، با یک تماس بگیرید وکیل مجرب DUI برای کمک.

اگر رانندگان برنامه ای داشته باشند، تصادفات رانندگی و مرگ ناشی از رانندگی در حالت مستی قابل اجتناب است. قبل از اینکه پشت فرمان بنشینید، از خود بپرسید که آیا توانایی رانندگی شما توسط مواد مخدر یا الکل به خطر افتاده است؟ یا اگر می د،د ،ات الکلی یا مواد مخدر مصرف کرده اید، ترتیبی دهید که یک راننده هوشیار فرمان را در دست بگیرد.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/car-accidents-caused-by-impaired-driving-are-on-the-rise/